Translate

petak, 10. veljače 2012.

Ti/oni dani u mjesecu

Potaknuta slikom koju je blogerice Maybe's  stavila na svoj facebook profil,odlučila sam se danas za jednu neobičnu recenziju a to je recenzija tampona .




Tampax complex su tamponi   bez kojih više u tim danima u mjesecu ne mogu živjeti ,jednostavno ih obožavam od boje do aplikatora do njihovog sastava.


Krenimo redom tamponi dolaze u pakiranju od 8 komada oko 13 kn i ima ih za kupiti koliko ja znam jedino u DM-u i Mulleru iako ih je prije bilo i u Kozmu i to smatram najvećom  manom ovog proizvoda tu njihovu nedostupnost:(




Ja sam za sada kod nas vidjela samo tri vrste tampaxa iako po deklaraciji na pakiranju piše da ih ima više vrsta:
-narančasta varijanta  super plus upija 12-15 g
-zeleni super upijaju  9-12 g
-regular žuti 6-9 grama pa ovisno o jačini treba i izabrati adekvatni tampon.




Zar vam zapakirani ovi tamponi ne izgledaju kao nekakav slatkis???


Neću vam ovdje opisivati kako se stavljaju jer prilikom kupnje dobivate sa njima uputstva gdje vam je sve lijepo opisano i nacrtano samo znajte da je stavljanje veoma jednostavno,praktično i brzo. 


Po čemu su ovi tamponi posebni?Po aplikatoru koji je jako praktičan jer ne dolazi do guranja  prstiju u vaginu i samim time smatram to jako higijenski te dužini jer su duži od drugih tampona te samim time više upijaju i ne bubre u širinu pa su ugodni za nošenje.


Nadam se da sam vam malo pomogla da vam oni dani prođu što ugodnije, ako nisam uvijek je tu čokolada dekica i dobar ljubavni film:)


pozz


p.s.-Nisu li ovo najsmješnije slike koje ste ikada vidjeli na nečijem blogu?:)

Nema komentara:

Objavi komentar