Translate

subota, 25. veljače 2012.

Effaclar duo -La Roche Posay

Kao što sam obećala predstavljam vam Effaclar duo koju mi je preporučio dermatolog, koristim je nešto više od mjesec dana i zadovoljna sam.

Nemam problema sa policističnim jajnicima, ali imam prištiće po bradi i obrazima dok mi  se Tzona masti , a ostatak lica je normalan znači spadam u mješoviti tip sa dodatkom prišteva koji variraju od potkožnih do onih bijelih koje ajme meni stišćem:)

Effaclar duo je vodenaste strukture potrebna je jako mala količina jer se dobro razmazuje i ono što je meni bitno hidratizira , no u  ove hladne dane samo njezina hidratizacija za područje oko nosa meni nije dovoljna pa za to koristim i balea aqua serum.

Cijena ove kreme je super jer je "kronično" snižena 25% naime  po preporuci dermatologa i potrošača      LA ROCHE-POSAY je još 2010 snizio 10 svojih naj proizvoda i među njima se nalazi i ova krema tako da sada košta 40 ml 98kn a ne više 127kn.

+ savršena je podloga za šminku
+cijena
+sporo se troši
+brzo se upija
+matira lice
+ koža je glatka
+vidljivo manje mitesera i upaljenih prišteva
- meni osobno ne hidratizira dovoljno


Uspoređujući ga sa effaclar k, proizvodom iste kozmetičke kuće mojoj koži i mojim problemima više paše duo jer nemam akne, nego problem zatvorenih pora, a i effaklar k kojeg sam prije ovoga koristila na svoju ruku izazvao mi je jako perutanje i crvenilo kože.


EFFACLAR DUO

Korektivna njega protiv nepravilnosti koja odčepljuje pore

Uklanja jače izražene nepravilnosti. Odčepljuje pore.

Indikacije

Koža s izraženim nepravilnostima.

Svojstva

EFFACLAR DUO kompletan je proizvod za njegu kože koji kombinira 4 aktivna sastojka koji djeluju na dva glavna simptoma kože s nepravilnostima: Izražene nepravilnosti; Niacinamide i Piroctone Olamine djeluju protuupalno i štite kožu od nastanka novih nepravilnosti. Začepljene pore sa sebumom: kombinacija LHA i linolne kiseline odčepljuje pore i potiče odstranjivanje odumrlih stanica odgovornih za blokadu pora. Ti aktivni sastojci kombinirani su s termalnom vodom La Roche-Posay koja umiruje, djeluje protiv iritacija i umanjuje crvenilo.  

Rezultati

Pore su čišće. Nestaje većina izraženih nepravilnosti. Koža je glađa i čišća. Trajna ravnoteža - čuvanje svih kvaliteta zdrave kože.

Pakiranje i sadržaj

40ml tuba

Uporaba

Nanijeti ujutro i/ili navečer na cijelo lice. Idealna podloga za šminku. Nekomedogeno.

UČINKOVITOST

Učinkovitost na nepravilnosti: Uklanja nepravilnosti kod 88% korisnika. Odčepljuje pore kod 89% korisnika. Savršeno podnošljiva tekstura: pogodna za osjetljivu kožu 89% - ne isušuje kožu 85%, 4 tjedna uporabnog testiranja na 123 osobe koje su koristile tretman protiv nepravilnosti iz ljekarni.

2 komentara:

  1. Ovo mi definitivno treba :) da li se moze samo kupiti u ljekarni ili treba imati nekakav recept od dermatologa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. normalno kupiš...a prije kupnje možeš i zatražiti tester pogledaj si ovaj post u ovom paketu imas i tester od ove kreme http://mademoisellenevertells.blogspot.com/2012/02/la-roche-posay-za-bolji-zivot.html

      Izbriši