Translate

četvrtak, 9. veljače 2012.

Priroda&društvo

Moja koža bilježi sve od nezdrave hrane do stresa, moja  je sreća što znam dobro izabrati puder ali  ponekad niti on ne može sakriti moj nezdravi način života ..... treba tu kožu nahraniti iznutra, treba joj dati voće i povrće da  blista pa da mi puder žbuka otišao u zaborav:)

Od nedavno u Rijeci postoji jedno cool mjesto zove se Priroda&društvo nalazi se na adresi Užarska 14 i obiluje finim smootijima i svježe cijeđenim voćem te finim kavama za kavoljupce i čajoljupce.

Za sada sam ih probala 7 i kao svoj favorit odabirem smoothie od maline sa dodatkom po mojoj želji đumbira u taj smoothie inače idu maline, banana sok od naranče i smrznuti jogurt.Smrznuti jogurt je super stvar za sve " kalorijafrikove "jer ih sadrži jako malo pa je i time smmothie fin zdrav i nije kalorijska bomba:...

Sve sto se nalazi kod njih možete dobiti i za van tako da jedan popijte tamo a jedan nosite kući:)

I na kraju riječ o osoblju ne poznajem ih osobno nismo si frinedovi tako da ono nije nikakva friend reklama ali za njih imam same riječi hvale uslužni su i rado će vam ako ste neodlučni pomoći da izaberete pravi napitak za vas ili dodati neki sastojak koji volite kao meni đumbir!
zato ljudi smoothajte se pozz:)


p.s.-Inaće ja  kada se dogovaram sa ekipom za sok kažem idemo kod Pucka....ostala mi je ta asocijacija još od osnovne škole na predmet priroda i društvo.
pss-slike su ukradene sa njihove facebook stranice

2 komentara: