Translate

petak, 10. veljače 2012.

moja baka radi najbolji sok od bazge

Jedan post sa kauča iz Cukarikafea gdje upravo pijuckam svoje novo otkriće sok od bazge i listam novu Gloria glam, prava uživancija....još da sam se sjetila i fotiča ,ali dobro uvijek je tu stari dobri friend google...:)




Jeste probali sok od bazge iz vrećice? Nije li ovo pisance pakiranje bazge super? 



Mene je osvojio na prvu, super je taj filing da i po kafićima mogu od sada piti "bakin sok" je da nije baš kao onaj od moje bake jer ipak bakin je najbolji ali ne zaostaje puno...znate ono moja mama/baka sve najbolje radi a moj tata je jači od tvog...:)

Nego piše u gloria glamu da je u gloria shopu na sniženju povodom valentinova opi crveni lak za nokte pa zašto da si ga ne poklonimo za Valentinovo .....treba znati i sebe maziti ...:)link za lak

Za detalje o bazgi i ostalim proizvodima iz prirode možete pogledati http://www.facebook.com/profile.php?id=100002625994423


2 komentara:

  1. Sok od bazge obozavam! :D
    Dragi i ja beremo cvjetove, pa kasnije pravimo sok. I tako bar u dva navrata za vrijeme cvatnje. Mada volimo i bazgine bobice od kojih se pravi cak i vino! Tu je nezaobilazna marmelada...i da...pohani bazgini cvjetovi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bazgino vino nikad nisam probala ali sam nedavno probala izvrstan aperitiv od bazge, veoma jednostavan za pripremu ide isti omjer soka od bazge i šampanjca i na kraju se doda listic mente

      Izbriši