Translate

petak, 17. veljače 2012.

Sweet gold i nije tako sweet

Kupila sam ovaj proizvod u Bipi jer muku mučim sa brkovima  koji rastu kao gljive nakon  kiše....no odmah ću vam reći da nisam zadovoljna, teško ga je nanositi i ne počupa sve dlačice.



Proizvod se prema uputama koristi tako da se:


1.    Izvaditi potrebnu količinu paste iz pakiranja. ( ja sam već tu imala problema zato jer je pasta bila tvrda)

2.    Ukoliko je potrebno, malo zagrijati pastu u rukama te je par puta razvući (no ne smije se pretjerano dugo zadržavati u rukama kako ne bi postala premekana i neprikladna za depilaciju). (prilikom razvlačenja paste pasta mi se nažalost počela lijepiti po prstima već nakon prvog razvlačenja )

3.    Nanijeti pastu na dio tijela koji se želi depilirati u smjeru suprotnom od rasta dlačica.

4.
a.    Ostaviti desetak sekundi da pasta bolje prione uz dlačice te naglim pokretom u smjeru rasta dlačica ukloniti pastu, istovremeno drugom rukom zatežući kožu u suprotnom smjeru od povlačenja. (bezuspješno sam ovo pokušavala, povukla bih samo vosak ali bez dlaka)
ili
b.    Na pastu nalijepiti čistu depilacijsku traku, lagano pritisnuti te nakon desetak sekundi naglim pokretom u smjeru rasta dlačica ukloniti traku, istovremeno drugom rukom zatežući kožu u suprotnom smjeru od povlačenja. (odlučila sam se za ovu opciju nakon fijaska sa prstima i opet nije sve išlo glatko, dio dlačica se skinuo dio je ostao)
5.    Ukoliko je potrebno, ponovite postupak. Ako ste koristili metodu s depilacijskom trakom, jednostavno je koristite sve dok je pasta na njoj ljepljiva i/ili sve dok nije potpuno ispunjena dlačicama. Ako ste koristili samo pastu, također je koristite sve dok je ljepljiva i/ili sve dok nije potpuno ispunjena dlačicama. (iz 4 puta uspjela sam izdepilirati nausnice koje su postale crvene i iziritirane bezuspješnim mojim pokušajima )

6.    Nakon tretmana, preostalu pastu na koži jednostavno uklonite toplom vodom. ( evo  da ne bude sve negativno ovo stvarno sljaka ispire se lagano )


Jeste li vi probali ovaj ili neki drugi šećerni vosak , kakva su vam iskustva?


Radite li sami šećerni vosak?       






Broj komentara: 12:

  1. Ja radim sama šećernu pastu i jako sam zadovoljna. Koristim je na nogama i bikini zoni. Moram priznati kako sam najprije mislila da uopće neće djelovati, a kad ono stvarno sam se iznenadila učinkom. Mislim da se ne isplati kupovati ju kad se može tako lako doma napraviti.

    p.s. Sve pohvale za blog! Stvarno si redovita! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za pohvale, puca me pocetnicki entuzjazam:)
      nego koju recepturu za vosak koristis?

      Izbriši
    2. Sastojci: 10 jušnih žlica šečera, 1/2 jušne žlice vode, sok od pola limuna i 1 jušna žlica meda.
      Priprema: Sve to staviš u manji lončić i kuhaš 5 min uz neprestalno mješanje.

      Nakon kuhanja, uzmeš zdjelicu, izliješ unutra i pričekaš da se malo ohladi. Toplo ti preporučujem da zdjelicu prethodno obložiš papirom za pečenje kako bi smjesu lakše vadila van. Bolje ju je koristiti dok je još topla, ali pazi da ti ne bude prevruća jer se možeš opeći. Nakon što se smjesta u potpunosti ohladi postaje dosta tvrda i teško ju je vaditi, ali ja to riješavam tako da je stavim na radijator da se malo zagrije.

      Eto vrlo je jednostavno, nadam se da ćeš isprobati i naravno da će pokušaj biti uspješan! :)

      Izbriši
  2. Ahh..razumijem te sa tim nausnicama. imam isti problem. Koristim Cera di Cupra trakice za depilaciju tog dijela i ikao djeluje ipak moram ponoviti nekoliko puta jer ne skine sve dlačice odjednom pa mi se to područje toliko zacrveni da je to smiješno!
    Prije sam puno čitala o šećernom vosku i pokušala ga jednom i sama napraviti ali bezuspješno! napravila sam toliki nered ni zbog čega. Od tada koristim samo onaj kupljeni vosak na trakicama. Jednostavnije je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni su cupkove za osjetljivu kozu bolje...samo sto ja kupim one velike za tijelo pa ih rezem, isplatljivije mi je...

      Izbriši
  3. Kupila sam Cleopatra šećernu pastu i pošto sam ju kupila na ljeto bila je pretekuća pa ju nisam mogla koristiti, prebrzo bi se topila. Probala samo ponovo na zimu, i čak sam uspjela počupati brkove iz nekoliko pokušaja pa je bil oisto kao i tebi :). Najviše sam uzela tu pastu da mogu konačno obrve lijepo počupati. Ne mogu sa običnim voskom, a pincetom moram svaki dan jer rastu ko lude pa sam se nadala da će ova pasta biti učinkovita. Na kraju ništa od toga. Još planiram probati bikini zonu počupati pa ako ne bude išlo, prosljeđujem ju dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iz tocno tih istih razloga sam i ja kupila....ali nazalost fjasko...vracam se obicnim trakicama....

      Izbriši
  4. Ne koristim vosak. Dlačice iznad usnica skidam kremom za depilaciju. Gotovo je za 5 minuta, nema iritacije, crvenila, a ni dlačica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije li to isto kao i žilet, ne vide li ti se tockice, koliko cesto to radis?

      Izbriši
    2. Ma ne vidi se nista... I ja sam se godinama mucila sa voskom, kozu pocupam, al dlake ne. :/ Uzas. I onda me drugarica nagovorila da probam kremu za depilaciju. Bila sam jako skepticna, hemija neka i moje ionako osjetljive nausnice...mislila sam da ce mi spaliti i kozu i dlake. A kad ono ODUSEVLJENJE...stavis kremu, ostavis 3 min da djeluje, uzmes lopaticu skines kremu, saperes hladnom vodom i nema brkova, nema crvenila, ostecene koze i nista ne boli... Ponovim za nekih 7-10dana. Otkad sam otkrila kremu nije mi palo napamet cupati to. Preporucila bi Afroditu kremu za depilaciju...tu ja koristim i meni je super.

      Izbriši
  5. ...ja isto za brkove koristim kremu...sa šećernom pastom to jednostavno nije moguće. Pastu koristim samo za ostatak tijela gdje manje boli i gdje mogu počupati onako bezosjećajno :)

    OdgovoriIzbriši