Translate

ponedjeljak, 6. veljače 2012.

Nuxe Reve de Miel - Baume Levres/Lip Balm

Ok, rekli su mi da treba samo pisati i pisati i ne odustajati pa oprostite mi na ova dva posta u istom danu...

Ajmo onda  još malo tih mazalica ali ovaj put za usne Nuxe Reve de Miel - Baume Levres/Lip Balm .
Kupila sam ga na preporuku dermatologa nakon što sam mu se požalila da se često ujutro kako mi je suhi zrak u sobi  budim hrapavih usana, još uz to živim u grada gdje je bura skoro pa svakodnevna pojava pa sam imala i problema sa ljuskanjem usnica ili da skratim sve ovo imam jako osjetljiva usta:)

Labela , melemi, razni stickovi od aloe vere nisu pomogli a oni kućne radionice kao med jesu učinkoviti ali dolazilo je do onog da zaboravim da imam med na usnama  i onda dobijem brkove od kose koja mi se redovito "zaljepljivala" na usne:)

Nisam niti ljubitelj okusa/mirisa meda što u ovom proizvodu iako mu je med glavni sastojak ne osjećam nego je ugodnog okusa i mirisa, matirajući je tako da ga mogu koristiti i muškarci kao i cijela obitelj iako na prvu kada ga ugledate može postojati strah da će vam ostaviti žute tragove jer je jarke žute boje, ali bez brige žutila nema.

Zašto je ovaj proizvod dobar:

  • -ne lijepi se
  • -ima ugodan miris meda i grejpa 
  • -kao i sva kozmetika od nuxe-a krcat je prirodnim sastojcima
  • - nije težak 
  • -prihvatljivo je masan
  • - ono što mi žene volimo savršena je baza za šminku :)
  • -sporo se troši


a negativne strane su mu:

  • -cijena  koja možda i nije toliko negativna jer se proizvod stvarno sporo troši pa tih 15ml dugo traje  tako da dugoročno 86kn se isplati 
  • - meni osobno je to najveći minus možda vama i neće biti a to je taj da se nanosi prstima, jednostavno smatram to jako nepraktično pogotovo u ove hladne dane kada nosim rukavice:(


p.s.-sorry na mojim lošim fotkama počinjem štedjeti za novi fotić!

Broj komentara: 5:

  1. Ljubomorna sam, želim i ja ovo a kod nas nema!

    OdgovoriIzbriši
  2. Šteta stvarno je super proizvod a valjda će stići uskoro i do tebe ili ti nekako do njega...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ga i obožavam ga :D. I mene živcira što se mora nanositi prstima pa koristim kistić za ruž (imam jedan samo za ovaj balzam). Nedavno sam uzela stick verziju da imam u torbi uvijek, ali nije mi tako dobar kao ovaj u teglici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Djeluje super! Rado bih ga probala. :)

    OdgovoriIzbriši