Translate

ponedjeljak, 6. veljače 2012.

NATURE'S softening and protective hand cream

Ajmo krenuti pisati blog,trebaju biti kratki tekstovi sa puno slika takve i  ja volim pratiti, pa hajde krenimo....

Prva recenzija krema za ruke nešto što godinama kupujem i samo gomilam jer su mi sve bile masne  i onda bi ih nakon par minuta skidala sa papirnatim maramicama ili još gore prala ruke...

Predstavljam vam  NATURE'S softening and protective hand cream koja me osvojila na prvu :
  • hidratizira
  •  brzo se upija
  •  lijepo mirise
  • ostavlja ruke baršunaste 
  • ne masti
  •  i još nešto na što ja padam a to je pakiranje dolazi u kartonskoj kutijici a kremica je također u prekrasnoj tubi zelene nijanse....
Kremu možete kupiti u DM-u i odmah isprobati koliko sam uočila po prodavaonicama pored nje uvijek stoji tester pakiranje pa ako mogu savjetovati namaži te je potrebna je jako mala količina prošnjofajte po DM-u i odlučite da li zavrjeđuje da je kupite:)

Jesam li vam rekla za miris? Miris joj daje ulje avocada  koja uz miris daje i taj svilenkasti sjaj i osjećaj na rukama tu je i vitamin E koji je dobar antioksidans, savršena stvar za zaštitu u ove hladne dane te rižine mekinje.

Uglavnom ja ovu kremu koristim stalno pogotovo dok kao strašilo štrebam jer mi je to jedino doticaj trenutačno sa ljepotom dok sam u karanteni:)

Ja sam je kupila na akciji u DM-u za 18kn ne bih znala koliko dođe sada, nešto je skuplja od ostalih krema ali mislim da i vrijedi, ma ni famozna neutrogena se ne može mjeriti sa ovim 75ml čudom iz zelene tube:)
Za ostale info pogledajte njihovu stranicu a ja ću uskoro staviti još recenzija o kremama za tijelo i lice jer sam oduševljena proizvodima ove marke....  http://www.natures.it/en/mailing/privacy.html



pozz curke:)


Nema komentara:

Objavi komentar