Translate

utorak, 29. svibnja 2012.

Misslyn Nail Polish broj 167 - Waiting For You


  • postojanost ( 5 dana  se "zadržao" na noktima,moglo se nategnuti i  do 6 ali sam ja "picajzla" i to 5 dana sa svakodnevnim pranjem suđa )
  • vodenast je, lijepo se može raditi water marble
  • noktima pruža visoki sjaj
  • jednostavno se nanosi i brzo se suši
  • cijena  laka za nokte je 37,90kn, jedva čekam kupiti si još koji jer je omjer cijena/ kvaliteta odličan :)
  • lak ima super ime "Waiting For You"
  • mana proizvoda je ta što se može kupiti samo u Muller parfumerijama :(
  • mana mu je i ta što je dio LE In the navy kolekcije i trebam si onda napraviti zalihe :)


Volite li lakirati nokte u crvenu boju???

*Pr uzorak

Broj komentara: 6:

  1. ko drži pet dana sa pranjem suđa onda je to pravi win win...meni ni jedan lak sa pranjem suđa ne drži dulje od 2 dana, da se lak već ne odkrhne na karajevima nokta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno je izdržao toliko.....nije da sam sada ribala ali sam normalno prala 10 minuta suđe....:)

      Izbriši
  2. 5 dana?! wow. cim odem do karlovca moram u muller pa da si kupim koji :)

    niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši
  3. imam i ja ovaj lak i stvarno traje, potvrđujem sve što piše.

    OdgovoriIzbriši