Translate

ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Essence fix&matte translucent loose powder

Fiksatore sam počela kupovati kada se pojavio facebook....a ja u 4 ujutro na slikama  izgledala kao slika od  Salvador Dalia -Soft Watch  :)
Jednostavno šminka bi pala ne toliko sjenila koliko puder i to bi onda izgledalo grozno jer bi oči bile naglašene a podloge više ne bi bilo.....


Moj prvi fiksator je bio od Art decoa Fixing powder i još sam mu i danas vjerna ( o njemu neki drugi put), ne preferiram fiksatore u spreju zbog svoje masne t-zone nego volim baš te u prahu jer mi oni dodatno još matiraju lice dok sam se sa ovima u spreju znala sjajiti.


Ovaj post je za fiksator Essence fix&matte translucent loose powder koji je puno jeftiniji od Art decovog, a meni je "solidno dobar"    za svaki dan iako ne drži toliko dugo kao Art deco , tako da ih ja kombiniram ovisno o prigodi i koliko mi je dugo bitna taj dan postojanost šminke ili ti ga koliko ću biti među ljudima .


Fiksator je bitno nanositi u laganom sloju po mogućnosti kabuki kistom,nakon što ste totalno završili sa procedurom šminkanja,od tekućeg pudera do pudera u kamenu ili rumenila ovisno što taj dan imate u planu nanjeti. Kažem u laganom sloju jer inače si ja osobno zbog sitnih dlačica na licu izgledam kao da sam puna peluda......i to onda možda izgleda lijepo na slikama ali u živo baš i ne :)


Fiksator vam izgleda kao običan puder ili staub šećer ali vas to ne treba plašiti ta bjelina se gubi na licu, tako da je  ubiti fiksator na vašem licu bezbojan.


Ovaj fiksator tj. puder  je savršen za matiranje, pogotovo za masni tip kože jer izvrsno matira tako da neće biti sjajenja t-zone....  što je ubiti meni i najbolja stvar ovog proizvoda i zbog čega ću ga ponovno kupiti.






UKRATKO:


  • IZVRSNA CIJENA OKO 35 KN ZA 15.5 G
  • IZVRSNO MATIRA  , NEMA SJAJENJA KOŽE
  • NEMA U SEBI NIKAKVOG SHIMMERA
  • DRŽI PODLOGU I DO 6 SATI NA MJESTU
  • UGODAN NEUTRALAN MIRIS
  • SUPER PAKIRANJE KOJE OMOGUĆUJE LAGANO NANOŠENJE ZBOG RUPICA KOJIMA SE IZVRSNO MOŽE DOZIRATI I TAKO NEMA RASIPANJA PROIZVODA ( osobno lagano prije nego ga se spremam nanjeti podrmam zatvorenu kutiju  i onda samo na kist natapkam ono što je kroz rupice izašlo na površinu)
E da , skoro sam zabravila, isprobala sam ga stavit na lice bez ikakvog pudera i kreme.... odmah ujutro nakon umivanja i to samo vodom , nisam imala što pokupiti papirićima sljedeća tri sata što je za moju t-zonu ravno čudu.








 Jeste  li isprobali  ovaj proizvod kakvi su vaši dojmovi??




p.s.- Dok sam pisala ovaj post muku sam mučila sa time  da li proizvod nazvati puderom ili fiksatorom .... tako da mi nemojte zamjeriti što ga malo nazivam puderom malo fiksatorom, jednostavno ga ne mogu kategorizirati.







Broj komentara: 11:

  1. Meni je odličan, stvarno, za tu cijenu, skidam kapu. Mislim da mu je oko 31kn cijena, tolko sam ga ja platila u Mulleru. Moguće da je u DMu ili Kozmu malo skuplji, ništa čudno.

    Btw, ukratko se piše zajedno i shimmer je bez c. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. okvirno sam stavila 35 računajući i na privatne parfumerije... ja sam svoj platila imam naljepnicu na njemu 33 kn kupljen je u privatnoj parfumeriji....naravno ne bih se bunila da je bio 31, ma i 25....:)


      brzo se bacam na ispravljanje svoje sramote, ja ti stvari tipkam i onda više ne citam, a trebala bih....

      Izbriši
  2. Prodano! :D

    Teta me tjera vec mjesecima da joj ga kupim, e sad bome i hocu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni na žalost nije dobar, zasjajim se nakon sat vremena. Ali meni rijetko koji puder odgovara u tu svrhu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. što koristiš onda, što ti pomaže protiv sjaja???

      Izbriši
    2. Elfov Complexion perfection ili Manhattan soft compact powder. Kako koji dan :)

      Izbriši
  4. ovo si moram nabaviti, treba mi najviše ljeti jer mi se čelo izrazito masti pod kosom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni isto ne paše i također zasjajim već nakon sat vremena...:(

    OdgovoriIzbriši
  6. gledam ga na polici već zadnjih mjesec dana i ne znam dal da ga kupim. upravo zbog tih sitnijih dlačica po licu i straha da mi ne izgleda kao da sam facu umočila u brašno :D

    OdgovoriIzbriši