Translate

subota, 5. svibnja 2012.

Idemo u kino???

Ima jedan parfem od njih par koje volim ...e baš danas imam taj jedan koji onako redovito trošim i sa kojim igram na sigurno....mislim da i taj parfem voli mene jer kad se spojimo fino mirišemo, već znate one priče  da ne miriše svaki parfem na svakome isto....e pa sada ću vam uobraženo reći da ovaj parfem na meni miriše fantastično, ono što je najbitnije traje, ne ishlapi, ne boli me od njega glava , osjetim ga a i osjeti se jel nema barem meni bolje stvari nego kad vam netko kaže "joj kako "fine" mirišete, koji vam je to parfem?" To vam je Cinema Yves Saint Laurent .





Parfem u kojem po mojem njuhu prevladavaju cvijetno/vanilijaste/pudraste note....di ćeš bolje?:)











 E sad zove se Cinema i budi divu u vama....ono transformirate se u Merlinku na prvi špric špric...na drugi ste Greta Garbo ,a na treći ste Marlin Ditrih....pa sada vi birajte koliko puta ćete špric špric :)







Mislim da je parfem večernji,malo je ipak intenzivniji ali to je skroz individualna stvar......ja ga danas nosim cijeli dan....




Mogla bih se za kraj razbacivati riječima:
sexy, ženstven,topao, svježi.....itd itd....ali to će svaka žena reći o nekom svojem naj parfemu.....tako da neću...ah vidi već jesam....




Uglavnom ako ste u prilici ponjuškajte ga......mogao bi vas osvojiti po meni ima sve karakteristike velikog zavodnika....:)




Jel vam poznat ovaj parfem???


p.s- da isto kao i kod Coco Mademoiselle  imam i kremu....nju volim koristit ljeti....

Broj komentara: 5:

  1. Moj muž je lud kada ja mirišem po cinema:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam za njega ali niti znam kako miriše niti sam ga kada imala priliku koristiti. Budem ga potražila. Možda mi se svidi pa ga i kupim..ili dobijem na poklon :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala, ali morat ću ga omirisati u parfumeriji da vidimo kakav je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. volim volim volim i taj i mademoiselle

    OdgovoriIzbriši