Translate

četvrtak, 16. veljače 2012.

Kako se pišu recenzije za parfeme???

Kao što sam naslov kaže "Kako se pišu recenzije za parfeme??".....ili još bolje kako prenijeti miris pomoću riječi...što vama znači ako vam kažem ima naranče, bergamota,bugarske ruže,jasmina,ylang-ylanga, mimoza,pačulija,vetivere,opopanaksa ,vanilije ,bijelog mošusa????

 Vjerojatno kao i meni ništa.....za ružu znam ali bugarsku ne......vaniliju stavljam u kolaće i čaj......ali sada ću vas iznenaditi znam što je ylang-ylang.....a znam tako što mi je aromaterapeut to preporučio za nesanicu i opuštanje u kombinaciji sa kapima mandarine...friška sam u toj aromaterapiji  koristim mirise tek 7 dana tako da ću vam o tome pričati neki drugi put..za sada mogu reči samo da mi miris paše...:)




No vratimo se gospođici Coco Mademoiselle  ili kako je ja pogrdno zovem kurvici...jer svi je imaju ili skoro pak svi...ali u tome i je ljepota ovog parfema savršeno pristaje uz učenicu uz studenticu uz poslovnu ženu uz zavodnicu uz majku ......i sve ga vole i svi ga prevare pa mu se vračaju......i svi su si ponosni kada im netko kaže "u što lijepo mirišete".......

Uživajte u slikama neću više pisati jer nema načina da se riječima približi parfem,nego to je parfem kojeg morate probati na svojoj koži i doživjeti,spremiti neku uspomenu uz njega..... moja nije za javnost(hvala dragi:) )......


Imate  li i vi parfem kojemu se redovito vračate???




p.s.-da da da imam i mlijeko za tijelo ja kada nešto volim onda volim:)





Broj komentara: 18:

  1. hoću ja sada biti jedina koja će reći slijedeće - ne volim chanel parfeme :D
    svi, ali apsolutno svi mi imaju notu nečega što ne mogu prepoznati što je, koja mi je strašno odbojna. čak sam se natjerala u jednom djutiću uzeti chance, ali nisam mogla, odustala sam. ali to sam samo ja :) drago mi je da si našla parfem koji ti se toliko sviđa! :) uvijek mi stoje armani elle i hugo boss woman u kolekciji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Armani-Code i Hugo woman uvijek su tu..Čim su pri kraju, kupuju se novi ..:)))

      Izbriši
  2. mislim da ne voliš "puder" ....tako ja ne volim ove koje ti spominješ ali sam zato luda još i za ovima kalasikom chanel 5 , YSL cinema i guerlain instant magic....i tražim dalje....:)

    OdgovoriIzbriši
  3. slažems e za chanel parfeme, niti jedan mi se nikada nije svidio :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bolje, ostaje više za mene..hehheh zezam se....nego koje parfeme onda volis?

      Izbriši
  4. Ahh.sjećam se perioda kad je i meni bio odbojan. Moja mama ga ima otkako znam za sebe i uvijek je tako mirisala 8mislim miriše tako i sada ali eto :P ) i nekako mi je uvijek bio u grlu da mi se smučio :X
    Ali kada sam sama počela pronalaziti parfeme i mirisne note koje bi meni odgovarale i kada sam jednom u parfimeriji s prijateljicom čeprkala po raznim parfemima i primirisala eto onako ovaj prekrasni parfemčić znala sam da sam se samo zavaravala sve to vrijeme i da je je on presavršen da ga propustim i samo tako ostavim na toj polici!
    Od tada se ne razdvajam od njega :D

    A pored istog, obožavam i Moschino "I love love" :D
    Ta dva su mi signature scents :)
    Sjajan mi je i Dolce&Gabbana "Light blue" ali njega nemam :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moram probat taj moschinov, jer je i meni light blue odlican tako da ocito imamo istu crtu za parfeme:)

      Izbriši
  5. ne volim ni ja chanel parfeme... moj najdraži parfem je j'exte pop, bila je to ljubav na prvi miris.

    OdgovoriIzbriši
  6. ni ja ne volim chanel a ima ljudi koji ih obožavaju... meni je najbolji Black XS Paco Rabanne ali iz nekog razloga najviše mi paše uz kemiju tijela Gabriela Sabatini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se svidaju sabatinini na drugima ali ne na meni...na meni postaju kiselkasti a to ne volim...

      Izbriši
  7. Meni je uvijek drag. Baš je klasičan miris, uvijek ga imam negdje u kolekciji kada se spremam na neku otmjenu večeru i izlazak :D

    OdgovoriIzbriši
  8. vi ste sretnice jer se možete špricati s čime želite :( unatrag tri godine mene je puno parfema počelo smetati, teško mi je naći neki od kojega neću kihati ili me neće boljeti glava..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mojoj sestricni vecina parfema uzrokuje osip, nesto slicno kao i tebi, jedini parfem koji joj odgovara je od jil sandersa sun, pokusaj sa tim, mozda ce i tebi pasati

      Izbriši
  9. fora slike, super parfem

    OdgovoriIzbriši