Translate

subota, 25. veljače 2012.

borovnice....njami Lush

Maškare su gotove??? hm ne jos.... malo sam se poigrala....:)
Sastav ove Lush-ove maske za lice koja smiruje kožu  možete pročitati  na stranici 30 . Koliko se sjećam što sam se informirala prilikom kupnje ima u sebi borovnice i od tuda boja i antioksidansi te kamilicu pa od tuda smirujući efekt.
Nakon što sam se istiskala i napravila kućni piling  nanjela sam masku prstima  otežano jer se mrvi i teško razmazuje ( što mi je čudno jer je držim u frižideru i nemam je duže od 5 dana), ne peče i koža stvarno nakon što sam je držala 10 minuta ima zdrav i odmoran izgled.
Negativna stvar je cijena od 56kn za 100g ali nažalost to su Lushove cijene...ali opet kada nešto vidim da daje rezultate nije mi žao dati novac...


Btw jeste li vidjeli Lush-ov katalog, meni je baš super što  ne koriste  photoshopirane modele, a vama??

Nema komentara:

Objavi komentar