Translate

srijeda, 22. veljače 2012.

Dr.Temt crni šampon

Imam prirodno crnu jako gustu kosu ili bolje reći imala sam jako gustu kosu koju farbam u razne boje;(
Napravila sam preglede vlasišta kod dermatologa i uredu je, kontrolirala sam vitamine u tijelu i fali mi vitamina b i cinka , to su vitamini koji "hrane" kosu, kupila sam od Kal-a  B - complex super strength  koje pijem navečer prije spavanja jer mi inače b vitamin otvori apetit, i čekam da od iste firme stigne komplex kalij-magnezij-cink , nisam kupila čisti cink jer sam istraživanjem po internetu doznala da ne bi trebalo dnevno konzumirati više od 15-30mg, a ovaj čisti sadri 100mg što bi mi bilo previše i moglo bi doći do slabljenje imunološkog sustava, mučninu, glavobolje, povraćanje, manjak vode u organizmu, bolove u želucu, lošu koordinaciju mišića, umor te prestanak rada bubrega.( Inače otvoreno vam ovdje " uvaljujem" proizvode od Kala jer su po meni kvalitetni a u ranngu tih kvalitetnih dodataka prehrani najjeftiniji)


Nakon hranjenja iznutra došlo je vrijeme na šampon, izbor je pao na CRNI ŠAMPON od doktora Tremta, inače šampon je za:
                                         -perut
                                        -otklanja crvenilo na glavi
                                        -otklanja svrbež
                                        -kosa ne opada
                                        -brži  i bolji rast kose



Koristi se prvih 8 dana,svaki dan a zatim nakon toga svaki 2,3 dan.


Šampon košta oko 90kn za 150ml, kupuje se u apotekama, meni sa kosom do ramena uz pranje  svaka 3 dana traje oko mjesec dana.


Mana šampona je miris tj. smrad, jer smrdi po nafti zato se i zove crni šampon , ali kada se kosa posuši smrad nestaje tako da se ne uplašite dok vam je još mokra nakon pranja.


Koristim već drugu bočicu šampona, za sada ne vidim rast nove mlade kose ali primjećujem da mi kosa manje otpada i da nema maščenja niti perutanja, niti jedan šampon koji sam do sada koristila nije mi tako dobro izribao tjeme, kao da radim neku vrstu pilinga sve počisti :)


Inače na tržištu postoji još i kozmetički sapun ph 6.4.  za seboreičnu kosu i kožu, te od šampona tu su još:
  • ŽUTI ŠAMPON: -za zdravu ali suhu kosu
  • ZELENI ŠAMPON: -za masnu kosu


Imate li i vi problema sa vlasištem, ispada li vam kosa?Koje preparate koristite?

Broj komentara: 19:

  1. ja sam baš u potrazi za šamponom protiv peruti. trenutno koristim nikel sebofit, ali mi nekako isuši kosu, meni je problematično samo vlasište.. imam perut i kao što bebe imaju tjemenice, one krpice peruti na vlasištu, ne znam kako se to zove :) znači, preporučaš ga protiv peruti? kako se pjeni, jer ovaj nikel jako malo i treba ga jako puno

    OdgovoriIzbriši
  2. za to će ti biti super , pjeni ti se, ne treba ti ga puno, ako mi je baš jako masna onda prije operem sa nekim šamponom pa onda nanesem ovaj da ga manje potrošim...:) Malo ti ga treba, jedini ti je bed taj miris, ali to kada posušiš kosu nestaje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro da sam naišla ovaj post - imam problema sa crvenilom na tjemenu i prhutom. A joj nadam se da ipak ne smrdi tako strašno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je ako sam pomogla....
      kada se kosa ispere i posusi ne smrdni nista....smrdi samo dok se pere....ili mozda nekome tko voli miris benzina/nafte miriše....uglavnom miris je zanemariva stvar u usporedbi sa djelovanjem stvarno djeluje i protiv crvenila i protiv perutanja....

      Izbriši
    2. Pa čak i volim miris benzina;) Ovih dana cu ga kupiti - nadam se da ce mi pomoći:)

      Izbriši
    3. onda nećeš biti razočarana u šampon, btw bila sam na šišanju prije 3 dana i frizerka mi je rekla da vidi puno mlade kose:)

      Izbriši
  4. Evo i ja sam sebi kupila jedan ;), no zanima me da li se kosa šamponira 2put, ili 1put??... dali koristiš kakve stanke (recimo da nakon dva tjedna pranja kose sa crnim šamponom opereš kosu sa drugim šamponom) ?? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ne samponiram 2 puta, nego samo jednom, prvo operem kosu sa nekim drugim samponom koji mi je po cijeni pristupacniji, a onda nanesem crni i drzim ga i do 5 minuta na kosi ili cak znam nanjesti njega pa na vrhove masku za kosu pa sve to zamotam rucnikom i drzim tako dok gledam seriju pa isperem.....sada sam pocela koristiti crni sampon samo 1 tjedno cisto radi odrzavanja....

      Izbriši
  5. Nakon tvoje recenzije kupila sam šampon i stvarno mi je pomogao, hvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala ti, kupila sam šampon jer mi je kosa jako opadala nakon poroda i sad je sve ok, probala sam sve i svašta od tableta do ampula no mislim da mi je baš ovaj šampon pomogao

    OdgovoriIzbriši
  7. odličan šampon...i ja ga koristim,pomaže 100 posto :))

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja koristim ovaj šampon par tjedana. Do sada nisam vidjela nikakve rezultate. Šampon zaista dobro opere kosu, ali mi sa peruti i pretjeranim mašćenjem nije pomogao (rekla bi čak i da mi je potakao mašćenje).

    Inače htjela sam vas upozoriti da je jedan od aktivnih sastojaka šampona- coal tar (katransko ulje), u šamponu je ono u koncentraciji 1,8%. Pa vam preporučam da proguglate malo u vezi tog sastojka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bok, hvala za infromacije:)
      Ti imaš problema sa perutanjem i opadanjem kose ili samo perutanjem??

      Izbriši
    2. Ako je u pitanju samo perut onda probaj ovohttp://www.krenizdravo.com/korisno/upute/oronazol-sampon-ketoconazolum meni je to i dermatolog preporučio jer mi se usred jakog stresa javlja perut i koristi dječje šampone :)

      Izbriši
  9. bok!
    kupila sam šampon na tvoju preporuku i za sad mi se čini jako dobar,ali brine me štoo je JAKO vodenast. kao tekućina izgleda. i jako slabo pjeni. sad me brine da mu nije prošao rok trajanja i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije nešto pretjerano gust ali mislim da onda sa tvojim nešto nije u redu...jel ti približno kao što je ovaj u mojoj ruci gore na slici????

      Izbriši