Translate

srijeda, 21. ožujka 2012.

Silikon I farba ide li to zajedno????

Na facebooku sam sa vama dok sam se farbala podijelila svoju  " dubiozu" oko silikona i farbanja,pa evo da vam pojasnim o čemu se radi....
Kupila sam od Keune TInta color Paris chic 9.43 farbu za kosu 60ml kojoj kao i cijeloj liniji je kuma Lejla Filipović, proizvod me privukao zbog cijene koja je identična cijeni kao da kupujete normalnu Keune farbu bez dodataka koji su: šampon za obojenu kosu 8ml,regenerator za obojenu kosu 8ml, 2 ampule Hair Beauty regenerativnog seruma.

Jedino što fali da se ofarbate  u pakiranju je hidrogen, a to je zato jer ovisno o nijansi koju želite postići možete birati 3%,6% 9%12%, o tome koji vam treba imate na poleđini pakiranja , gdje je slikama i riječima sve lijepo objašnjeno.

Što se cijene tiče ovisi gdje se proizvod kupi  mene je koštao 48 kn, a koliko sam vidjela cijena mu niti u privatnim parfumerijama ne prelazi 50 kn.

Uglavnom, super stvar ovog pakiranja osim toga što za istu cijenu kao da kupujete samu farbu dobijete  i dodatke( pogotove je mene razveselile "silikonske" ampule koje i inače znam kupiti i koštaju ovisno gdje ih kupujem oko 13 kn) je da je sve super objašnjeno od toga kako doći do željene nijanse do 6 pitanja o kosi na koje vam stručnjaci Keuna odgovaraju.


No vratimo se sada mojoj dilemi, među tih 6 pitanja baš pitanje broj 6 pita:
"Zašto moja kosa ne prihvaća boju?
Na tržištu postoji veliki broj proizvoda ( najčešće stayling proizvodi, a od nedavno i šamponi) koji sadrže silikone koji nisu topljivi u vodi.
Taloženje silikona na kosi uzrokuje nemogućnost prodiranja boje u kutikulu vlasi. U tom slučaju najbolje da posjetite vašeg Keune frizera koji će vam posebnim tretmanom ukloniti silikone s kose."

 E sada to sam i prije znala, no onom što me zbunilo je savjet na drugom mjestu na kutiji gdje su napomene za uporabu:
...."ukoliko je kosa oštećena, u boju koju ste promiješali s razvijačem dodajte ampulu regenerativnog seruma kako bi vaša kosa bila još zdravija i ljepša i kako biste olakšali njeno raščešljavanje ."




Dodala sam serum u farbu, iako se to zove serum po strukturi je očito da je to silikon, uglavnom boja mi se prihvatila, nije ispala naravno kao i na slici ali to nisam ni očekivala jer sam ja prirodna crnka sa crvenim pigmentom kose, tako da mi boja uvijek vuče na narančasto crveno ili ono po meni najgore žuto....:(


Kosa  stvarno izgleda  zdravo nakon farbanja, ali nije niti oštećeno izgledala prije farbanja jer sam nedavno bila na šišanju pa su mi skinuli ispucane vrhove:)


Želite li isprobati  ovaj način farbanja sa ampulom seruma/silikona????


Da li vam se prilikom farbanja kosa oštećuje, postaje  li slamnata???






Broj komentara: 10:

  1. ja sam jedno 7 godina imala crvenu kosu i uopce nije bila ostecena. (zacudo!) onda sam se ofarbala par puta u smedu i sad imam dosta svoje prirodne kose, a laganim crvenim vrhovima jer se to neda nikako prekriti. i stalno razmisljam o farbanju, al mislim da cu pustiti jos preko ljeta svoju pa cu onda. posto meni kosa odicno primi boju ne vjerujem da cu probati ovaj nacin s ampulama, al cu sestri reci da proba jer njoj se boja nikako ne prima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da smo se krivo skužile,
      koliko ja kužim, ako čitaš ono što piše sa crvenim slovima, i to je ono što je mene bunilo pa sam zato ja i išla to testirati( a buni me i dalje,jer nije mi logično da na istom proizvodu pišu dvije različite stvari, bez obzira što oni to ne nazivaju silikon nego serumom , ali tekstura je identična), po Keune odgovoru na pitanje baš zbog silikonskih preparata kosa NE prihvaća boju....
      a onda opet savjetuju da se koristi njihova ampula da se izbjegnu ostecenja....ja jesam koristila ampulu i boja se primila.....ali nisam sigurna da li je to idealno rješenje za tvoju sestru koja i inače ima problema sa primanjem boje.....

      Izbriši
  2. Ja sam te na facebooku skužila da ti boja nije ispala kak si htjela ili da se nije primila, al ipak je. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Znači, prvo odeš da ti maknu silikone a ampulu stavljaš samo ako je oštećena kosa; znači, ako nije - ne stavljaš ampulu. Isto, pretpostavljaju da je manje silikona u ampulama nego svi silikoni koji su se npr. godinama taložili na kosi.

    OdgovoriIzbriši
  4. pitala sam ovo na itgirl, pa bum i ovdje, ne znam di buš prije vidjela, hihi

    oke, evo ovako imam jedno pitanje s obzirom da nisam sigurna kako i što napravit, a vidim ti si isprobala upravo boju koju ja želim pa mi možda možeš pomoći. Naime, prirodno sam tamnosmeđa,imam crveni pigment i htjela sam nekoć bit crvena pa sam kemijala sa crvenom. Danas je moja boja ovakva...crvenkasto,smeđa,s plavim pramenovima koji su moju kosu posvijetlili, ali ne prejako. Naime, ofabrala sam se u crno, al kak su mi u frizerskom stavili par blajhanih pramenova, crna se isprala, postala smeđkasta i još izbija crveno (dakle malo sam šarena) mene zanima jesi li ti išla s tamne na ovu boju ili sa već svijetlije i koji si hidrogen koristila? ja ne znam da li da uzmem 8% ili 12% jer kad sam uzimala ovaj od 8% kad sam se farbala u keune crveno, primilo mi se dosta tamno.pa ako mi možeš pomoći oko toga s koje si boje ti prelazila,koji si hidrogen ti koristila,i koji bi mi onda mogao bit dovoljan?

    OdgovoriIzbriši
  5. evo odgovorim ti ovdje, ovo sam prvo vidjela:)

    znaci prirodno imas kosu kao i ja...to je dobar pocetak:)
    nadam se da znaš da kako vec imas pramenove i jos su ti stavili blajh da ces opet ispasti na pramenove...ali ja to i volim.....ja sam ti u ovu boju išla iz svjetlo smede isto prosarane pramenovima jos od prije 2-3 farbanja....

    koristila sam 12% hidrogen....mislim da i ti to možeš napraviti jer je meni istina ispala boja tamnija nego na slici, ali realno teško da će se na našu prirodnu kosu bez totalnog blajhanja primiti boja kao sa slike, a opet i ako se primi kao što si sama rekla isprat će se brže ...i velike su šanse da ćeš požutjeti.....ako se odlučiš ipak za totalni blajh onda obavezno koristi 3% hirogen nakon toga jer inace ces sigurno pozutjeti, ali kao sto ti se i desilo sa ovim pramenovima koje sada imas brzo ce ti se isprati.

    inace na kutiji od boje ti je slikovno objašnjeno ovisno o nijansi koju želiš postici koji hidrogen kupiti pa mozda da i to proucis prije kupnje, ne bih te htjela zeznuti jer nisam frizerka....ali osobno znam da osobama koji imaju crveni pigment i tamniju prirodnu kosu teško ispadne boja baš sa slike jer mi se to puno puta desilo i kod frizera i kad sam se sama farbala:) ako ti još kako mogu pomoci, ili ti nesto nisam dobro objasnila slobodno pitaj....

    OdgovoriIzbriši
  6. fala ti puno na ovom odgovoru,gledala sam to na kutiji i zaključila sam da bi mi dobro ispalo sa 12% hidrogenom, ali me je nekako bilo trta jer je najjači. vidjela sam sad ovaj post kak sam guglala o tome, i olakšanje mi je kad vidim da je netko probao s tim jačim,a ipak je ispao neki normalan rezultat.
    as I said, isprobavala sam onu vatrenu keune crvenu boju i sa 9% hidrogena je ispalo tamno, tako da vjerujem da bez jačeg, neću postić ništa.
    ništa, eto, fala ti, ja ću probat pa ti javim kak je ispalo u međuvremenu :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Scarlett Anellecloset O`Hara14. listopada 2012. u 19:34

    Ovak. Silikoni možda nisu topivi u vodi i ulju ali su lako isparivi, šampon ih u većini slučajeva lako ispere iz kose. Ako ti je kosa masna, teška i bez volumena postoji mogućnost da si ju predozirala sa silikonima ali i zaostacima od sredstava za styling. I ne, netreba se na dubinsko čišćenje kose u salon to možemo i trebali bismo i sami raditi jednom do dvaput mjesečno. To može bilo koji šampon za dubinsko čišćenje a to su ti svi šamponi beze njegujućih sastojaka i sa sulfatima. Možeš ih naći i u ofertisimi. daklem šampon "vulgaris". keneov serum možš staviti u boju i neće ti spriječiti prijanjanje iste ali će silikonski serum imati puno bolji učinak ako ga naneseš nakon pranja. Nadam se da sam bar malo pripomogla.

    OdgovoriIzbriši