Translate

petak, 6. travnja 2012.

Kvaliteta+ cijena =Flormar :)

Ma ja najrađe ne bih ništa pisala, jer slika sve govori a tekstovi su i tako dosadni.......ali dobro ovo mi je prvi Flormar lak i oduševljena sam, krenulo me nešto sa lakovima zadnje vrijeme...:)


Ovaj lak je super što se tiče omjera cijene od 15 kn i kvalitete.


Ako malo razmislimo ovaj lak  cijenom minimalno odskače od Essence lakova koji  su meni očajne kvalitete i uvijek ih moram skidati za 1 do 2 dana, kao što vidite na slici četvrtak iako je slika loša palac je obojan sa Essence lakom i laka više nema dok je Flormar tu:) Ubiti Essence mi se skinuo već prvi dan.....ako trebamo biti iskreni, a trebamo...:)

Utorak,srijeda, četvrtak i tako dolazmo do petka i LAK SE SKINUO:( .....ali nije se skinuo sa ruke koju sam namjenila slikanju,nego sa desne,....a kako sam ja dešnjakinja to je i normalno, sve radim desnom rukom i samim time više je izložena "trošenju".....ali opet nije se nešto jako skinuo, tako da sam mogla slobodno i još koji dan ga držati.....

--> proizvodi se u Turskoj
--> broj laka je 429, nema naziv 
--> za više info posjetite njihovu stranicu gdje možete otkriti i sebi najbližu prodavaonicu http://www.flormar.com
--> nanosila sam lak u 2 sloja, trebalo mu je oko 3 minute da se posuši
--> osobno bih voljela da je malo gušći lakše bih ga nanosila
--> za 15 kn dobije se 11 ml



Probale, želite probati, koji je za vas najbolji lak cijena/kvaliteta???




p.s-glupost koja meni koristi je vrh laka  jer si njime mogu čistit nokte...:)



Broj komentara: 17:

  1. obožavam flormar *.*
    jedina mana im je što je meni skoro pa nemoguće doći do njega :-p
    inaće, meni svaki lak traje dan do dva, essence mi na tom polju nije ništa lošiji... ali svaki brand ima neke lošije i neke bolje nijanse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni essence na nogama traje bez problema i 3 tjedna....ali na rukama nema šanse 1 maksimalno 2 dana......:(

      Izbriši
    2. dali staviš top coat? meni sa njim traje i do 5,6 dana, svaki lak. najbolji mi je top coat od essence better then gel nails

      Izbriši
    3. nekada da nekada ne...pomogne kada stavim top coat lak naravno traje duže...

      Izbriši
    4. Ja jako voli essence :) a najgori lakovi IKAD su mi SHE

      Izbriši
  2. a onda moram kupiti barem jedan da probam :D

    Niki

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš imam u planu napraviti post sa svojim najdražim lakovima, Flormar je definitivno među njima. Vidim da nisam jedina oduševljena njihovom trajnošću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super je znati da nas ima jos....a volim super lakove za 15 kn:)

      Izbriši
  4. Ajme koja boja! Savršena nijansa! Imam samo jedan njihov (crveni), ali još ga nisam stigla isprobati. Nikako da dođe na red!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, baš ću ga pokušati nabaviti... :D
    Essence su mi jaaako loši!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. stvarno lijepa boja! šteta što nemam mogućnost kupovine flormara! :(( meni su svi lakovi sasvim ok jer ih dobro 'zabetoniram' - ne mogu pojmiti da stavim lak bez baze i nadlaka. Tako sam se navikla, a i u posljednje vrijeme dosta truda uložim u menikuru pa mislim da bih dobila slom Q-a da mi se sutradan skine! :))) Ovako mi lak bez problema traje i do tjedan dana (a gotovo nikad ne izdržim tako dugo jer moram radit nešto novo :D) i obožavam Essence!

    OdgovoriIzbriši
  7. hmmm...a nije li poanta laka za nokte da se zapravo treba skinuti nakon max 24h, kako bi nokti mogli disati? Druga stvar je što većina cura nema volje to raditi. a normalno je da ti se na rukama prije počne skidati,ipak sa njima radiš sve i svašta,lupaš, močiš i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni nije, meni je poanta da mi sto duze traje....jer nemam vremena svakih 24 sata ih ponovno lakirati...
      naravno slažem se logicno je da se na rukama prije skine...

      Izbriši
  8. Znam da kasno komentiram al eto mozda citas komentare na stare postove . ja zivim u bih i kod nas u 2 km (8 kn) i za tu cijenu kakvi su da su doduse ja nezz sta je mojim noktima ..stavim jedansloj laka prekosutra se skine stavim 4 sav sed oguli ko slicica .. sto vise slojeva vise se i brze guli :( probat cu Essence BTGN nadlak nadam se da ce bit dobar ... a to sto ej neka cura rekla da ej poanta da se nakon 24 h lak skine kako bi dissao nije istian ..jer nokat ne treba disat njegova povrsina je nakupina mrtvih stanica tako da ga alk samo cini cvrscim :))pozdrav :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. citam citam ja sve....probaj sa essenceom mozda pomogne.....pa javi kakvi su rezultati...:)

      Izbriši