Translate

utorak, 8. svibnja 2012.

Tako malo ti treba da postaneš Itgirl...


Jeste li vi itgirl???

Ako jeste onda sigurno uživate provoditi vrijeme na itgirl.hr stranici,a ako niste e onda baš niste cool, zezam se naravno ali dopustite da vam ukratko predstavim ovu super stranicu..... koja mi je, istina sponzor ovog darivanja, ali hvalospjevi su tu zato jer ih osobno pratim. Također marljivo skupljam glow bodove u što se možete uvjeriti ako pogledate blogove na njihovoj stranici....

Mene su na prvu pridobili glow bodovima jer samom registracijom sam ih dobila 10, a za 15 se već u itgirl.hr shopu možete počastiti modernim lakovima za nokte i postati totalno it, a da ne pričamo o papirnatim trepavicama koje sam ja pikirala....:) Za dodatne informacije o tome kako je lako skupljati  glow bodove dovoljan vam je samo jedan klik .

Znači glow bodove smo apsorbirali, a da vam ne otkrivam previše još samo jedna stvar. A to je Šmizla .......nije li smijeh najbolji lijek za sve...e pa i to imate na Itgirl.hr stranici uz još puno toga o modi, slavnima, kozmetici........



PRAVILA DARIVANJA:
1. trebate se registrirati na itgirl.hr tijekom trajanja ovog giveawaya (u obzir dolaze do sada neregistrirane korisnice)
2. morate postaviti sliku na profil
3. u komentaru ispod ovog posta ostaviti podatke pod kojima ste  se registrirali tijekom trajanja ovog giveawaya  na Itgirl.hr
4.igra je otvorena samo za RH
5.možete se prijaviti do petka( 11.05.2012 ) do 23.59 sati.
6.pobjednik će biti izabran pomoću random.org stranice

*. ako želite, a naravno da želite jer tako čete među prvima saznati za nova darivanja  lajkajte na facebooku
mademoiselle never tells i itgirl  profile :)



Ah da možda bi bilo lijepo da vam  kažem što vam poklanja Itgirl.hr ....Solutions cellu defy body  od Avona....losion još nisam testirala pa će recenzija ovog intenzivnog anticelulitnog losiona ići naknadno...taman se možemo početi "trackati" u isto vrijeme i vi i ja :)




*PR uzorak

Sretno!!!



Broj komentara: 25:

  1. Ja da se registrujem kad korisničko ime zauzeto. o.O
    Davno sam se registrovala i to zaboravila..baš sam blesava :P
    Odoh sada skupljati bodove ako već ovo ne mogu osvojiti :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sretno sa skupljanjem glow novcica isplati se ima prekrasnih stvari u shopu..:)

      Izbriši
  2. Bezveze, a šta je sa nama koji smo već registrirani?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma sigurna sam da ce uskoro biti neki dar i za sve nas koji smo registrirani a ako i ne bude tu su glow novcici pa se mozemo i tako nagraditi.....:)

      Izbriši
  3. evo registrirala sam se upravo pod imenom LolitaLola i sada cekam da me izvuku za nagradu.. nadam se da cu imati srece :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Novo registrirana pod nickom Mala Sirena. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. živciiiiiii već sam registrirana, a nagrada mi baš treba:) šteta:(

    OdgovoriIzbriši