Translate

utorak, 14. veljače 2012.

8w1 total action eveline

Ja sam vam povremena umjetnjača, tj. povremeno volim staviti umjetne nokte i to traje najduže 2-3 tjedna  ........ onda ih skidam sama rašpam rašpam rašpam...,,,,,.i onda  izgledaju nakon toga koma , te se lome te cvijetaju sve ono najgore,  tada ih se sramim i kažem sama sebi "nikad više umjetni gle kako su ti se nokti uništili "   ..........i nikad se ne opametim....

Kupila sam ovaj proizvod jer je jeftin i jer inače volim eveline proizvode...smatram ih jako kvalitetnim i kužim da je to zbog platežne moći  Poljaka , što mi skroz paše:)
 Inače eveline anticelulitne kreme su mi najbolja stvar na našem tržištu.

8w1 total action eveline dolazi u  kartonskom pakiranju i košta oko 19 kn.

Mažem ga evo već 7 dana i vidim promjene,nokti su mi postali čvršći, još je to daleko od mojih  noktiju prije umjetnih ali kako je bilo dobro je.

                                                                    slika-moji nokti bez laka nakon 7 dana korištenja laka

Lak je mliječne boje tako da nakon njega ne mažem nikakav dodatni lak on mi je čisto dovoljan, nokti izgledaju uredno.

Nanosi se jedan sloj svaki dan kroz 4 dana, pa se sve skine i opet ponovi nakon ta 4 dana, eveline kaže da čemo nakon 10 dana imat  opet lijepe njegovane nokte kao one prije stavljanja umjetnih.
 Ja nanosim više od jednog sloja jer su mi nokti  hrapavi tako da  ja nanosim i po 3 sloja pa skidam svaki 2 dan jer samo tako mi nokti izgledaju kolko tolko uredni.


Smatrate li i vi da umjetni nokti uništavaju naše prirodne nokte, kako si vi pomažete nakon što ih skinete??

Broj komentara: 27:

  1. Nisam nikada imala umjetne nokte, u jednom periodu sam htjela da uradim ali sam odustala kad sam vidjela da se većina djevojaka zali da im poprilicno unisti prirodne nokte. Nadam se da ce ti evelin pomoci da se sto prije oporave :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, oduvek sam znala da nadogradnja užasno uništava nokte, tako da sam se za svoje prirodne iz petnih žila borila :D Nisam videla ovaj Eveline tretman, ali koristila sam Rimmel-ov, koji sam nahvalila kod mene na blogu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam samo jednom stavila umjetne nokte (zbog svečane prigode) i nakon toga mi je trebalo 6 mjeseci da mi se vrate u normalu... :(
    Inače moji nokti su apsolutna katastrofa, pucaju stalno...
    Možeš li mi reći gdje si kupila taj lak?!?!
    Hvala...

    OdgovoriIzbriši
  4. u slučaju da vam ovakve stvari ne pomognu (a bilo bi divno da pomognu) morate malo promijeniti prehranu i potražiti u ljekarni npr Merz Spezial dražeje koji pomažu zapravo u obnovi noktiju. naravno,ne može se očekivati da će vam nakon prve ture odmah zablistati nokti,to bi bilo nerealno. ali nakon druge,treće već bi se mogli vidjeti rezultati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam imala umjetne nokte jer mi je jako velika želja bila da si ih stavim, al onda poslije toga, razočaranje.. Kad sam ih skinula i vidjela svoje nokte, došlo mi je da plačem i više ih nikad neću staviti..
    A što se tiče laka ja imam SOS od eveline-a i koristim ga nekih 2-3 tjedna i mogu ti reći da su mi nokti narasli, ne lome se, ne pucaju, čvrsti su, puno bolja situacija nego što je bilo prije. Sad imam čak dulje najdulje nokte nego što sam ikad imala i prezadovoljna sam i jako sretna :)
    Nadam se da će i tebi pomoći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovaj lak stvarno pomaže, promjene se vide...drago mi je da je i tebi sos pomogao..super je ta evelin:)

      Izbriši
  6. Imala sam gel na noktima skoro osam godina...onda mi je jednostavno dojadilo stalan odlazak na geliranje, a i financijski sam zaključila da je bolje ušparati :) moram priznati da mi nokti nisu bili uopće tako očajni kao što su mi svi pričali...sasvim su normalni kao i prije...jesu možda bili malo tanji...ali čak mi se i baza nokta povećala(objasnila mi kozmetičarka da je to normalno jer je godina nokat u biti bio zaštićen ispod gela)
    Povremeno mi se učini da su malo kilaviji onda mažem s ovim istim Eveline lakom i stvarno se i meni čini da su nakon toga u boljem stanju....tako da ga koristim povremeno..ili čak i kad mi se ne da lakirati u neku boju pa samo s ovim premažem dva sloja...em malo štiti em je fine mlječne boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. autooo si mogla kupit...hehhe dobro ne bas ali skuter za 8 godina jesi....hehhehe zezam se...... :)

      Izbriši
  7. Moram priznat da sam se ja opametila što se tiče umjetnih tj geliranih noktiju. Nikako mi se nije sviđalo kako su mi jadni nokti nakon, nisam uvijek imala ni novaca da ih obnovim pa mi je to bilo jako ružno onda. Sada su mi nokti super, ne pamtim kada su mi se cvjetali prošli puta, fino rastu, no držim ih na nekoj normalnoj duljini, a stvarno ih ne mažem ničime.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema mi ružnije stvari, nego kada netko ima umjetne nokte koji su izrasli..užas....a opet kužim skupo je održavanje....ali onda su mi draži normalni nokti bez gela....

      ja kada si ih dam napravit kupim preko interneta kupone, što je opet dvosjekli mac jer ne znas da li onaj tko ce ti radit zna radit...ali barem ih platim do 100kn pa se tako tješim ako nisu baš kako bih ja željela:)

      Izbriši
  8. imala sam ovo čudo na posudbi desetak dana i vjerovala ili ne, stvarno vidim razliku, od tada više nemam toliko problema s listanjem noktiju... doduše sad sam na drugom proizvodu, ali s ovim je sve započelo :-D
    definitivno za preporučiti!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam za svadbu gelirala i ko god me pita - ne preporucujem nikom. Prije sam imala neku duzinu, po meni kratku, ja sam htjela vise. Nakon skidanja gela, listanje noktiju, pucanje do mesa, cinjenice da su bili tanki kao list papira sve se to sada kao normalizovalo, izrastao je cijeli nokat koji je bio pod gelom, ali i dalje je situacija losa. Malo su kao cvrsci sad, ne pucaju skroz do koze ali se i dalje listaju i jos uvijek ne mogu doci na onu duzinu koju sam imala prije geliranja, da i ne pricam o necem duzem.
    Hvala za preporuku, moracu pogledati gdje toga kod nas ima :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Koristila sam ovaj lak 2 tjedna i nisam primjetila nikve promjene već naprotiv,nokti su se mi počeli listati još više nego prije. Nakon toga sam napravila pauzu i rekla sama sebi : "Ma nema šanse da jedino meni ne pomaže ovaj lak,sigurno nešto krivo radim" I tako sam ja nakon određenog vremena krenula opet mazati noktiće svaki dan, 14 dana... I opet ista priča.... Ja neznam dali to samo meni ne pomaže ovaj lak ili ?!
    Što se tice umjetnih noktiju-vjerovatno nikad više. Nakon svog tog silnog izrašpavanja nokti su mi kao i tebi uvijek u koma stanju ali na svu sreću-ja sam se nakon mature opametila i evo vec 5 godina ni jednom nisam pozeljela ponovno umjetne (makar ni nesmijem imat duge, a kamoli gelirane-zbog struke).
    Jedini lak koji mi je pomogao u borbi protiv listanja,pucanja i nakon skidanja umjetnih noktiju je Alessandro express nail hardnerer i jako ga volim...Je skup-ali vrijedi svake kune!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam i ja taj lak, ali ovaj mi je bolji , više mi se sviđa mliječna boja koju mi ostavlja i čvršći su mi nokti sa ovim....ali ti naravno koristi alessandrov ako ti se od ovog listaju ....

      Izbriši
  11. Imam već dugo gelirane i stvarno je tlaka to održavati, ali mojima ništa drugo nije pomoglo a isprobala sam stvarno hrpu tretmana i tableta tijekom godina.
    Naravno da nema smisla staviti jednom umjetne i onda ih za mjesec dana skinuti jer se nokat totalno uništi, pogotovo ako sami skidate.
    Preporučila bih svima koji razmišljaju da odu staviti umjetne ili gelirati nokte a nemaju namjeru održavati, ili im treba samo za neku specijanu priliku, probajte soak off metodu ili trajni lak. Nokti se puno manje oštećuju i puno se lakše skida gel.

    OdgovoriIzbriši
  12. imala sam gelirane nokte kojih 6 mjeseci i skinula sam ih prije mjesec dana. nokti su mi i dalje problem ali i prije su bili problem - listali su se. isto sam kupila eveline 8 u 1 i pomogao mi je. prije geliranih sam za listanje imala nešto slično, essence strong +, isto s formaldehidom, i eveline je bolji. definitivno je najbolje što je stvarno lijepa boja laka!

    OdgovoriIzbriši
  13. Smatram da gelirani i umjetni nokti unište prirodne, zbog rašpanja površine...Naravno, to sve s vremenom izraste i onda ne bi trebalo biti problema...

    Eveline 8u1 i sama koristim i mogu samo reći da je to čudo od laka!!! Nokti mi napokon izgledaju kao nokti, a ne više kao izlistano nešto što izgleda poput nokta...Zaista sam oduševljena! Probala sam nekoliko preparata za učvršćivanje i oporavak noktiju, ali za ovo definitivno mogu reći da je najbolje što sam probala!

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan lak! Obožavam ga!!
    Radim u školi (predajem klavir) i zbog sviranja i pokazivanja djeci ne mogu imati duge nokte.
    I tako uvijek za vrijeme praznika, kada nema nastave, odem na geliranje.
    To mi je jedini način da imam duge nokte barem malo :)
    Zato mi je ovaj lak najbolji prijatelj!
    Držim se pravila, jedino možda nanesem 2 sloja prvi dan. Pokušala sam jednom nanijeti 3 i nikad više! Meso ispod nokta mi je počelo trnuti i stvorio se neugodan osjećaj. Očito nisu bez razloga dali takve upute :/

    OdgovoriIzbriši
  15. ja sam uzela ovaj lak i ne mogu ga nikako otvoriti, u cem ja stvar???

    OdgovoriIzbriši