Translate

ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

Prvi favorit mjeseca...Listerine stay white

Vidim ja da svi imaju svoje favorite mjeseca, pa moram i ja gdje svi tu i mali Mujo....ili ako svi skoče s balkona evo i mene...... jel vas živcira to kada vam stariji od vas tako pametuju???

Uglavnom moj favorit mjeseca je prisilan........jer kao što znaju svi koji su me pratili na facebooku imala sam problema sa umnjacima tj.još ih imam pa nisam mogla četkati zube, jedino što sam mogla koristiti je vodica za usta.....izabrala sam Listerine stay white, iako mi zubar nije skidao kamenac redovitom uporabom ove vodice  više puta dnevno moji zubi su postali za koju nijansu svjetliji u roku od 14 dana .



Pijem puno čajeva i kava tako da ih  " farbam " ova vodica koja ostavlja stvarno usta satima svježim pomogla mi je da ih "ofarbam u bijelo"..... vodica je antiseptička i pomalo dosta  pecka nije baš niti ona najjača niti najslabija rekla bih da je neka sredina ako vam je ipak previše jaka provajte je ublažiti sa vodom.
Mislim da gric i grec kada dođu u doticaj sa vodom odmah nestanu..... onako boom booom nema više gric i greca..:)

Cijena je oko 36kn za 500ml ima i manjih pakiranja.


"Za potpunu njegu i brigu oko usne šupljine Hrvatsko društvo za oralnu medicinu i patologiju preporučuje svakodnevnu upotrebu Listerine vodice za ispiranje usne šupljine čija cink klorid formula klinički dokazano sprečava nastajanje zubnog kamenca za 21 posto. Cinkovi ioni djeluju na način da sprečavaju zubni kamenac da stvori ione te tako usporavaju proces kristalizacije. Osim toga, nastajanje bakterija u usnoj šupljini izazivaju loš zadah i plak koji su glavni uzročnici bolesti desni.
Listerine vodice za ispiranje zubne šupljine dokazano prodiru u biofilm plaka za učinkovito rješavanje bakterija te na taj način ubijaju čak 99,9 posto bakterija. Listerine Stay White sadrži i kombinaciju esencijalnih ulja (eukaliptus, mentol, metil salicilat i timol) kao i sve druge varijante Listerinea, a razlikuje se po okusu arktičkog peperminta koji bolje odgovara ukusima pacijenata te im time pomaže zadržati zdravu rutinu. Listerine Teeth and Gum Defence sadrži fluorid koji pomaže održati zube jačima te pomaže u borbi s infekcijama usne šupljine i grla, kao i u borbi s lošim zadahom."


Koristite li vi vodice za usta????

Broj komentara: 17:

  1. koristim redovito, najčešće DontoDent a probala sam i neke druge. idući put bih mogla uzeti ovu, malo je skuplja ali ako izbjeljuje zube ne žalim novaca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dontodent je za ovu vodicu sokic....:) imam ga i ja i kad mi se ujutro ne skače po kući 30 sekundi koliko se ovu treba mučkati u ustima uzmem dontodent jer je meni ova osobno dosta "paprena"....ali polako sam se naviknula....ali prvi put nisam izdržala više od 10 sekundi je mučkati..odmah sam je ispljunula jer me jezik pekao.....:)

      Izbriši
  2. Od kad sam probala ovu vodu ne želim druge, istina je da peče kao što kažeš ali dah je svjež i zubi nemaju naslaga kamenca, slažem se sa tvojim favoritom mjeseca.

    Gušt te čitati jer nasmijavaš,nemam običaj komentirati, ali tvoj post o sodi i miteserima me naučio nešto novo.

    OdgovoriIzbriši
  3. i mene si nagovorila da ju kupim kad potrošim još malo ove koje imam :D
    jedino me strah da mi ne ošteti caklinu jer imam osjtljive zube :O

    OdgovoriIzbriši
  4. Daaaaaa najbolja vodica. Stvarno su vodice odlicne, probala sam tamno plavu,svijetlo plavu i zelenu (nemam pojma koja je za sto namjenjena), ajme sokirala sam se koliko su jake.Odlicnooooo.... Nestalo mi je Listerine i nazalost poslala sam muza u trgovinu iako sam mu rekla da kupi Listerine, ne on je dosao kuci sa usra.... colgate-om i to jos s dvije boce. Pitala sam ga zasto si kupio to sra... on mi je na to samo odg "jeftinije sam prosao". TRS, sto drugo reci.Svaki puta kad krenem uzeti bocu dode mi da ga opalim po glavi s njom.:PP Colgate je UUUUUZAAAS. Ovaj mjesec si kupujem Listerine, meni nije zao dati novce za dobar proizvod!!!! :)))
    http://makeupmaja.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam imala colgate onaj bijeli ali nije ni priblizno dobar kao ovaj listerine

      Izbriši
  5. koristim Listerine, ali sam taman prije nego je izašla ova Stay White kupila 1-litarsko pakiranje, a jedino ja doma koristim Listerine, pa sad odbrojavam dane da ju potrošim i kupim ovu :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. probala sam i ovu i colgate-ovu,ali mi nisu pasale. najbolja mi je aquafresh, i vodica i pasta za zube.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nagovorila si me kupujem!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. nakon što sam zoomom izbijelila zube stomatolog mi je rekao da koristim baš ovaj listerine da mi duže ostanu bijeli, a valjda oni znaju

    OdgovoriIzbriši
  9. I mene si nagovorila:))) Koristim vodicu za ispiranje, i baš sam neki dan razmišljala bi trebala kupiti neku koja izbjeljuje zube.

    OdgovoriIzbriši
  10. Samo da te pitam, tu si napisala da sadrži fluorid: "Listerine Teeth and Gum Defence sadrži fluorid koji pomaže održati zube jačima te pomaže u borbi s infekcijama usne šupljine i grla, kao i u borbi s lošim zadahom."
    A pod ingredients ga ne vidim nigdje navedenog... Pa me zanima dal bi mi ti možda mogla reć dal na original naljepnici piše ili...?? Moguće je i da ja ne vidim dobro :) Po komentarima izgleda da se sviđa svima ova vodica, pa bi i ja probala, ali nikako ne želim unosit taj otrov od fluora u organizam!!!
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bok, taj dio teksta je kopiran odnosi se na više Listerine vodica,stavila sam ga pod navodnike možda sam trebala više to naglasiti, moja greška, uglavnom fluorid sadrži ne ovaj proizvod koji sam ja recinzirala ( provjerila i na originalnoj etiketi) nego Listerine Teeth and Gum Defence tako da slobodno možeš kupiti ovaj proizvod Stay white, sorry još jednom ako sam te zbunila ..... možda bi te moglo i ovo zanimati http://mademoisellenevertells.blogspot.com/2012/02/kruta-pasta-za-zube-dirty-lush.html

      Izbriši
    2. Hvala, znam za to, ali kao šta si i sama napisala na taj post, brine me soda bikarbona, mislim da te tabletice sadrže veću količinu nego obična zubna pasta, a znam da soda može uništiti caklinu pa ne bi baš riskirala jer su mi i ovako zubi dosta osjetljivi u zadnje vrijeme.
      Kupit ću si Listerine tu vrstu koja ne sadrži fluor :)
      Hvala još jednom!

      Izbriši