Translate

nedjelja, 20. svibnja 2012.

Silverex-kupanje u srebru....

Odlučila sam ih dobro besplatno izreklamirati pa tako sve o sapunu sa njihove stranice kopipejstam  a za druge informacije o drugim proizvodima imate njihovu stranicu, naravno ako vas zanima, no vratimo se sapunu....na prvu kada se budete prvi put umivali uočit ćete da je pjena gušća od običnog sapuna....ugodna je,ako se tako nešto može reći za pjenu, uglavnom ima se "filing" da se umiva sa pjenastim gelom ....mirisa nema tj ima ga,onaj tipičan neutralan miris sapuna......okice peku....pa dalje od njih....i koža je stvarno mekša i ima se osjećaj da ste se onako "baš pošteno oprali":)
Sve najbolje o ovom proizvodu, zato jer u prvih 7 dana on kao da je izvukao svu nečistoću iz mene kao da nije srebro nego magnet...to sam uočila jer sam imala  par onih bijelih prišteva, ali nisam se prestrašila, jer me na to upozorila prijateljica koja ga je već koristila...ona ima suhu kožu za razliku od moje mješovite i nju ipak steže ali ne odustaje od sapuna  jer kaže da joj super očisti kožu, ali odmah nakon " sapunjanja" nanosi hidratantnu kremu ... nakon +/- 20 dana korištenja koža je vidljivo čišća ....a to je ono što se traži.....:)
Ja sam ga kupila u apoteci,platila sam ga 50 kn.

Silverex prirodni sapun obogaćen srebrom

sapun silverex nanotehnologija srebra
Savršen spoj mirisa i pjene!
Lijepa i čista koža uz pomoć kombinacije prirodnih sastojaka i čistog srebra!

Silverex antibakterijski sapun jedinstven je u svijetu. Svoje iznimno djelovanje temelji na prirodi nano čestica. Srebro je prirodni antibiotik , vjerojatno najstariji i  jedini koji ne izaziva štetne nuspojave.
Koža na Silverex sapun reagira prijateljsk i s povjerenjem! Revolucionarna tehnologija implementacije srebrnih čestica 99,99 postotne čistoće u bazu sapuna omogućuje postizanje iznimnih zdravstvenih i estetskih dobrobiti. Iako je namijenjen svim tipovima, prije svega blagotvorno djeluje na suhu i osjetljivu kožu. Osim što koži daje nježnost, sapun ju čisti od svih vrsta bakterija i nečistoća te pruža dugotrajnu elastičnost.
tuširanje srebrom
Prirodna njega i zaštita - najbolji izbor za zdravlje i higijenu cijele obitelji!
  • Ono što žene posebno cijene jest to da je lice zategnutije, koža mekša i nježnija, a ujedno lakše podnosi negativne atmosferske utjecaje poput suhog zraka i vrućine. Samim time poboljšava se tonus kože i vraća prirodna, zdrava boja.
  • Sapun je podjednako namijenjen i za njegu lica muškog dijela populacije u svako doba, a posebno nakon brijanja, čime će se otkloniti svaka mogućnost nuspojava poput svrbeža, peckanja ili crvenila.
  • Sapun je idealan za pranje vrlo osjetljive dječje kože, primjerice područja nadraženih od nošenja pelena.

NAČIN UPOTREBE
Sapun je najbolje koristiti na način da ga dobro utrljate na željeno područje, pričekate 1 minutu kako bi se srebro upilo u kožu i nakon toga nježno isperete mlakom vodom. Za još veći užitak priuštite si masažu tijela dugotrajnim sapunanjem s učinkom bogate pjene.
POSEBAN UČINAK
Srebro je u svim Silverex proizvodima neškodljivo za tijelo, nema poseban miris niti djeluje iritirajuće na bilo koju vrstu kože, pa čak ni onu najosjetljiviju. I Silverex sapun ima sve ove osobine. Ne djeluje negativno na čistoću ili sastav vode koju  koristite, a jednako je djelotvoran bez obzira na kvalitetu vode. Kvantitativna  trajnost sapuna ovisi o dinamici korištenja. No, njegova izuzetna kvalitativna snaga pokazuje se iz dana u dan kroz meku i nježnu kožu, a nakon samo jednog pranja osigurava cjelodnevnu tjelesnu svježinu.
SASTOJCI
Način proizvodnje i visokovrijedni prirodni sastojci ono su što Silverex sapun čine tako neodoljivim i daje mu prednost pred drugim sličnim  proizvodima. Kokosovo i maslinovo ulje te blagotvorna zelena glina (podrijetlom iz Francuske) čine bazu sapuna u koju su dodani brojni biljni ekstrakti, alge, kamilica, vitamin E i naravno, srebro 99,99 postotne čistoće.
  • Ne izlažite sapun svijetlu, jer bi mogao promijeniti boju!
  • Ne čuvajte ga i ne koristite u metalnim posudama, kako ne bi izgubio na kvaliteti!
  • Ako sapun dođe u dodir s očima, može izazvati peckanje i crvenilo!
  • Prestanite ga koristiti ako primijetite ikakve nuspojave!
  • Ne smiju ga koristiti osobe alergične na srebro!


Hoćete li se "sapunirati"?









Broj komentara: 12:

  1. Sviđaju mi se sastojci :) Zelenu glinu uvijek imam doma, pijem ju na svaku promjenu godišnjeg doba, radim maske za lice... ima wooow efekt na tijelo, izvana i iznutra! A i srebro mi je super, frend uvijek fura van sa sobom bočicu sa srebrom u alkoholu za dezinficiranje ruku pa si ja uvijek uzmem malo :)
    Nažalost, meni je50 kn too much za sapun, pa mislim da ću ga jednom prilikom sama napravit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni prijateljica pije to srebro ona kaže da ima vise snage od kada to radi,da joj se ne spava tokom dana,kupuje ga od nekog travara jer joj je jeftinije, ako se odlucis sama ga napraviti javi kako ti je ispao:)

      Izbriši
  2. koliko god super zvučao..mislim da neću izdvojiti 50 kunića za sapun. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas smo o tome raspravljali na facebooku, ja se i dalje se ne mogu odluciti da li je to skupo ili nije, jer stvarno dugo traje....ali opet to je sapun...:):):):)

      Izbriši
  3. Iskreno, mislim da cu ga kupiti. :D
    Necu propasti za tih 50kn, a stvarno mi zvuci kao nesto sto bi mi moglo koristiti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja razmišljam da ga kupim jer imam dosta problematičnu kožu, pa me zanima kako djeluje. Čitala sam za silverex sprej da je super za akne i sl. Ja nemam pretjerano akne al ono imam problema s nepravilnostima kože i tu i tamo crvenilo i koji prištić, a taj silverex sprej mi je sad ipak malo preskup - oko 370 kn ako se dobro sjećam. :( Tako da je 50 kn za sapun super naspram tome, samo što ja trenutno koristim već niveine proizvode za čišćenje i njegu i neznam sad dal da probam i s tim sapunom ili ne. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda ako si znatiželjna da pokušaš gel zamijeniti ovim sapunom, a za kremice nastavi i dalje koristiti niveu ako ti odgovara

      Izbriši
  5. već dugo si govorim da ću se počastit sapunićem jer mi je koža stvarno ukomirana... ali uvijek uleti nešto drugo :-(

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene zanima da li ovaj sapun stvarno djeluje???

    OdgovoriIzbriši