Translate

ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

Bioxet krema za smanjenje dlakavosti na tijelu, i ne šljaka baš:)

Kada nas žene nešto na tijelu smeta onda nema tog vraga kojeg nećemo kupiti, isprobati da taj naš nedostatak riješimo.......tako i mene mući zadnjih godina dlakavost na licu koja je ženska dlakavost nije brada ali znaju mi se pojaviti i crne dlačice koje se svakim danom sve više množe....tako da sam se zabrinula i  ipak za mišljenje otišla i kod dermatologa da budem sigurna prije odlaska na laser (koliko vidim jedino se tako mogu riješiti tog "korova"), jer ako su vam hormoni ciao ciao niti laser vam neće pomoći.... za sada su mi svi rezultati uredni od ginekoloških do ostalih vađenja hormona tako da sada čekam sljedeći termin kod dermatologa pa da vidim što mi je dalje činiti do tada ja svoj problem rješavam pincetom,voskom i sredstvima za izbjeljivanje...








Ovako vratimo se mi sada na tog vraga...kod mene jedan od vragova uz ono pijte puno čaja od mente ( googlala sam i prirodne pripravke)  je bila krema Bioxet i to tri tube i to mazanje redovito 3 mjeseca po 2 ili 3 puta dnevno i nije ništa pomoglo...tako da cure drage ne bacajte novce jer ne djeluje...probala sam je i na licu i na rukama i ne vidim da se dlakavost smanjila.
Kako se krema nanosi koje vrste postoje ništa vam o tome neću pisati jer ne djeluje pa nije vrijedna spomena, žalim za svakom kunicom koju sam na nju dala.....ah da pišu još i na kremi kao iskustva korisnika...pa tako jedna cura govori da  su se njoj od kad koristi kremu povukle  ne samo dlake nego i akne, očistilo lice....ma i to je laž.....:/ 


Osim te kreme googlanjem sam naišla na još jednu medicinsku koja se izdaje na recept a upotrebljavaju je  transvestiti, tako da dok je detaljnije ne istražim jer navodno ima kancerogena svojstva neću pisati o njoj.






Jeste li probali ove proizvode, možda su vama pomogli??
Muči li i vas dlakavost ??
Imali način da se riješi dlaka a da nije laser???



Broj komentara: 28:

  1. Ja stvarno nemam iskustva s dlakavošču, ali to što tebi nije pomogla, možda ne mora značiti da neće pomoći nekome drugome... Ili možda misliš da je to što je na kutiji napisano izmišljeno....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja pišem osobni blog, osobna iskustva i iznosim svoje mišljenje, tako i ono što je meni super nekome neće biti...ili suprotno....zato i postoji sloboda govora i sloboda bloganja i ima nas na 1000 i svaka ima svoje mišljenje o proizvodu.....i nema ništa čudno u tome da nešto što je meni super tebi bude loše ili obrnuto...zato i na policama imamo 100 šampona za kosu a ne samo jedan.....i zato je svijet lijep jer smo svi različiti.....

      Izbriši
    2. ma nisam mislila nista lose, naravno... :D nego sam prvi put vidjela da si dosta negativno nastupila, pa mi je bilo malko čudno... nisam navikla... hihihi.... :D

      Izbriši
    3. ma to je zato jeeeerr ne valjaaa;( i kada znam da sam dala 175kn i tako 3 puta luda sam...pogotovo jer znam kako sam ja osjetljiva na svoje dlake pa ne želim da netko na nečijem problemu/kompleksu bere novce...:)

      Izbriši
    4. uf uf.... baš mi je žao... :/ nadam se da ćeš uspjeti to rješiti na neki način koji je djelotvoran...

      Izbriši
  2. meni nije ni laser pomogao da iskorijenim sve dlačice iznad usnice. tamnije sam puti pa su mi i dlačice tamnije,i kud za vraga,čvrste i ne daju se -.- ali zato vosak redovito prakticiram.prorjedi mi dlačice,postanu tanje i rijeđe. kreme ne koristim u te svrhe jer nema puno koristi od njih.koristila sam Avonove proizvode koji obećavaju smanjenje dlačica,al nisu ni oni efikasni.ovo sam koristila: krema za tijelo i dezodorans, mislim da je bilo SSS (skin so soft) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. toga je i mene strah....zato želim prije napraviti sve pretrage da budem sigurna da ne odem na laser a imam nekih zdravstvenih problema....

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam isprobala isto od Avona, SSS linija, neka plavo zelena bočica je bila. Nešto je i pomogla, ali minimalno. Prestala sam ju koristit jer me živciralo šta bi napravila nekakav zaštitni sloj na koži pa bi se nakon par dana to počelo gulit, kao nekakvo ljepilo je izgledalo. Sve bi mi ostajalo po hlačama, a po ljeti je izgledalo kao da se ne perem dobro. :/

    Dobra mi je bila neka iz DMa koju su povukli iz prodaje jer je imala neke kancerogene spojeve, davno sam ju kupovala u Sloveniji, niti se ne sjećam kako se zvala.

    A šta se tiče lica, uf, tu muku mučim, pinceta i vosak. Razmišljala sam da odem na trajno uklanjanje jer me živciraju, em na bradi (jednu iščupam, dvije narastu), em iznad usnice, em imam unibrow. Nemam nikakav medicinski problem, jednostavno genetika. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zeznuta je ta genetika kod mene je isto tako vucem to od baka...a mamu je preskocilo....

      Izbriši
  5. eh... to mi je bolna točka! čim sam se počela približavati pubertetu, javio mi se taj problem. odmah sam otišla kozmetičarki i uklonila mi je dlake iznad usnice s voskom. nakon toga sam ih nastavila čupati s pincetom i to mi je bila najveća pogreška ikada - dlake su od tankih i svijetlo smeđih postale debele i crne. nekako uvijek mislim da se to ne bi dogodilo da sam nastavila s voskom ali nisam mogla čekati da mi izrastu do određene dužine da ih vosak može pokupiti. bilo mi je previše neugodno hodati takva okolo i po školi. probala sam LaCascade tretman u kozmetičkom salonu Slap u ZG i nije mi ništa pomogao. prvo se dogodilo to da se ženska koja je radila postupak iščuđavala kako ne može počupati moje dlačice s voskom pa je morala s pincetom. onda je u sred tretmana komentirala kako ne podnosi mušterije koje samo šute a, onak', ona meni prelazi s tim strojčekom iznad gornje usne i očekuje da pričam s njom??? kako??? iskreno, za 1400 kn po tretmanu očekujem ljubaznost a ne iščuđavanje neke polupismene kozmetičarke. da ne duljim, tretman je jako skup i ako imate tamne dlačice kao ja, morat ćete ponoviti postupak nekoliko puta. u mom slučaju bi to prelazilo 7000kn. treća stvar koja me smetala je da mi nisu dali da brijem dlačice, nego sam ih kao morala puštati bar mjesec dana, što je totalna glupost - čak i kad se ide na laser, ako osoba ima tamne dlačice, doktor će joj dozvoliti da brije dlačice dok ih pušta. naravno, kad se ide na sam tretman laserom, moraju se ipak malo pustiti. hoću reći da nije bitna duljina dlačica nego je bitno da u tih mjesec/dva sve dlačice izrastu tako da ih laser može pronaći. na laser nisam išla jer jednostavno nemam toliko novaca ali čim ih skupim, otići ću ma koliko koštalo i koliko god da trajalo. koliko je meni poznato, i laser i ova gore metoda bi trebale biti trajne, no iskustva ljudi pokazuju da se ipak treba postupak ponavljati npr. jednom godišnje, nakon što prođe taj glavni tretman. i btw. za laser je bolje da su dlačice što deblje i što tamnije. savjetujem svima koji idu na laser da se informiraju prvo o doktoru kod kojeg idu jer sam čitala kojekakve horror priče na forumima o neprofesionalnosti doktora.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima jedna gora stvar od kozmeticarke koja prica to je maserka na masazi....:)

      znam, ja sam dosta citala o tome, i bila sam i sama na jednom laseru ali tada sam imala 13/14 godina i nisam se baš kuila u sve to...i iskreno ne znam da li je bio laser ili je bila neka lampa znam samo da je jako boljelo i smrdilo mi je kao da se pali meso....tako da se sada dobro informiram i do sada sam shvatila da treba ici u ruke kirurzima i dermatolozima a nikako u kozmeticke salone...i da treba prije tretmana pitati kojim se laserom sluze i malo ga googlati...jer na trzistu ima stvarno svakakvih lasera i ne lasera koji bi trebali unistavati dlacice....

      Izbriši
  6. sada ih i dalje čupam pincetom svakodnevno. ali pojavio se drugi problem - koža je od tolikog čupanja postala gruba i potamnila je, to je nešto što ameri zovu "mustache shadow". trenutačno se borim s tim tako da izbjeljujem kožu s limunom (koža se trlja s limunom a sok se ostavi 20ak min). to sam počela tek prošlog tjedna i ne vidim još neke značajnije rezultate. pročitala sam da je to dugotrajan proces, smije se raditi samo onda kada znate da se ne ćete izlagati suncu, dakle navečer prije spavanja. bitno je i koristiti kremu za sunčanje na takvoj koži.
    depilacijske kreme nisam probala jer me strah da će mi iziritirati kožu (ja bih morala kremu stavljati svakodnevno). probala sam neko mlijeko za tijelo koje kao usporava rast dlačica no, opet, ništa što bi mi pomoglo.
    brijanje - istina je da se od njega vide točkice od dlaka, ali bar nema te sjene jer se svakodnevnim brijanjem uklanja sloj odumrlih stanica.
    hidrogen - izbjeljivanje hidrogenom je, po meni, jedna od estetski najružnijih metoda. ako imate crvenog pigmenta, dlačice će biti žute pa i narandžaste. kao da nije dovoljno loše što ih imamo, pa zar još moraju biti u toj odurnoj i jako zamjetnoj boji???
    eto, to su moja iskustva. savjetujem svima da počnu štediti za laser jer mi se to čini kao jedino dugotrajno i novčano isplativno rješenje. jest skupo ali bar znate što dobivate i nema lažnih obećanja. ipl je više za ljude s manjim dlačicama i super je to štose sada nude veliki popusti na stranicama kao što je npr. kolektiva i sl. stranice, pa umjesto 500 kn tretman možete ugrabiti i za 200 kn. nadam se da se nitko nije uvrijedio ovim što sam napisala ali morate razumjeti da se dugo borim s tim i da imam iskustva, samo želim pomoći.
    što se tiče dlakavosti na rukama, prvo sam kupila epilator i to je bilo ok dok mi nisu počele urastati dlake. znam da se tome može doskočiti peelingom ali on ne će pomoći baš previše. na kraju ih brijem britvicom dok se tuširam i nisam primijetila da su tamnije ni deblje.

    OdgovoriIzbriši
  7. ja nemam taj problem , ali zato imam rupice kao pore koje se stvaraju i oko obrva i na nausnicama jer mi je korijen jako čvrst, mislim da je to zato što sam crnka i imam kvalitetnu gustu dlaku i koliko je to super što se kose tiće toliko me nervira na licu..:(

    OdgovoriIzbriši
  8. ovaj koji si koristila nije za lice, već za tijelo... ja imam isti taj bioxet, i smanjilo mi je dlakavost za 50 posto na nogama. uz čupanje (epilatorom) naravno, jer piše da treba čupat - i to redovito. meni je fakat krema pomogla, tak da možda ovisi od osobe do osobe...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na rukama dlake čupam samo voskom i to već godinama(noge brijem, ali tamo nisam ni koristila kremu)negdje 5-6 puta godišnje no u ova tri mjeseca što sam koristila kremu čupala sam ih skoro svaka 2-3 tjedna baš iz razloga što na kremi piše da najbolje djeluje kada se isčupa korijen i u međuvremenu mazala sam ruke 2 puta dnevno nije mi ih smanjilo možda sam ja stvarno iznimka ali nekako sumnjam....

      a što se lica tiče dlake na licu su mi tanje od onih na rukama pa mi ta krema koja je vjerujem samim time što joj je namjera za tijelo trebala djelovati.... kupovala sam tube zbog ekonomičnosti jer ipak u tubi dolazi više kreme...ali to mi se može uzesti kao greška....iako i dalje mislim da nije problem u tome....

      Izbriši
    2. ne znam, ja sam naletila na neku promociju te kreme i žena koja je promovirala mi je baš pričala o tim nekim razlikama tih krema, ove za lice i za tijelo... moguće da to govore da bi prodali više, ali opet možda je i stvarna razlika u sastavu itd. =) meni je stvarno popravila stanje na nogama, em sporije rastu, em su rjeđe i tanje (a to nisam uspjela postić ni čupanjem voskom kroz nekoliko godina, ni epilatorom kasnije). tako da je meni super krema, šteta što ti ne djeluje... možda da probaš nastavit mazat?

      Izbriši
    3. uf sad sam vidjela tek da si napisala da si 3 puta več kupila... onda preporučam da probaš neš drugo, očito na tebi ne djeluje =/

      Izbriši
    4. ocito meni ne...ali super je da tebi da:) drago mi je zbog tebe...a ja cu nastavit traziti dalje....

      Izbriši
    5. Može jedno pitanje? Ja planiram kupiti bioxet kremu za lice. Zanima me kako se točno nanosi... znači prvo trebam počupati pincetom dlačice iznad usana i mazati kremom 2 puta dnevno... i tako stalno čupati svaki put kad izrastu i redovito mazati? A ako se desi da krema ne djeluje, hoće li mi onda izrasti one crne debele dlačice koje se baš vide jer sad mi nisu tako tamne?

      Izbriši
    6. da bi ti bolje i brže djelovala trebala bi znaci cupati bilo pincetom bilo voskom.....ali mozes je i mazati da ne cupas....tako pise na njihovim uputama, samo ce ti tada krema sporije djelovati i duze ces trebati mazati, progooglaj si malo imaju ti oni stranicu a imas i u apotekama letke...

      gle, meni kao sto sam napisala nije nigdje djelovala dlake mi nisu gusce ali nisu se niti stanjile niti su nestale sve je ostalo kao i prije uporabe kreme, ja sam cupala ruke voskom i cupala sam brkove voskom i mazala sam 3 mj 2 puta dnevno........ja ti ne mogu reci sto ce ti se kasnije desiti....nadam se da ce ti stvarno nestati, drzim fige.....

      Izbriši
  9. meni je odlična krema. ne razumijem zašto ljudima preporučuješ da ju ne kupe, ako tebi ne radi "čuda". treba malo dulje čekati da se vide prvi rezultati, a isto tako ju treba dobro upotrijebiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ti ne kopiram što sam drugima pisla o tome zašto imam takvo mišljenje ako te zanima možeš pročitati odgovore koje sam dala na slične komentare....drago mi je da tebi djeluje.....

      Izbriši
  10. hahaha...nakon cijelog tvog šizenja...skužim da si ti mazala lice kremom za tijelo----hm...jel ti ikad palo na pamet da s razlogom postoji krema za lice i odvojeno krema za tijelo....

    Kakakv fijasko!

    ema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na rukama dlake čupam samo voskom i to već godinama(noge brijem, ali tamo nisam ni koristila kremu)negdje 5-6 puta godišnje no u ova tri mjeseca što sam koristila kremu čupala sam ih skoro svaka 2-3 tjedna baš iz razloga što na kremi piše da najbolje djeluje kada se isčupa korijen i u međuvremenu mazala sam ruke 2 puta dnevno nije mi ih smanjilo, stanje je isto kao i prije pocetka 3mj tretmana kremom, možda sam ja stvarno iznimka ali nekako sumnjam....

      a što se lica tiče dlake na licu su mi tanje od onih na rukama pa mi ta krema koja je vjerujem samim time što joj je namjera za tijelo trebala djelovati.... kupovala sam tube zbog ekonomičnosti jer ipak u tubi dolazi više kreme...ali to mi se može uzesti kao greška....iako i dalje mislim da nije problem u tome....

      Izbriši
  11. POTVRĐUJEM NE DJELUJE,MAZALA SAM JE 3 MJESECA ONU ZA LICE SA PLAVIM POKLOPCEM! SITUACIJA JE JOŠ GORA JER SU DLAKE ZBOG ČUPANJA POČELE I BRŽE RASTI.
    CURE NE KUPUJTE TO, RAĐE ŠTEDITE NOVAC ZA LASER!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. razmišljam o tome da kupim kremu pa sam naletjela na ovaj blog. koristila bih je za noge i trbuh, ali se bojim da ću baciti puno novaca, a na kraju neće biti rezultata. je li netko koristio tu kremu na trbuhu? i kakvi su rezultati?

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja imam pozitivna iskustva s tom kremom ...

    Njega Lica i Tijela

    OdgovoriIzbriši