Translate

srijeda, 15. veljače 2012.

Tko se boji zime još?

Na rukama se vide godine???

Onda su se moje postarale u  zadnjih 10 dana(od kad se temperatura spustila na  -10°C)....za 10 godina.......  ok krivo je vrijeme, ali kriva sam i ja koja zaboravljam i rukavice i kremu......

I što sad?

SASTOCI:

  • 1 žlica soka od naranče ili rajčice
  • 2 žlice  škroba od riže ili  škroba od krumpira ( škrob se dobiva tako da bilo koju rižu prekrite vodom i onda nakon 15 minuta skupljate bjelkastu vodicu/pjenicu, ista je procedura i sa krumpirima  kao što možete vidjeti na slici škrob bi vam bio ova bijela pjenica koja nastane prilikom kuhanja)
  • 2 žlice ulja, ja najčešće stavljam maslinovo ili bademovo ali vi ako imate možete stavit i jojobino ili neko drugo za koje znate da je hranjivo
PRIPREMA:
Promiješate sok i ulje, zatim dodajte škrob pa nastavite miješati, trebali bi dobiti vrlo gustu tekučinu.
Smjesom mažemo  ruke na koje navlačimo platnene rukavice ako  ih imate ja ih nemam pa samo zamotam ruke ručnikom i tako meditiram 15 minuta:)

I to je to, ruke  su regenerirane i vraćen im je mladolik izgled:)

p.s.- Prije maske imam običaj napravit brzinski piling sa
2 žlice palente
4 žlice maslinovog ulja
1 žličica limunskog soka
promješajte i trljajte  smjesom ruke a ne zaboravite i laktove:)

Imate li i  vi problema sa rukama u ove hladne dane?








2 komentara:

  1. Jooj meni su isto užasne ruke tokom zime iako nosim rukavice. Sad tijekom ovih niskih temperatura piling radim puno češće i to tako da u tekući sapun stavim šećer i zatim trljam-lagano.Meni je recimo to super.Naravno nakon tog obavezno hidratiziram ruke sa 3 kile kreme :D
    Hvala ti što si me naučila da je ovo bijelo škrob. Prvi glas :D
    Isprobat ću definitivno ovaj recept :D

    OdgovoriIzbriši