Translate

četvrtak, 31. svibnja 2012.

Favorit mjesec 5 :)

Evo ga favorit mjeseca..... dan prije mojeg rođendana. Neću puno filozofirati predstavit ću vam favorita u crticama, mojoj koži savršeno odgovara,....... što ne mora značiti da će i vama, ali svakako ako niste probajte, jer je cijena ok, pa i ako ne bude ljubav na prvi dodir nije strašno po novčaniku:).....


Zašto je ovo moj favorit???

  • cijena od oko 5 kn( kažem oko jer su često na akcijama) je super jer se dobije dovoljno maske za 2 korištenja
  • nakon tretmana koža je mekša, vlažnija, nahranjena i lice dobije zdravi odsjaj
  • u usporedbi sa sličnim maskama koje imaju istu namjenu  hidratizacije ova  mi je najbolja
  • a tek će biti  moj favorit kada izgorim na suncu....:):):):):)


 mana- dostupan samo u Mulleru :(

Imate li i vi svojeg favorita mjeseca ???



Broj komentara: 10:

  1. Stvarno me taj Muller živcira haha! Nadam se da će u onom novom centru u Ri dobiti taj Muller jer ću poluditi!
    Moram probati, definitivno! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. maaaa neeeeeeeeeeee mi smo sretnice...tek bi onda bankrotirale....ovako...samo povremeno.....:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hajde bar ne moram plakati što je samo za suhu kožu kad vidim manu :P

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahah, ja vec onda sad moram pocet skupljat novce za sve sta hocu kupiti! :)

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši
  5. mrzim muller :-p
    ali nije svako zlo za zlo - ostat će koja kunica u džepu ;-D

    OdgovoriIzbriši
  6. od kad sam probala ove muler maske za lice,one iz dm-a mi više i nisu toliko ok:) kupujem ih samo kad su na akcijama, jednom su bile po samo 3 kn pa sam napravila zalihu:)

    OdgovoriIzbriši
  7. vidim da piše da se maska može koristiti kao dnevna krema - jesi probala? ne znam, ja imam fobiju od takvih dugotrajnih postupaka, znači kad masku moram ostaviti nekoliko sati na licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesam, i nije mi se svidjelo ipak je to maska.....ne utrljava se kako treba i pocne ti se krema perutati.........

      Izbriši