Translate

utorak, 21. veljače 2012.

Dragi moji dečki, malo vas je ali ste mi bitni....

Dragi moji dečki, danas sam preko facebooka saznala da me i Vi čitate te sam vam obećala posvetiti post, no nakon podosta mozganja shvatila sam da to i ne bi bilo fer od mene, jer ipak sve proizvode koje predstavljam na ovom blogu osobno testiram.



Jedino što vam mogu ponuditi, a mislim da i to nije zanemarivo su trikovi koje i sama koristim iz kuhinje.
Jedan moji trik kada radim limunadu je da ne iscijedim limune baš do kraja, ali ajmo krenuti redom, da bi vam laktovi bili lijepi  potrebno je:

1) prerezati limun tako da dobijete dvije polovice
2) iscijediti limun nježno tako da vam ostane dio mesa u limunu ( a od ostatka napravite limunadu da nahranite i tijelo c vitaminom)
3) ako su vam laktovi jako hrapavi( to možete vidjeti tako da vam je koža na laktovima bijela ) dodajte žličicu krupne soli /šećera/palente u svaku polovicu to će vam poslužiti kao piling  koji će odstraniti odumrle  dijelove kože zbog čega vam i laktovi izgledaju bijelkasto hrapavi
4) i ako jeste i ako niste dodali žličicu soli dodajte u svaku polovicu po jednu veliku žlicu maslinovog ulja i to je to od namirnica 
5) trljajte limunima  laktove ili još bolje stavite svaku polovicu na stol i na njih " nabijte" laktove na nekih 10 minuta 
6) isperite ili obrišite ručnikom ostatke i to je to:)

Pusa dečki...


3 komentara:

  1. I ovo ću da probam :D

    Joj kako ja volim tvoje savjete :D

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se ovo sviđa;) Iako nisam dečko, isprobati ću;))

    OdgovoriIzbriši