Translate

četvrtak, 5. travnja 2012.

Moje lice-Bioderma Sebium AKN

Danas sam imala u planu objaviti drugi post , no kako ljudi kažu "prilika čini lopova" tako je i meni ova situacija skroz promijenila planove, i zato sada umjesto posta o lakovima za nokte imate post o mojim mukama sa licem:)Evo tako vam izgleda moja prekrasna koža kada je "gola" i iziritirana od tretmana i upravo sada od kremice Bioderma  Sebium AKN, opet mogu reći hvala testeru, jer da sam kupila kremu sada bi vrištala ne samo jer me lice peče nego jer me i novčanik boli...:)Uglavnom kao što vidite po slikama ja nemam akne nego imam jako nečisto lice krcato vidljivim porama i potkožnim prištčima ....... moje lice je sada savršeno kakvo je bilo i to mogu zahvaliti nakon svih mogućih tretmana Soma gelu od Belupa koje mi je propisao dermatolog, no nuspojava je ta da mi se lice dosta suši pogotovo oko nosa,gdje nastaje crvenilo i perutanje...:(

Dermatolog mi je znači propisao Soma gel a meni je ostavio da si nađem još jednu dnevnu kremu koja će mi pomoći oko matiranja i oko hidratizacije ....... napomenuo mi je  da misli da bi mi  Effaclar duo koju sam i ranije koristila najbolje odgovrala....... ali kako ja moram isprobavati....  nakon što sam potrošila Effaclar duo nabavila sam si nove testere i tako je danas na red došao tester od Bioderme Sebium AKN, ali nažalost od nje me  čim sam je nanjela lice počelo peči , što vjerujem da je slučaj samo kod mene a kod drugih koji nemaju iziritiranu kožu neće se dogoditi.....a nakon par minuta lice me počelo još uz peckanje i zatezati:(

Tako da ću si sada oprati lice vodom i nanijeti Cicalfate da mi se sve to smiri.


Naravno korektor/puder čine čuda tako da kad izađem vani na kavu moje lice će biti skoro pa savršeno:)

Broj komentara: 18:

  1. evo najnovija muka - jučer sam se probudila s cijelim čelom punim minijaturnih (promjera manjeg od pola milimetra) plikova (kažem plikova a ne prištića jer je voda u njima a ne masnoća)... pretpostavljam da je to loša reakcija na jedan od novih proizvoda za njegu lica - ili je maska ili je pjena za umivanje lica. i jedno i drugo su za suhu i osjetljivu kožu, što očito ne odgovara mojoj masnoj T-zoni... ali tako mi i treba kad isprobavam razl. proizvode umjesto da se držim provjerenih stvari. a još je pisalo na pjeni da je testirana samo na osjetljivoj koži... :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Bourjois Foaming Cleansing Cream i CadeaVera maska za osjetljivu kožu. Inače nisam prije probala ništa od Bourjoisa, osim laka za nokte ali to je nebitno u ovoj priči. S CadeaVera proizvodima nikad nisam imala problema ali opet moguće je da imam problema samo s tom maskom. Stvarno ću morati početi ispisivati sve sastojke, proizvoda koji mi pašu i onih koji mi ne odgovaraju a to je tako zamoran posao...

      Izbriši
  3. Koji puder je najbolji kad su proširene pore u pitanju ? Moja je koža slična tvojoj,jedino što ja imam većih problema sa porama.Svaki puder se vidi na licu jer udje u porice i stavara točkice.. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.mojaljekarna.hr/product_info.php/uriage-roseliane-krema-boji-p-774 ovo ti je meni najbolja stvar što sam do sada probala...moja majka to koristi za prekrivanje ispucanih kapilara pa sam slucajno od nje probala, da bi mi kasnije dermatolog nakon ciscenja lica u neobaveznom razgovoru rekao da je to jedini medicinski puder...mana mu je cijena i kolicina, ali ga stvarno malo treba a strava prekriva i nije težak, dok npr od jeftinijih meni su ok max factor miracle touch iako bih ti preporucila da se njime prije kupnje namazes jer postji mogucnost da ti bude tezak pa da se ne zeznes...zatim dobar mi je i revlon colorstay on je lakši od MF ali opet manje mi prekriva..... i ako voliš pudere u pjenici tu je meni od svih koje sam probala najbolji ali nije mi savršen l'orealov matt morphose......

      Izbriši
    2. zaboravila sam ti reci, ja mislim da ipak jos nije izmisljen puder koji ne ulazi u pore...znam da nije utjeha....ali ako ga nadem javim ti....jer ako neces da ti ude u pore onda puder mora biti lagan a ako je lagan onda slabo prekriva...tako da je to po meni zacarani krug....

      Izbriši
    3. Hvala na savjetima ;) Probala sam sve i svašta,i skupo i jeftinje i nijedan se nije pokazao savršenim za pore.Trenutno koristim Revlonov CS.Ok prekrije,ali 0 % što se prokletih pora tiče :D Imam i Illamasqua Rich Liquis Foundation,no to je tek užas za moje lice :S Na forumu se često spominjala kremem Bioderma Sebium Pore Refiner,pa sam ju odlučila kupiti.Iskreno,ta krema samo super matira,učinak je nikih 1h,ali ništa što se skupljanja pora tiče.No,neću odustati u traganju,dok god ne pronadjem sawršeno čudo za trenutno skupljanje i prekrivanje pora :D

      Izbriši
    4. http://www.laroche-posay.com.hr/proizvodi-tretmani/Effaclar/EFFACLAR-MAT-p6445.aspx ja želim ovo probati nova je ali sa njihovim proizvodima sam inace zadovoljna pa se nadam da ce tako biti i sa ovim...koliko vidim i ona bi trebala suzavati pore...

      Izbriši
  4. meni se nekoliko puta dogodilo da zbog alergijske reakcije završim na injekcijama, i na posebnim kremama koje se rade u ljekarni... ali to je bilo stvarno užasno, crvenilo, žarenje, gorenje kože, perutanje (doslovno kako da sam pocrvenila na suncu pa sve peče, zateže, crveni se i na kraju taj dio kože se ljušti)... i onda se ispostavilo da sam alergicna na određena eterična ulja... :(

    OdgovoriIzbriši
  5. ako sve propadne.. probaj ovako¨! = http://www.good.is/post/how-i-fixed-my-skin-by-making-my-own-beauty-products

    OdgovoriIzbriši
  6. Heh, mogla bih napisati roman od parsto strana o svojoj borbi s lošim tenom i prištićima, ožiljcima, etc... Al početkom ove godine sam naišla na http://www.facebook.com/lilithcosmetics i ostala oduševljena. Cijene nisu visoke, a poboljšanje skoro pa prekonoćno :D
    Možeš probati, vjerujem da nećeš ostati razočarana.
    Ja sam probala sve i svašta, koristila sam i sona gel (koji mi je bio super) i skupe stvari što se naručuju izvana... nešto je pomoglo, nešto nije, ali s ovim stvarno vidim poboljšanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Suosjećam :((( Imam vrat k'o kakav pubertetlija! Svako malo imam potkožne prišteve i izrazito su bolni. U više sam navrata išla dermatologu i uvijek bi terapija bila drugačija i sastojala bi se od vrlo moguće najskupljih kremica u ljekarni, a nikad se tog problema nisam riješila! :(((
    Molim te, kakav je ovo Soma gel i koja mu je cijena???

    P.S. Što se laganog pudera tiče, Vichy Aera Teint je izvrstan (oko 130 kn). Treba još korektor za problematična područja, ali ne osjetim ga na licu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da ti bez recepta dode oko 80 kn, ali dugo traje i ja ne mazem po cijelom licu nego samo tamo gdje imam problema...na pocetku sam imala lagano perutanje i dosta mi je isusivala kozu da bi tek nakon 1-2 mjeseca pocela raditi svoj posao tako da je po meni to super kremica ali treba biti uporan i ne odustati, ja sam ti vec nakon mjesec dana otisla traziti nesto drugo no dermatolog mi je rekao da nastavim da ce se rezultati vidjeti tek nakon pola godine..... rekao mi je da ako mi je previse intenzivna ako dolazi do perutanja ili do crvenila da je mazem svaki drugi dan prije spavanja...a da u meduvremenu koristim effaclar duo.....i da ako mi lice jos trazi dodatnu hidratizaciju pogotovo u doba menstrualnog ciklusa ( a meni se to bas desava, tada ti se meni pocme perutati nos) da sama nadem hidratantnu kremu koja ce mi odgovarati...

      ja vidim promjene na svojem licu, nema vise toliko potkoznih ni onih kije bole iako se naravno znaju pojaviti....lice je cisce....nije jos savrseno...ali mislim da sam sada na dobrom putu da postane...

      Izbriši
  8. Imate li kakva iskustva s dermatologom (čišćenje lica) ja sam bila jednom i iako sam plakala od bola,lice mi je bilo čisto 3 mjeseca,no neki su mi rekli da od toga ostaju ožiljci i sad ne znam da li da odem ili ne a puno mi je lice mitesera?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam, definitivno ociste lice temeljitije i dublje nego kozmeticari.

      Izbriši
  9. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a jojjjjj štetaaaaaaa:( traži testere prije nego spališ apoteku:)

      Izbriši