Translate

četvrtak, 9. veljače 2012.

LA ROCHE-POSAY-Za bolji život osjetljive kože


Danas sam naletjela na super stvar u apoteci set testera za kožu od  LA ROCHE-POSAY-Za bolji život osjetljive kože , nakon što sam sebi nabavila dva paketa pronjuškala sam malo i po ostalim apotekama  i uvjerila se da ih svi imaju tako da slobodno ako vas zanima otiđite i sebi po jedan.



 Uskoro se spremam napisati recenziju o kremi koja se i nalazi u setu a to je effaclar duo koju i inace koristim a koja je u prošloj a i ovoj godini bila među njihovih 10 najprodavanijih proizvoda pa samim time i snižena 25%.

O svakom proizvodu koji  se nalazi u kutiji  pod nazivom "Za bolji život osjetljive kože" možete pročitati na njihovoj  stranici http://www.laroche-posay.com.hr a ja ću vam ih ovdje samo nabrojati:
  • NUTRITIC-njega za suhu kožu lica
  • EFFACLAR DUO-njega za masnu kožu lica
  • HYDREANERICHEsvakodneva njega za osjetljivu kožu
  • ROSALIAC UV RICHE-njega za kožu sklonu crvenilu
  • HYDRAPHASE INTENSE RICHE-njega za intenzivnu hidrataciju
  • REDERMIC+intenzivna njega protiv dubokih bora

Uz kreme dolazi označivač  stranica kao poklon uz promotivni katalog koji vam detaljno objašnjava proizvode i ono meni najdraže KUPON kojim vam poklanjaju MICELARNU OTOPINU 50ML I LIPIKAR ULJE 100ML uz kupnju bilo koje njege za lice( akcija traje do isteka zaliha zato požurite, ja sigurno hoću) .


Novost za 2012 godinu je  promotivni paket  kupnjom hydrane rich dobiva se termalna voda 50 ml ili kupnjom hydrane lege isto se dobiva termalna voda od 50 ml.



2 komentara: