Translate

nedjelja, 19. veljače 2012.

Bio Detox organic Bourjois tekući puder -beige coloir 53

Uzela sam u DM-u tester,moram priznati da sam se ugodno iznenadila kada sam u DM-u vidjela tester nekog proizvoda koji je u kesici i može se uzesti doma. Smatram da za isprobati puder nije ga dovoljno nanjeti u dućanu na dlan ili prijelaz glava vrat  jer to služi više da pogodimo boju nego da shvatimo kvalitetu pudera.
 Isto tako čitajući blogove volim više pročitati mišljenje blogerice o kvaliteti pudera nego gledati swatcheve jer i tako to određujem po boji svoje kože u prodavaonici.


U petak sam puder nanjela ujutro na kožu namjerno bez ikakve podloge  u obliku kreme  i namjerno bez ikakvog mineralnog pudera u prahu kao fiksatora, znači izašla sam iz kuće samo sa puderom .
Dan sam provela u sveučilišnoj učeći negdje do 18 i nakon toga sam otišla gledati vaterpolo utakmicu, priznajem kada učim često naslanjam lice na dlanove i priznajem da klima u zatvorenom bazenu je ekstremni slučaj zbog vlage i topline koja vlada  na tribinama....ali to ne bi trebalo biti opravdanje da navečer oko 22 sata kada sam skidala puder na vatici i nije bilo nešto pudera, znači puder je loš nije cjelodnevni.


U subotu sam nanjela puder na podlogu koju mi je činila  balea aqua serum i fiksirala ga Manhattan mineral pure mat loose powderom, nakon 4 sata puder je i dalje bio na licu e sad.... da li je puder i dalje bio na licu zbog njega ili zbog podloge i pudera u prahu nisam sigurna.....ali ne volim kupovat puder koji moram fiksirati sa puderom u prahu, puder u prahu mi je više tu da ubije sjaj T-zone a ne da "spašava" tekući puder.




 Inače volim Bourjois kozmetiku i smatram da imaju vrhunskih proizvoda no ovaj puder mi nikako nije pasao. Oduševljena sam njihovim maskarama i rumenilima, pa i lakovima i sjenilima uživam kada Bipa često baš na tu marku ima 30% popusta i tada kupujem i što mi treba i što mi ne treba, jedino sa dezodoransima baš isto kao i sa ovim puderom nisam bila zadovoljna.


Sreća je da sam imala testere I da se nisam zaletila kupiti pravo pakiranje. 



Uz  to što mi je puder "ispario" i težak je  za nanošenje, grozne je teksture i teško se razmazuje, moja je krivnja što puder nanosim i razmazujem rukama a ne koristim spužvice i kistove ali mislim da ni sa tim pomagalima ne bi bilo bolje.
I ono što ja od pudera uz postojanost tražim je pokrivanje a i po tom pitanju sam ostala razočarana. :( 


Da ne bude sve negativno ima ovaj puder i jednu pozitivnu stvar , a to je miris meni jako ugodan iako nisam sigurna po čemu miriše.


 Uglavnom moj savjet na kraju ovog posta je da puder prije kupnje obavezno isprobate.


Jeste li koristili ovaj puder kakva su vaša iskustva?

Broj komentara: 6:

  1. Ne koristim ovaj puder nego HM i sasvim je u redu kao jedan klasican dnevni puder za kozu koja ne zahtijeva puno u smislu prekrivanja i kao puder koji ce na licu ostati do kojih 10 sati. :)
    Ne mogu reci da sam odusevljena, stvarno su nekako prosjecni i lagani.

    Definitivno se slazem da uvijek prije kupnje treba uzeti tester proizvoda i sama prije uzimam testere pa par dana isprobavam prije nego odlucim da li valja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od hm-a imam 3 sjenila i to u kričavim bojama koja nešto redovito i ne koristim , a pudere nikad nisam probala, koja im je cijena....zaintrigirala si me ovim da ti ostaje i do 10 sati...

      Izbriši
    2. mislim da ona misli na Healthy Mix puder, a ti na H&M. H&M nema u svojoj liniji kozmetike pudere.

      Izbriši
  2. Ja imam od bourjoisa FP (to mi je prvi njihov puder) i zadovoljna sam s njime. Isto je zeznut za nanošenje jer se brzo suši pa ga treba malo brže nanijeti i nanositi u dijelovima. Staviti malo na jedan dio lica pa to dobro rasporediti pa prijeći na drugi dio. Dosta dobro prekriva i izjednači kožu. Ja nemam problema s prištićima i sl., koža mi je čista, ali mi cijeli donji dio obraza nonstop crven ko da me netko našamarao :D, a ovaj puder mi to dobro prekrije. I postojan je, a ja imam masnu kožu. Naravno, stavim gore neki matirajući puder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imaš jedan puder koji ja koristim ( i najbolja stvar od svega što sam ikada koristila mi je), a ubiti je baš namijenjen osobama koje imaju problema sa crvenilom što ja nemam ali meni super prikriva druge nepravilnosti,inače je medicinski puder mana mu je da dolazi samo u dvije nijanse ali i to se da nekako izbalansirati sa kremom.
      Jako ga je malo u pakiranju ali i malo ga je potrebno, tako da i traje spremam se uskoro napisat o njemu recenziju ali dok se to ne desi, možeš pogledati tu http://www.labo-uriage.com/index.php?option=com_content&task=view&id=62&Itemid=33

      Izbriši