Translate

ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

I opet Flormar.....


Postoje li koji drugi lakovi za nokte osim Flormara???
Za mene trenutačno očito ne...morati ću na nekakvu detoksikaciju...:) 


Ovo vam nije neon...ali po meni baš je neon...mislim nije dio neon kolekcije....ali u usporedbi sa zadnjom neon recenzijom ovo je neon i točka.:)


Čim sam ih kupila svaki za 15 kn, morala sam ih nalakirati,naravno nasred kafića na kavi tako da je pozadina barski stol...:)


Žuti je nanjet u 2 sloja, mislim da bi 3 bilo još bolje, a rozi je nanjet u 1 sloju i po meni je to dovoljno.... slke tj.boje na slikama su nerealne...boje su više kričave...onako kao markeri....baš neonski..:)


Žutom bih dala   prolaznu ocjenu zbog prekrasne boje i postojanosti a sve drugo je loše jer se teško nanosi , ostavlja crtice tako da estetski izgleda dosta loše....... mislim da je ipak malo previše kremaste strukture.... i farba nokte tako da obavezno stavite bazni lak  dok je roza što se tiče kvalitete odličan... postojan je , lagano se nanosi, lijepo se sjaji sve što se traži od laka, iako nakon 4 dana roza se skinuo a ne žuti ali mislim da je 4 dana za ovu cijenu super postojanost.



A onda sam nakon 4 dana kad mi se lak počeo lagano skidati sa rubova napravila "reciklažu", dodala sam malo ljubičastog tamo gdje se lak skinuo.....na sve sam dodala lak koji puca i kao završni "tač" topcoat i evo manikura je tu već 7 dana..:) Nekima je odlična nekima je očajna, uglavnom ne ostavlja nikoga ravnodušnim.......


Jel vam se  sviđaju boje????

Broj komentara: 6:

  1. Čim dođem u Ri pravac robna RI po flomar lakove. Moram početi štedjeti! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam flormar junkie!! A šta ćemo kad su super :D
    Ove još nisam ni vidjela a kamoli kupila, ali sutra trk i po ova dva. Ustvari žuti neću. Ne volim kada moram stavljati više od jednog sloja da bih dobila željenu boju laka. Zato samo ovaj rozi ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ima još jedan kričaviji od ovog rozog samo uvijek se proda....ne znam ti broj...:(

      Izbriši
  3. Žuti izgleda baš loše kad se nanese (bar mi se po slici čini), šteta jer je boja super! Al ipak me je rozi puuuno više oduševio 8)
    Super su Flormar, 15kn uopće nije puno obzirom na ok kvalitetu...

    OdgovoriIzbriši
  4. lako ti je tako kad imaš flormar u rijeci :-p
    imam tek par flormarića ali sam oduševljena njima :-D

    OdgovoriIzbriši