Translate

subota, 18. veljače 2012.

ja i moje nepravilnosti na licu-dr. Hauchka


Ako imate nečisto lice spremni ste na svakakva eksperimentiranja da dovedete lice u red.... od alternative do medicinskih krema...ovaj proizvod koji vam danas predstavljam je negdje na sredini ."Sastojci iz prirode, pomno izabrane ljekovite biljke, vlastiti koncept obrade i jedinstvena misao vodilja - sve to karakterizira  dr. Hauchka kozmetiku i koncept njege na sljedeći način.Koža posjeduje vlastitu snagu hranjenja i regeneracije, a kozmetika je u tome mora podupirati. To čini jedinstvenost Dr.Hauschka ""kozmetike."


NORMALIZIRAJUĆE DNEVNO ULJE dolazi u bočici od  30ml i cijena mu varira od 145 do 170 kn ovisno gdje se kupi, ja bi vam preporučila da ga ne kupujete u bio&bio trgovinama jer je tamo po onome što sam ja vidjela najskuplji.


Odmah na početku može vam biti čudno da vi koji imate masnu kožu još na nju mažete ulje no dr.Hauschka smatra da dobivajući dovoljno masnoće ,koža regulira proizvodnju sebuma, pa tako ne dolazi do začepljenja pora, stvaranja mitesera i ostalih nepoželjnih nepravilnosti. 

Ovo normalizirajuće dnevno ulje  trebalo bi vam izregulirati lučenje sebuma te tako smanjiti sjaj i proširene pore.
Preporučuje se da ga koristite ujutro 1-2 kapi, međutim ja ga koristim samo kada znam da neću izlaziti iz kuće jer si sa njime izgledam jako masno i koža mi ga ne upije, moja prijateljica koja ga isto koristi koristi ga stalno i nema problema oko upijanja, tako da je to očito individualna stvar.
Primjetila sam da mi dobro djeluje na upaljene crvene prištiće ili nakon čišćenja lica  jer mi lijepo smiri tretirane dijelove lica.
Ulje je "uljastog" mirisa nije ni ugodno ni neugodno a tekstura mu je gusta slično kao i maslinovo ulje te je jarke žute boje, no kada se namaže na kožu boja se gubi.


Da li trebate kupiti ulje?
Mojoj prijateljici je to najbolja stvar koju je ikada koristila, meni i nije ali nije mi ni loše, mislim da je to preparat koji trebate prvo testirati  kod nekoga tko ga već koristi jer tester nažalost ne postoji ,pa ako vam ga koža upija  mislim da ste našli pravi proizvod za vas...ako vam ga ne upija uvijek ga možete koristit kao i ja kada vas svijet ne vidi:)



Jeste li skloni prirodnoj kozmetici??

Broj komentara: 5:

  1. Koristila sam i ulje i celu liniju proizvoda za problematicno lice i nista mi nije bilo bolje...bacen novac...cak mi se i pogorsalo stanje na licu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Sastojci
    Ekstrakt bjelodana, ulje koštica marelice, ulje slatkog badema, ulje kikirikija, ekstrakt mrkve, ekstrakt gospine trave, ulje pšeničnih klica, ekstrakt nevena, ekstrakt lišća neema, ulje jojobe, prirodni miris (eterična ulja), citral*, limonen*, linalool*, citronelol*, geraniol*, farnezol*, benzil benzoat*, benzil salicilat*, eugenol*, kakao maslac*.

    * sastojak prirodnog eteričnog ulja

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam jos nasla nista da mi je savrseno,ali za sad mi je super i lice mi je o.k. od Avon Anew aqua youth linije proizvoda. I pomogao mi je protiv fleka avonov serum za izbeljivanje koze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam koristila clear proizvode od avona zatezali su me i pekla me koza tako da sam odustala.

      Izbriši