Translate

četvrtak, 12. travnja 2012.

Schauma Dodir Svile Regenerator U Spreju 200 Ml


Opis proizvoda
Schauma regenerator u spreju za njegu kose s proteinima svile pruža trenutnu njegu i olakšava 

raščešljavanje. Za efekt lakšeg raščešljavanja kose i savršen sjaj.




Moje mišljenje:
-lijepo miriše
....... i dalje ide sve ono negativno ili neutralno.....ubiti očito ja imam probleme sa tim sprejevima  jer valjda očekujem previše , nekako mi je teško shvatit da li rade ili ne rade svoj posao...sa maskama i sa šamponima je to puno lakše.....
......tako da ja za ovaj sprej mogu samo reći da mi je kosa od njega lijepo miriše i što se mene tiče to je to, možda nekome tko ima dužu kosu od mene koja se mrsi pomogne kod raščešljavanja ja nemam sa time problema, ja sam samo primijetila da kad ga našpricam kosa mi se i brže zamasti, tako da ga izbjegavam i ubiti čekam da ga potrošim pa ga bezveze prije pranja kose špricam po kosu , a što se tiče sjaja ja ne primjećujem da daje poseban sjaj kosi.
Usporedba
Ako idem uspoređivati ovaj proizvod sa Pantene Aqua Light , smatram Aqua Light boljim proizvodom iako nisam ni sa njim pretjerano zadovoljna, ali sa Aqua Lightom mi se kosa manje masti .
Cijena
Ja sam ovaj proizvod kupila na akciji u DM-u za 9kn, a koliko vidim u Konzumu se može kupiti za 19kn.


Kakva su vaša iskustva sa sprejevima za kosu???


Broj komentara: 11:

  1. Imam ravnu kosu i nemam problema sa raščešljavanjem, no isto kao i ti, kaj god da stavim na kosu, prije mi se zamasti i zato izbjegavam sve te slične stvarčice. Eventualno ponekad stavim od Avona sprej za volumen i taj mi ne masti kosu, a fino miriši. Imam jedan za sjaj (Sexy hair :-) koji volim preporučiti curama koje dođu kod mene na šminkanje, jer fakat se vidi učinak. :-)
    Uglavnom, sigurno ovaj proizvod nekome i odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma sigurna sam da odgovara.....uvijek se nađe taj jedan...:) zezam se naravno......

      a sto se tice sjaja imam od Schwarzkopf Got2Be i ok mi je samo mi je mirim malo iritantan.......ali nista strasno....

      Izbriši
  2. meni nije toliko loš :) istina, koristim ga najviše zbog prekrasnog mirisa koji se zadrži u kosi do slijedećeg pranja, ali mi osim toga i lijepo zagladi vrhove. onako, čisto prosječan proizvod, za taj novac i ne očekujem da bude bolji. inače, Aqua light mi je bezveze, kao da nisam ništa stavila na kosu

    OdgovoriIzbriši
  3. moja iskustva su identična tvojima. koristim ih za raščešljavanje. često mi zamaste kosu. najgore je to što uglavnom koštaju 20-30 kn pa se uvijek dam nasamariti da probam neki novi... mislim da je većina takvih sprejeva ipak namijenjena izrazito suhoj kosi, kojoj je tak i tak svejedno koliko proizvoda naneseš na nju jer sve upije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam Shaumin regenaretor u spreju s mirisom kokosa i meni je koma, jedina pozitivna stvar je kao i kod ovog tvog miris. Prije sam koristila Gliss kurove i bila sam zadovoljna osobito onim s mirisom ruže.

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristila sam isto taj Schaumin i nisam baš pretjerano zadovoljna. Isto kao što si i ti rekla, kosa se jako brzo masti, sjaju ni traga, a kod raščešljavanja nije pomogao nešto previše. Vjerna običnim regeneratorima koji kod toga pomognu <3

    OdgovoriIzbriši
  6. ja koristim gliss crni regenerator u spreju, predobro miriše i bez njega se ne mogu rasčešljat ;) ove druge nisam ni probala, jer mi je ovaj odličan! Ne masti kosu, a kosa predobro miriše i za tren je glađa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Schaumu ne volim nikako! Imam samo loša iskustva s tim brendom. Šamponi su katastrofa i za tu cijenu se mogu naći puno bolji i kvalitetniji po mom mišljenju. Ovdje mi se sviđa jedino boja bočice :) nisam ga probala, ali sam probala Balein tonik i oduševljena sam :)
    Imam jako kovrčavu kosu i dok je suha ne mogu je raščešljati nikako, kad bi pokušala ne znam na šta bi ličilo tako da mi ovakvi proizvodi ne trebaju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hmm..iskreno nisam nikad d o sada koristila sprejeve ovog tipa. Morala bih ga probati pa onda komentarisati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Schauma regenerator u spreju jako lijepo mirisi,samo jako se brzo maszi kosa od njega :)

    OdgovoriIzbriši