Translate

četvrtak, 23. veljače 2012.

kozmetički sapun ph 6.4. -Dr.Temt

Kad sam kupila crni šampon oduševljena njime za 2 tjedna kupila sam i sapun, a sad sapun me i nije tako oduševio, možda prvo jer  me cijena opalila od 85 kn, a drugo jer nekako osobno nisam sklona prati lice sapunom, više sam sklona gelovima ,jer nekako nakon sapuna uvijek imam osjećaj zatezanja  kože lica.




Uglavnom sapun sam kupila zbog  seboreičnog područja oko nosa i dijela tjemena koje mi se pojavi usred jakog stresa  ili tijekom menstrualnog ciklusa pa dolazi do crvenila i perutanja.


Karakteristike sapuna su:

  • čisti kožu ali ne isušuje (ph 6,4)

  • čuva zaštitni kiseli sloj kože

  • regenerira oštećenu kožu

  • naročito pogodan za njegu osjetljive dječje kože

  • smanjuje akne i nečistoće kože
  • pogodan za seboreičan dermatitis
  • pomaže kod crvenog perutanja vlasišta

  • čisti kožu od bakterija i gljivica (pogodan za intimnu njegu)


    Ovdje možete pogledati glavne sastojke sapuna.

    Ja sam na kraju sapun odlučila koristiti za intimnu njegu jer mi je lice isušivao i tu se pokazao sasvim ok, ali za tu cijenu nemam ga namjeru ponovno kupit samo zbog intimne njege.

Nema komentara:

Objavi komentar