Translate

nedjelja, 12. veljače 2012.

Avon

Volite li Avon?


Ja nisam ljubitelj kataloške prodaje, što god sam kupila bila je kriva nijansa...sve to na slikama u katalozima izgleda veliko, sjajno, čarobno a onda kada mi stigne, nakon što ja zaboravim da sam to uopće naručila razočaranje..... nikad nije onako kako je u katalogu.....





Listam danas na kavi katalog od Avona, frendica prodaje...i vidim nove stvari Avon se bacio osim na prodaju torbi, nakita , šalova..... sada i na stvarčice za vježbanje.....
Proizvode za vježbanje možete  pogledati u novom katalogu .

Hoćete li si naručiti nešto za vježbanje ili možda pojas za trbuh iz njihovog novog kataloga?

Broj komentara: 9:

  1. narucit cu si iz tog kataloga supershock olovku. napokon je dosla neka ljubicasta boja pa da ju probam. iako me gel od te "linije" uzasno razocarao.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja nisam znala ali avon proizvode možeš probat pa ako ti se ne sviđa vratit tako sam ja vratila onu maskaru sa šljokicama jer od šljokica unutra nije bilo ni š:)

    OdgovoriIzbriši
  3. a da??? kako se to napravi?? jer onaj gel liner me najdublje razocarao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni cim je doslo otvorila sam pred avon lady( inace prijateljicom) i uvjerila se da to nije ono što sam mislila tj. nije bilo uopće šljokica i odmah sam joj dala da vrati i dobila svoje novce nazad.

      Izbriši
    2. i ja to preko frendice narucim :) . al sta kad smo mi to vec otvorile i probale. dakle, ako se ne koristi, moze da se vrati? pitala sam ju, al ona pojma nema o tome.

      Izbriši
    3. ja sam dobila zamotanu maskaru u celofanu, tako da sam to morala otvorit i bez problema sam im vratila , mislim da je bitno samo da se brzo vrati, najbolje da to njih pitaš na njihovom wallu na facebooku http://www.facebook.com/AvonHrvatska

      Izbriši
    4. njinja_666,
      imaš pravo svaki proizvod s kojim nisi zadovoljna vratiti u roku od 60 dana od narudžbe i dobiješ povrat novca. Nema veze što si ga isprobala, bitno je da nisi sad cijeli potrošila :).
      Prijateljica koja prodaje avon bi to trebala znati, a piše i na zadnjoj stranici svakog kataloga da ukoliko nečim nisi zadovoljna oni će izvršiti zamjenu ili vratiti novac.

      Izbriši