Translate

nedjelja, 19. veljače 2012.

Nail Spa (soft nails) calcium nail hardener - 8u1 total action eveline

Usporediti ću vam danas dva laka za jačanje noktiju Nail Spa (soft nails) calcium nail hardener od Alessandra8u1 total action eveline, nakon što sam svaki koristila redovito 10 dana  na mojim noktima  uništenim od geliranja i rašpanja osobno mi se boljim pokazao 8u1 total action od Evelina .


8u1 mi je bolji iz 2 razloga:

1) cijena - skoro troduplo je jeftiniji od Alessandrovog laka
2) samim mazanjem nokti postaju čvršći pogotovo kada na njih namažete 4 sloja( ja kao što sam vam napisala u ranijem postu mazala bi i po tri sloja dnevno, nisam se pridržavala njihovih uputa) tako da im i sam lak daje neku vrstu zaštitne opne




Alessandrov lak mi je bolji iz 2 razloga:


1) četkica je bolje kvalitete i samim time je lakše nanošenje
2) duže traje na noktima a i u bočici(vjerojatno jer se i nanosi u 1-2 sloja )
3) minus mi je intenzivan miris koji mi u sebi nema ništa po aromi lavande nego mi je skroz odbojan i cijela soba smrdi nakon lakiranja njime

A što se boje tiče, to je stvar ukusa, ja preferiram mliječnu od Evelina jer samim time što sam ove lakove kupila zbog toga što su mi nokti nakon skidanja umjetnih izgledali neuredno nije mi ih se guralo u prvi plan tako da mi je mliječna boja više odgovarala a i sa njom je nepravilnosti lakše sakriti, dok Alessandrov lak  prozirne plavkaste boje sa sjajom, tako da vam taj plavi pigment ubija žutilo pa mislim da je pogodniji za pušače.....

2 komentara:

  1. Super usporedba! Izgleda da se ne može pogriješiti ni s jednim, ni s drugim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa ubiti se i ne može, čisto je osobna stvar što izabrati koji efekt više volimo na noktima da li mliječni ili prozirno sjajni....iako malu prednost zbog cvrstoce koju trenutno daje noktima dajem evelinu....ali u globalu odlicni su to proizvodi....

      Izbriši