Translate

ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Testiranje postojanosti Pret a porter craking crne boje broj 02 Deborah Milano

Prvo velika isprika za slike, znam očajne su i ne možete dobit pravi dojam.

Drugo ovo je nastavak na moj prijašnji post o pret-porter-cracking-crne-boje-broj-02-deborah-milano koji sam bez problema uspješno zamijenila u DM-u.

Treće kod lakova mi je najbitnija postojanost, zato sam ga i testirala  3 dana, pa vam to ovim postom predstavljam.

  • Prvi dan
Nalakirala sam nokte sa različitim lakovima različite cijene i kvalitete  te pustila da se posuše oko 15 minuta.
Nakon toga nanjela sam  u jednom potezu lak kao što sam pročitala u DM-u na kutiji gdje su lakovi posloženi od gore prema dolje, namjerno sam na neke nokte nanjela više a na neke manju količinu laka ( od malog prsta prema palcu nanosila sam sve više laka) tamo gdje sam nanjela više i efekt je bolji jer ispucani dijelovi su deblji i samim time vizualno ljepši ali ni pretjerivanje nije dobro, jer  dolazi do efekta da izgleda kao da vam je crna žvaka zalijepljena na nokat a ne da su lakirani  kao što se desilo sa mojim kažiprstom.


Dojmovi?
Gdje su te šljokice koje su prisutne u bočici laka, gdje se izgubio sjaj  laka koje sam stavljala kao podlogu?? Zašto mi to sve izgleda tako neuredno , jedino mi na bijelom laku izgleda ok....namjerno nisam htjela stavljati topcoat ili neki bezbojni lak visokog sjaja da vidim koliko će lak trajati iako su preporučeni od strane proizvođača.


  • drugi dan
Lak je i dalje na svojem mjestu (jedino se malo skinuo sa bijeog nokta gdje sam podlogu stavila u 2 sloja) iako ja skrivam ruke kao zmija noge jer mi sve to izgleda jako neuredno.


  • treći dan
Na kraju drugog dana na nokte sam nanjela topcoat  otišla prati kosu / suđe ( znam da su to neprijatelji lakova za nokte, ali mora se raditi)....i desilo se ono čega sam se i bojala, zbog toliko slojeva laka na noktima.... lak se počeo ljuštiti...i to na nekim dijelovima samo crni dio...dok na drugima sve....
Topcoat je doveo do toga da su mi nokti postali sjajni i da su se šljokice iz laka napokon počele  vidjeti ( nažalost zbog mojeg lošeg aparata nisam vam u mogućnosti to prikazati)




Zaključak
-ovo nije lak za svaki dan jer iziskuje puno slojeva tako da se i lako ljušti
-treba izabrati dobru bazu koja će efekt ispucanih noktiju maksimalno valorizirati
-obavezno treba na njega nanjeti prozirni lak visokog sjaja ili još bolje top coat
-nije lak za nanošenje, treba se dobro ispraksirati oko količine  koju treba u jednom potezu nanjeti, mislim da bi ga bilo lakše nanjeti da je četkica šira
- mislim da je poprilično skup za tako malu količinu laka


Kakva su vaša iskustva sa ovim ili nekim drugim lakom koji daje efekt ispucanosti?

Broj komentara: 9:

  1. Kada su se tek pojavila ovi lakovi bila sam odusevljena i moj prvi je bio essence crni koristila sam ga citavo ljeto ali sada mi se sve manje svidjaju posebno ti sa sljokicama meni nikako ne sjedaju :)
    Slazem se da su ovi preskupi za tu kolicinu laka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imala sam ja taj lak i prije 10 godina kupila sam ga bila u italiji ne sjećam se vise čije marke i tada kao i danas skupo sam ga platila...i nekako ne vidim da se u tih 10 godina poboljšao imam iste probleme kao i nekad...

      Izbriši
  2. Imam sve P2 crackle lakove i prezadovoljna sam njima...Probala sam jos i OPIjev crni shatter i mogu reći da P2 ne zaostaju kvalitetom...Imam i 3 Golden Rose cracklea i oni su mi isto odlični...Nisam imala ovakvih problema kao ti, ali mislim da to poprilično ovisi i o načinu nanošenja...Po ovome što vidim na tvojim fotkama rekla bih da nije pravilno nanešen...Moja sestra je isto pokušala jednom nanijeti crackle, ali to je izgledalo baš ovako, što nije ispravno...Po meni bi crackle trebao izgledati ovako na noktima https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/217644_2045396414919_1244650237_32586914_6930777_n.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo je bilo baš testiranje da vidim što se može što se ne može sa tim lakom...i na kraju sam došla do zaključka da ga treba stavljati tako da se nanese 1 sloj laka za podlogu, 1 sloj crackle laka i obavezno sloj topcoata...i da meni koja ne koristim rukavice prilikom kucnih poslova nece trajati duže od 2 dana...

      Izbriši
  3. na crackle ti obavezno ide top coat, zato jer se bez njega suše mat ;-)
    ali, bar su ti u dm-u zamijenili lak ;-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stavila sam na njega na kraju 3 dan top coat...ali mislim i to je ubiti moj zakljucak sa svim ovim eksperimentiranjem...
      1 jedan sloj laka kao podloge
      1 sloj crackle laka nanjeti u jednom potezu
      1 sloj top coat-a i to je onda ok ali svejedno lak nije neke kvalitete i ne traje uz kucanske poslove duže od 2 dana...

      Izbriši
  4. Imam Essence crackle u crnoj boji. Nije mi loš samo što mi je prvi put kad sam ga stavila bilo užasno teško kontrolisati koliko laka treba ostaviti na četkici da bi mi ispalo kako treba na noktima. Rijetko ga koristim..

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. jesu to ovi lakovi?
    http://www.i-mall.hr/trgovine/glossy/pret-%C3%A0-porter-mini-lak-za-nokte/?page=1

    ova nijansa fuksije mi je baš mrak!

    OdgovoriIzbriši