Translate

ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Kruta pasta za zube Dirty Lush

Ja moram sve probati ....tako je bilo i sa krutom pastom u  tabletama Dirty-Lush za pranje zubiju.
Prva stvar koja mi je pala na pamet kad sam ih vidjela je da će biti korisne za putovanja jer zauzimaju malo prostora  i mogu si ih spremiti taman točan broj koliko mi treba za putovanje.....

Nakon što sam ih koristila 3 dana mogu vam reći da primječujem  :
zubi su mi pobijelili - to pripisujem soda bikarboni
zubi su mi postali osjetljivi na hladana i topla pića- i to isto pripisujem soda bikarboni , naime ove zubne tabletice kako mi je rekla teta u trgovini nemaju fluor koji ljudi iz  Lush-a smatraju kancerogenim, nego im je baza soda bikarbona....a pak moja zubarica kada je pitam da li si mogu izbijeljivati zube sa soda bikarbonom govori da će mi to uništiti caklinu. Pa sada ti znaj  koga slušati.....

Što se okusa tiče, osjeti se soda bikarbona pa sada to ovisi o vama koliko će vam smetati ,ja sam se nekako već naviknula iako mi je prvi put bilo dosta neuogodno, previše kredasto, a i okus/miris po menti mi je previše intenzivan iako je dah nakon uporabe jako svjež. Mislim da bi Lush mogao pronaći neko sretnije riješenje što se okusa tiče .


Uglavnom da skratim.....

pozitive su:

  • super za putovanje
  • izbijeli zube
  • osobno dok ih razgradim duže perem zube sa njima nego sa običnom pastom za zube
  • zabavne su jer su neobične i fora im je kutija
  • daju osjećaj svježine i čistoće
  • zauzimaju malo prostora ( pogodna za put)
a negative su 
  • osbno okus mi nije baš nešto
  • imaju mi kredasti okus
  • slane su mi, to je valjda od soda bikarbone
  • mislim da su za HR prilike skupe 27kn za 40 komada
  • moji zubi su sa njima postali osjetljivi na toplo/hladne promjene

za više informacija pogledajte Lushov katalog na stranici 32, tamo imate i ilustraciju kako se koristi.

Uz ovu kutiju koju sam kupila uzela sam si i testere od  svih drugih krutih pasta za zube koje Lush nudi....kada otkrijem koje mi odgovaraju najviše idem po novu kutiju jer ovo je previše cool da ne bi bilo u mojoj kupaonici.



Jeste probali  ili želite probati???

Broj komentara: 5:

  1. Nisam probala - iskreno nisam ni znala za njih. Negdje sam čitala da soda bikarbona nije dobra za zube. Ja to bi koristila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to i mene muči da li je zdrava ili nije...kao što sam napisala po Lushu je...po mojoj zubarici nije....

      Izbriši
  2. Ja nisam imala pojma da ovo postoji uopće!! Ček, kako se to koristi? XD
    Bože koja sam ja seljanka!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ne bi ni ja znala da nisam osvojila tretman u lushu pa dok su prijateljicu njegovali ja sam njuškala po ducanu...i ovo mi je bilo pravo otkrice, ja koristim tako da stavim između prednjih zubiju i pocmem cetkati ili pak znam sa zadnjim zubima pogristi je lagano pa isto četkam...ma kako mi dođe..... imaš na njihovoj stranici gore u postu sam ti stavila link nacrtano kako ti oni predlazu da se koristi

      p.s.-drago mi je što sada vidim da te vidim:)

      Izbriši
  3. Malo mi je to previše tlake da operem zube :). Ja bi vjerojatno sve tablete usitnila pa umočila četkicu u taj prah. Mada, kako ne volim sodu ni mentu nemam ih namjeru ni probati.

    Što se tiče pitanja koga poslušati, ja bi radije poslušala zubarku, ipak je završila fakultet a ne neke "stručnjake". I sama primjećuješ osjetljivost zuba na promjenu temperature, znači da ti soda oštećuje caklinu. Možda bi najbolje rješenje bilo da kombiniraš ove tabletice s nekom mineralizirajućom pastom, tipa elmex i sl. Ujutro tabletice, navečer pasta.

    OdgovoriIzbriši