Translate

ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

Very Irrésistible Givenchy Electric Rose

Osim što se okušala vrlo usješno u filmu i modi Liv Tyler muza Givenchya od nedavo je obradila i pjesmu legendarne grupe INXS Need you tonight....pa ajmo za početak ovog posta malo pjevušiti.....


All you got is this moment
Ttwenty-first century's yesterday
You can care all you want
Everybody does yeah that's okay


So slide over here
And give me a moment
Your moves are so raw
I've got to let you know
I've got to let you know
You're one of my kind


I need you tonight
'Cause I'm not sleeping
There's something about you girl
That makes me sweat


How do you feel
I'm lonely
What do you think
Can't take it all
Whatcha gonna do
Gonna live my life


a možda je ipak bolje da nam pjevuši Liv......




Nije li buntovno sexy ?
Ne znam za vas ali ja volim rokerski način života i vjerujem u to da rockeri nikada ne stare, hoćete potvrdu?
Pa evo, Liv je već 2003 godine bila muza parfemu Very Irrésistible Givenchy   i moglo bi se reći da je odrasla ali nikako ostarjela  zajedno sa Givenchyem jer nekoliko godina kasnije opet je zaštitno lice novog parfema Very Irrésistible Givenchy Electric Rose i izgleda  po meni bolje nego ikada.




A što reći o parfemu...... iako je ovo sponzorirani članak ja sam oduševljena ...... svi već znate da padam na ambalažu tako da su me ove srebrene ruže koje bih si rado tetovirala na dekolte u kombinaciji sa jarkim roza slovima magnetski privukli......volim tako jednosatvan a opet upečatljiv dizajn.




Parfem je blago kiselkast  s laganom pudrastom notom koja posebno mene veseli koja volim takvu vrstu parfema, na mojoj koži izdrži bez problema od jutra do navečer.....lagano ishlapi pred kraj dana ali to je stvarno zanemarivo.... dovoljno ga je nanjeti u malim količinama, jedan špric :) jer je buket mirisa  intenzivan no bez obzira na to od njega me ne boli glava.




Buket mirisa koji se može osjetiti u parfemu je "Blago kisele note svježe borovnice i reski limun i bosiljak daju iskru srcu od ruža i ljubičica dok meki cedar i biserni mošus zavode sva osjetila. Jedinstveni cvjetno-aromatični miris koji prožima Givenchyeva senzualnost i elegancija dobio je sirovi magnetizam rock'n'rolla."




Kupnjom parfema dobiva se jedinstveni kod  pomoću kojeg možete skinuti mp3 verziju pjesme Liv Tayler-Need you tonight na sva čuda tehnike koja posjedujete i uz pjesmu i parfem živjeti rock and roll život punim plućima.

Maloprodajna cijena Very Irrésistible Givenchy Electric Rose je 451 kn (50 ml) i 553 kn (75ml)


*PR uzorak


Darivanje,sudjelovati možete na više načina :
  • najjednostavniji način vam je da ispod ovog posta ostaviti svoj email (dozvoljena je prijava na ovaj način samo jednom)
  • ili da se potrudite i koliko god puta želite "sherate" na svim društvenim mrežama koje koristite informacije o ovom darivanju (  bitno je samo da u komentaru ispod ovog posta ostavite informaciju kako ste podijelili info o ovom giveawayu i email, u slučaju da vas random.org odabere kontaktirat ću vas putem emaila i tražiti od vas da mi slikate ekran i pošaljete u svrhu provjere (npr. facebook-XYZ - postala sam u svom statusu informaciju o darivanju uz direktan link bloga, xyz@gmail.com ili twitter-XYZ -postala sam pjesmu od Liv Tyler uz link bloga i napomenu  da se može osvojiti parfem, xyz@gmail.com ili facebook- XYZ -postala sam sliku parfema uz link bloga i napomenu da se može osvojiti parfem,xyz@gmail.com )
  • igra je otvorena samo za RH
  • možete se prijaviti do petka( 18.05.2012 ) do 23.59 sati.
  • pobjednik će biti izabran pomoću random.org stranice i kontaktiran putem emaila koji je ostavio u komentaru 
* ako želite, a naravno da želite jer tako čete među prvima saznati za nova darivanja  dodajte me na :

Sretno!!

Broj komentara: 407:

  1. Odgovori
    1. neznam dali ce mi sad vrijedit,posto sam 2 put pisala tu :(

      Izbriši
    2. mail: marijas_19@net.hr
      love love love :)

      Izbriši
    3. obožavam Givenchy Very Irrésistible parfeme, i to je jedan od prvih parfema kojim sam se počastila... ;) budi lijepe uspomene! <3


      lucija.simic@gmail.com

      Izbriši
  2. šerala sam link o nagradnoj igri na facebook-u (Anica Mirosavljević)
    tweetala sam na twitteru ( AMZAKS )
    amirosavljevic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. postala sam u svom statusu informaciju o darivanju uz direktan link bloga Ivančica Pobor
    ifancica@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. facebook-Valentina Tina - postala sam u svom statusu informaciju o darivanju uz direktan link bloga
    vturza93@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super nagrada! Držim si fige :)
    schmeritza@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. uuu. veliki lajk za giveaway!!
    mail: njinja_666@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. ljubikis@gmail.com
    3 puta sam podijelila obavijest na facebooku (Ljubica Kemenović)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaga11

    dado69@hi.t-com.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. makarun20@gmail.com
    podjelila sam vas na fejsu :) Natalija Mpz

    OdgovoriIzbriši
  10. lanagugi@ymail.com
    djelim na fejsu
    Lana Gugić
    big lajk :))))
    parfem je mmmm nice

    OdgovoriIzbriši
  11. borovnica... <3
    ira-sanja@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. kisica@gmail.com
    djelim na fb
    Anita Baćurin

    OdgovoriIzbriši
  13. edita26@net.hr

    dijelim,dijelim jer jako parfem ovaj želim <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Šerala na facebook-u (Anica Mirosavljević)
    amirosavljevic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Podijelila na Twitteru (AMZAKS)
    amirosavljevic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. I ja ga želimmm....podjelila link na fcb ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. I ja ga želimmmmm...podijelila link na fcb ;) inessantovac@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  18. bobica1010@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. intoxicated.sheep@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasnooooooooo
    Dijelim i dijelim
    veseljakj@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  21. anamarija_luic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  22. već mi miriši!!

    irena.premuz@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  23. nice, nice...dijelim i ja

    iskra.kekez@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. dijelim, dijeli
    ovaj miris želim...
    vlasic.mira@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. monikak711@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  26. sticky.nina@gmail.com

    držim si fige da šarmiram gospodina random.org-a ;) trep-trep :))

    OdgovoriIzbriši
  27. Ajmeeee, to mi je najdivniji parfem svih vremena i baš ga želim! :)
    kkemesic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  28. joj,ja bi ubila za ovo...<3 <3 <3

    na fejsu sam podijelila kao nina unique, opcija public
    nina-design@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  29. podijelila sam link na fejsu uz napomenu da se dobiva parfem na nagradnoj igri :)

    anamarija.rose@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  30. dijeliim preko FB-a
    Blaženka Smoljo
    blaza.ana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  31. Šerala sam link o nagradnoj igri na facebook-u i postala sam u svom statusu informaciju o darivanju uz direktan link bloga (Jasmina Đurđević) sinisapop1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  32. Genijalno darivanje! :)

    slatka.jagodica (at) gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  33. info (at) leptirich (dot) com
    (oprosti što na ovaj načim pišem mail, ali u protivnom sam mamac za spamere)
    :* :*

    OdgovoriIzbriši
  34. marina.spanjic@gmail.com

    zelim :) dijelim :)

    OdgovoriIzbriši
  35. super darivanje :)))
    nives.banjsak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  36. Želim jaaaaako :))
    teakemesic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  37. dijelila opet na frendicinom zidu
    blaza.ana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  38. pratim preko gfc-zezy
    podijelila na faceu-Zeljka Lele

    zezy33@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  39. aah!! ;)

    marija.gega@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. također podijelila i na fejsu - Marija Gega

      Izbriši
  40. aaa krasan poklon!
    pratim te preko gfc-a,bloglovina,twitera i facebooka :D
    podjelila sam na twiteru: https://twitter.com/#!/dunjavk/status/201980434387709952

    moj email je: dunja_vk@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i sherala sam na svoj facebook :)
      http://www.facebook.com/dunja.vk/posts/358145550914729

      Izbriši
    2. sherala na twiteru još jednom :)
      https://twitter.com/#!/dunjavk/status/202344272446500865

      Izbriši
  41. Šerala na FB ( Maja Dubrović)

    email: majadubrovic@gmail.com
    :)

    OdgovoriIzbriši
  42. andrejkockar1@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  43. Uuuuuu naaaaajs ;)

    zeki-vu@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  44. gfc: Martina Višnjić

    martina.visnjic.art@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  45. Divan! ;) nkemesic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  46. šerala sam na fejsu i g1

    alena.itric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  47. tea.salopek@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  48. i opet sheram dalje frendici;) jer ga želimmmm
    inessantovac@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  49. kockica1212@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  50. i opet na frendicinom zidu
    blaza.ana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  51. zoranabarac@gmail.com :)
    dijelim na fejsu :)

    OdgovoriIzbriši
  52. nailbox.nailbox@gmail.com
    FB - https://www.facebook.com/irena.belosevic/posts/313091848765002
    TW - https://twitter.com/#!/nailbox_nailbox/status/202000040363954178

    OdgovoriIzbriši
  53. Woooow Liv je ovo odlično odradila!

    davorka.haramina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  54. iwanchica87@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  55. martina850@gmail.com

    normanlo, sherala na FB ime: Tina Augustanec :)))

    OdgovoriIzbriši
  56. genijalno darivanje
    kristina.spanic@ferong.hr

    OdgovoriIzbriši
  57. mail: barby_89@windowslive.com

    predivan poklon :)

    OdgovoriIzbriši
  58. presavrseno *_*

    mleko71@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  59. Share-ala i post-ala na facebook (Nail Art Zagreb).
    mail: dream_girl_14@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  60. Podijelila na svom zidu i jos dva puta na zidovima od prijateljica na face-u.
    Facebook ime: Mirna Oreč
    mirna.orec@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  61. ancica9@net.hr

    :) poz

    OdgovoriIzbriši
  62. podjelila sam na facebook profilu pod opcijom public

    pratim te preko fejsa i GFC-a kao Ines Obradović

    ines.obradovic(at)gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  63. i ja bih ovooooooooo *.*
    ali, dobila sam zadnji pa bi bio red ovo prepustit nekom drugom, sretno cure :-D

    OdgovoriIzbriši
  64. madonna@email.t-com.hr

    OdgovoriIzbriši
  65. kamencic05@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  66. andrea.djk@gmail.com :D

    Divno je darivanje, hvala ti :*
    Lajkala sam FB, pratim te preko GFC i Bloglovina :D

    OdgovoriIzbriši
  67. sladana.susilovic@gmail.com

    Šerala sam na facebooku(Slađana Sušilović)

    OdgovoriIzbriši
  68. Mm, najs :D
    Sretno svima!
    mateadolovski@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  69. FB: https://www.facebook.com/BokyMLily/posts/335437339863074
    Twitter: https://twitter.com/#!/Boky11111/status/202056025166192642
    Hvala :D
    boky1111@vip.hr

    OdgovoriIzbriši
  70. emina108@gmail.com

    podijelila na fejsu.. Emina Hlobik :)

    OdgovoriIzbriši
  71. fb:Mirjana Pole
    sherala
    mirjana222@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  72. swann.osijek@gmail.com

    predivno darivanje :-)

    OdgovoriIzbriši
  73. FB: Mirjana Pole
    sherala
    mirjana222@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  74. krasan parfem <3
    puno hvala :*

    mail je ninanicc(a)gmail(dot)com

    OdgovoriIzbriši
  75. Super parfem!
    Podijelila sam na fb-u putem stranice od svog bloga,a i sa svog privatnog profila :)
    s.m.insomniac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  76. jakristnaja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  77. anamarija.ravnjak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  78. facebook- M.Dulikova - postala sam u svom statusu informaciju o darivanju uz direktan link bloga

    OdgovoriIzbriši
  79. melita.kresic@gmail.com
    pratim te, podijelila: https://twitter.com/#!/tomel611/status/202069870748241921

    OdgovoriIzbriši
  80. facebook- http://www.facebook.com/marija.silovic?ref=tn_tnmn - postala sam u svom statusu informaciju o darivanju uz direktan link bloga

    marijas_19@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  81. Podijelila sam putem facebooka ( Slavica Mirosavljević)
    marija.odzic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  82. majabiondic1989@net.hr
    predobar parfem :) zeeeeeelim :P

    OdgovoriIzbriši
  83. josipa.broz@gmail.com

    Podijelila sam sliku s linkom za nagradnu igu s Facebook profila Josipa Jopa Broz!

    OdgovoriIzbriši
  84. Odličan poklon.....
    barbara.franic@gmail.com

    **sherano!

    OdgovoriIzbriši
  85. kraljevickatica@gmail.com

    Razglasila sam fendicama, valjda uvažavate i taj oblik sheranja. ;)

    OdgovoriIzbriši
  86. suz.pizeta@gmail.com
    Facebook: Susana Pizeta

    OdgovoriIzbriši
  87. lovestoriii@gmail.com
    pratim te na fejsu i twitteru :)

    OdgovoriIzbriši
  88. mirjana.janecic@vt.t-com.hr

    OdgovoriIzbriši
  89. Divno! A i singlica je baš super dodatak :-D
    marina55@vip.hr

    OdgovoriIzbriši
  90. Dakle još jednom sherano,osim na svojoj fb stranici,sherala sam i na osobnom profilu!
    s.m.insomniac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  91. i opet sheram frendicama na fcb....inessantovac@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  92. fb-Tina Volić podijelila sam sve info na facebooku o darivanju uz link bloga i sliku
    mpprsp@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  93. žeeelim:) bluesky.bijelam@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  94. agrubisic13@gmail.com

    odlicno darivanje :)

    OdgovoriIzbriši
  95. mcmc@net.hr
    fb nina pejic

    OdgovoriIzbriši
  96. nicole_galovic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  97. Podijelila ;) Fb I.B.
    opaljena@gmail.com

    Svidja mi se dizajn bocice a obozavam citrusne note, hope to win ;)

    OdgovoriIzbriši
  98. maja4makeup@gmail.com
    Extra darivanje :) :)

    OdgovoriIzbriši
  99. šerala sam link o nagradnoj igri na facebook-suzana šuk jedvajić
    suzana.suk@bj.t-com.hr
    prekrasno darivanje;-)

    OdgovoriIzbriši
  100. evica.karas@gmail,com
    podijelila putem FB-a
    evica karas

    OdgovoriIzbriši
  101. ivanaradan@yahoo.com
    ne znam da li mi se više sviđa parfem ili pozadina... :)

    OdgovoriIzbriši
  102. elez.marijana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  103. dragica53@net.hr

    Super, super

    OdgovoriIzbriši
  104. mir35@net.hr

    Ova kombinacija mirisa mi odgovara

    OdgovoriIzbriši
  105. Želim i ja :D share
    kzubak@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  106. podijelila na fejsu

    magdalena.sola@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  107. Big lajk od velikog fana Very Irrésistible Givenchy parfema!!
    Sherala na fb Lela St
    Mail lela55@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  108. benita.alisic@ovi.com

    OdgovoriIzbriši
  109. Wow..super nagradna ;))
    Dijelim na fejsu - Darija Bosnjak
    darija82@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  110. Shareala sam na Facebooku - Pascale PreTner
    Retweetala sam na Twitteru - PascaleNer

    rijeckamalecka(at)gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  111. Darivanje sam podijelila na sluzbenoj FB stranici bloga. :)
    Moj mail: thechloees.everyday@gmail.com

    P.S. Danas sam eksli isla do Mullera da pomirisim parfem i zaista je DIVAN!

    OdgovoriIzbriši
  112. Ja sam se vec prijavila ovdje ali ne vidim svoj komentar :D Uglavnom dijelim i dijelim
    KZUBAK@YAHOO.COM
    Karolina Zubak

    OdgovoriIzbriši
  113. perkovic62@gmail.com
    postala na fejsu i twitteru

    OdgovoriIzbriši
  114. ajme,predivno!!!
    mail sanja-perovic1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  115. moranawilke@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  116. Podijelit ću na fejsu. :)) bubamarica2@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  117. dijelim i na fejsu, Petra Miočić, browsing.buzz@gmail.com
    Inače, parfem je prva liga, kao i većina Givenhijevih :)))

    OdgovoriIzbriši
  118. vesna.gubic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  119. dijelim i daljeeeee
    inessantovac@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  120. Podijeljeno i na mom blogu još jednom :)
    s.m.insomniac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  121. Želim i ja:)) Dijelim na fejsu. natasa.radic1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  122. suzanastivi@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  123. da bar! :)
    marija679@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  124. Shared na svoj Face :)
    jhina00@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  125. podijelila na svom face-zidu
    dorotea@zvonkice@gmail.com
    ja bi to jakooo :-)

    OdgovoriIzbriši