Translate

ponedjeljak, 28. svibnja 2012.

Equa

Prvo da vam kažem, zašto sam  ja kupila bocu:
-da se natjeram piti tekućine
-da znam koliko sam popila (nadam se da će biti 4 boce dnevno ili ti ga 2.4l )
-da uštedim, jer inače kupujem i po 4 boce vode od 0.5l tjedno....... u koje točim najčešće čaj  pa mi onda poprime miris,požute i ne preostaje mi ništa nego ih baciti :(
-kako pijem puno čaja da mogu odmah u bocu natočiti čaj čim ga napravim bez čekanja dok se ohladi
- sviđa mi se dizajn 
- na sajmu je koštala 60 kn sve više od toga bi mi bilo preskupo, a i oko ove cijene sam mozgala...



15.4.2012.
Prva fotka Eque dok je još zapakirana da vidite njezinu veličinu, ovo vam je boca od 6dcl na papiru A4:)


Na prvu kada sam je otvorila osjeti se miris "novog" nije intenzivan ali se osjeti, no to je sve zanemarivo.
Mana koju sam uočila  je ova zelena vezica oko boce, mala je, ne može se kroz nju provući  cijela ruka ( kao što možete vidjeti na slici) što bi  po meni bilo veoma zgodno zbog lakšeg nošenja.


I još jedna mini opaska deklaracija koja dolazi uz bocu pisana je na slovenskom, nema nikakvih informacija na hrvatskom jeziku, a boca nije kupljena preko interneta nego je kupljena u RH pa smatram da bi  trebalo prevesti deklaraciju i samim time dati više informacija kupcu.


21.04.2012.
100°C vreli vreli vreli čaj, boca je ostala ista, naravno proziran dio gdje je čaj peče zato je sada korisna zelena vezica za nositi bocu...... a i čep dok se pije.....tako da su prsti na sigurnom....





25.5.2012
Nakon 30 dana redovitog korištenja boca je super nije poprimila miris, ni po kavi ni po čajevima ni sokovima , a niti boju...ja sam jako zadovoljna još samo kada bih stekla naviku da je nosim stalno sa sobom....i dalje se zna desiti da ju ostavim doma...ali to je moj problem..:)

Pokušala sam je i spariti...nadam se da brzo stići puno malih prinova, pa ću ih poklanjati svima vama koji me  redovito čitate...hihihiihih:)



Treba li i vam ovakva boca???

Broj komentara: 16:

  1. Zašto ništa što je dobro i što meni treba nema kupiti u BiH? Ni Bioderma micelarna, ni EQUA boce, ni svašta nešto, šmrc :(

    Ja ću da čekam i vrebam na te EQUA giveaway-e, nema mi druge, pa možda mi se i posreći ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja svoju uvijek imam uz sebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ova :) http://equa.si/products-page/equa-steklenicka2/moder-obraz-equa-flaska/
      nazalost, kad sam ju kupovala nisu jos imali ove nove dizajne, inace bih se dvoumila između ove tvoje i one "leaves" :)

      Izbriši
  3. Prekrasne su mi te bočice! Jel znaš mogu li se prati u perilici suđa?

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam identičnu, odlična mi je!

    OdgovoriIzbriši
  5. krasne su, jednom dođe na red i da je nabavim ;-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ova moja equa taman pase uz tvoju profil sliku...boje su tu negdje..:)

      Izbriši
  6. Kul bočicee :D Imaš nagradicu kod nas! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. imam u planu kupiti, al kad skupim novce :) uvijek nesto drugo uskoci prije nego ta bocica. al dotle, bocice od jane i studene nisu lose :)

    niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši