Translate

nedjelja, 26. veljače 2012.

Catrice Photo Finishi

Ima jedan puder kojeg svi hvale zbog cijene oko 50 kn i teksture....međutim meni koja imam masnu t-zonu i sklona sam prištićima nikako ne odgovara   radi se o Catrice Photo Finish puderu.
Puder bi trebao trajati do 18 sati, što od njega niti ne tražim, ali već nakon maksimalno 2 sata ja sam se sjajila, pa sam ga morala dobro matirati puderiom u prahu.


Uglavnom, puder možda nije loš za nekoga tko ima suhu ili normalnu kožu ali za nekoga kao ja, sa masnom t-zonom zahtjeva dosta posla od upotrebe korektora za prikrivanje nepravilnosti jer on nije dovoljno guste teksture za takav posao....do stavljanja prije njega krema protiv sjaja kože i onda još čestog matiranja.
Uz sve to imao mi je i odbojan miris.


Nemam više puder da vam ga pokažem jer sam ga prosljedila dalje kako meni nije odgovarao zato su i slike skinute sa neta.


Jeste li probali ovaj puder, jel odgovara vašem tipu kože?

Broj komentara: 12:

  1. nisam probala jer su mi sve nijanse pretamne -.-´ :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ga doma, često ga koristim, ok mi je...mada mi sve nijanse vuku na rozo...a ja sam izrazito žutog podtona...:-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam nedavno napisala recenziju i svidio mi se iskreno. Koža mi je masna do normalne, dakle masnoće se mogu rješiti tako da stavim silikonsi primer imaš od eveline-a! Probaj ga možda ti pomogne prije pudera! Meni je nijansa bila odlična (10) i kad sam ga blendala s Sigminim kistićem nisam se trebala puno brinuti jer je kist sve rješio. A ljeti sam essenceov puder mješala s ovim od Catricea da mi da lijepšu nijansu jer po ljeti pocrnim! :)
      Sad baš razmišljam dali da ga opet kupim jer sam apsolutno sve potrošila a trajao mi je od 4.mjeseca prošle godine! :)


      Jedno pitanje! Koju maskaru trenutno koristiš? Tražim neku novu da isprobama, ali da nije essence!
      Budi mi pozdravljena!

      Izbriši
    2. ja koristim savršenu i preskupu maskaru Lancome Hyponse maskare ali nema mi bolje od nje...i onda stalno kupujem druge jer jednostavno volim probavati nove stvari, tako je i sa puderima.....

      Izbriši
  3. Imam isti problem kao i ti sa kožom,i zbog toga nikada ne koristim pudere.Onda sam kod Perse pročitala recenziju za Garnierovu BB kremu,i oduševljena sam s njom,nekako mi neutralizira masnoću,i izdrži mi bez problema cijeli dan ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam ovaj puder i meni ja jako dobar :) Koristim najsvjetliju nijansu i ok mi je :) Što da još kažem nego da sam negdje prije kupila drugu bočicu! Dosta sam zadovoljna s njim :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Normalan, sa masnom t-zonom. Dosta dugo mi traje na licu ali naravno nije 18h kao što piše da bi trebao. Mislim da ni jedan puder ne može matirati kožu toliko dugo :)

      Izbriši