Translate

srijeda, 30. svibnja 2012.

Misslyn

Zadnja 3 proizvoda koja vam predstavljam iz Misslyna su: olovka, bronzer i ruž...
Bronzer magnum bronzing 01:


-bronzer sa slike je tester proizvoda koji tek treba stići u Muller parfumerije, cijena će mu biti oko 120 kn 

- meni je ok,nema nikakvih zlatnih čestica,daje  mi prirodan, zdrav i osunčan izgled 

- lako se nanosi

-ugodan je na koži

- postojanost mu je dobra



Ruž 303 vanilla kiss

- on me razočarao:(

- stupanj prekrivanja je loš

-hidratizira usne ok

- boja se izgubi na usnama( moje usne su prirodno dosta crvenkaste) izgleda kao da sam preko  jako svijetlog pudera nanjela sjajilo, nekako si djelujem prljavo nit je ruž nit je sjajilo

-nije ljepljiv

- postojanost bi mogla biti bolja


-jako lijepo mirise 


-slike nema jer nakon što sam ih okinula sigurno više od pedesetak niti jedna nije davala pravi dojam za swatch,najbolji dojam ruž ostavlja na papiru ( a to je prva slika koju možete vidjeti na ovom postu)




Olovka olive button 117

- super je pigmentirana

-lako se nanosi....jer je masna ali ne pretjerano

-nema preslikavanja

-postojanost joj je odlična


-osobno mi se sviđa zlatni odsjaj



Za dodatne informacije posjetite Misslyn stranicu ili facebook.


Volite li Misslyn??

2 komentara:

  1. jedino mi se olovka i lak za nokte cine privlacnim :)

    niki-veki.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je vidjeti da si popljuvala proizvod jer inace kada citam kod drugih blogerica svi pr uzorci su im savrseni, imas + od mene.

    OdgovoriIzbriši