Translate

utorak, 22. svibnja 2012.

....C kao Clox....C kao CK One.....C kao Cmok.....

 Odlučila sam raditi "abeceda postove" od A  do Ž.....samo što abeceda neće ići po redu nego kada se sjetim nečeg što volim "iskoristiti ću to slovo"..... To će biti kratki postovi gdje će slike govoriti 1000 riječi, a ja ću za promjenu biti tiho :)

Kao prvo slovo.... ide slovo C.......slovo C zbog Clox štikli u koje sam se zaljubila čim sam ih vidjela i morale su odmah biti moje.
 Drage cure, štikle su udobne, lako ih je kombinirati na sve, korisne su jer uvijek znate koliko je sati...... i definitivno mame poglede :).....ako vas zanima kako do njih tu je clox facebook stranica .......


............. I slovo C zbog moje  srednjoškolske ljubavi Ck One...... bočice su tu kao  uspomena na jedno lijepo životno razdoblje.......kada sam vjerovala da će to biti vječna ljubav, da se nikad neće umiješati netko treći   ..........ah nevjernica sam.....:) O mojoj nevjeri drugi put .........idemo na muziku.......


......... muzikom nije na C, ali je super pjesmuljak koji ide uz Cloxice ..... (a i nekada dok sam koristila Ck one....ludovala sam za grupom No Doubt)



Koje su vaše najdraže stvari na slovo C? 
Sviđaju li vam se Clox štikle i CK one parfem??


ah ..... još jedna stvar na c je......
                 ....................:)

Broj komentara: 12:

  1. Super mi je tvoja abeceda i super su mi Clox salonke, vidjela sam ih u Prostoru,to mi je sljedeći must have, samo mislim da će moje biti smeđe:)

    OdgovoriIzbriši
  2. bend cold snap jer smo se decko i ja upoznali na njihovom koncertu <3 i od onda svake godine odemo na jedan njihov koncert :)

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši
  3. da da da kao sto kaže anonimac, super romanticno..:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super zanimljivi post, super fora sa abecednim postovima, jedva čekam nove!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jedva čekam saznat šta se krije iza ostalih slova!
    Mislim da ti se može oprostit mala nevjera, obzirom na to koliko bočica ste bili skupa :)
    Usput, lijepe slike, nadasve umjetničke ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Iza slova M meni se krije Mademoiselle never tells,obožavam te čitati, pišeš isto kao što ja sa svojim curama pričam na kavi.
    CK one mi nikada nije bio pretjerano drag,ali mi je ambalaža super. Za Clox sam već čula drago mi je što su ideja i djelo Hr dizajnerice.

    pusa:*

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne mogu vjerovat:D
    ck perfem budi jednaka sjecanja kao kod mene "kada sam vjerovala da će to biti vječna ljubav, da se nikad neće umiješati netko treći ..........ah nevjernica sam..."
    tina:))

    OdgovoriIzbriši