Translate

petak, 10. veljače 2012.

zima zima zube ima-signal sensitive expert

Zadnjih dana nešto se čudno dešava sa mojim zubima ....bole bole bole kada izađem na hladnoću.....boli malo jedna strana pa malo druga strana pa sve boli....a kada dođem na toplo ništa ne boli....hm......

Kako ja i dalje nisam znala je li to karijes ili osjetljivost kupila ja najjeftiniju  signal sensitive expert i zbog cijene ali i zbog kutije, rekla sam vam slaba sam na ambalažu tako da sam lako pala na prozirnu roza kutiju:)


Odmah frka panika, karijes....ali di karijes na svim zubima.....odmah sama sebi prebacujem to ti je zato jer nisam koristila redovito konac....i što ću kako ću  sjetim se ja svih onih reklama gdje jedete sladoled pa vas zubi bole, popijete nešto hladno pa vas zubi bole....i pomislim si a možda sam to ja....ipak je vani hladno a ja stalno meljem ili na mobitel ili sa nekim ili udišem zrak kroz usta.....i bla bla bla stalno ja tako.....
...pa ajmo probati sa tim pastama za zube,a kad ono u  DM-u nema što nema svi proizvođači nude paste za osjetljive zube....a cijene su im jako različite.....


Pasta je prkrasne roza boje tako da me razveseli čim je stavim na četkicu, ugodnog okusa i stvarno djeluje...tako da ako imate problema sa osjetljivošću zubi toplo vam je preporučam,i da ako su vam zubi jako osjetljivi dok vam signal ne pomogne umjesto četkice koristite prste.

Dolazi u pakiranju od 75ml i košta oko 15 kn.

Nema komentara:

Objavi komentar