Translate

ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Ziaja -jeftinjava koja djeluje :)

Koža mi je mekana nakon samo par pranja promjena se vidi ,proizvod se ne pjeni  puno, meni je miris odličan, od naranče je intenzivan od masline nježan  koristim ih ovisno o mojem raspoloženju nekako više preferiram jače mirise ujutro a nježnije prije spavanja, naravno mogu vam reći da ih kupite samo nakon što ih pošnjofate jer ako vas miris ne kupi na prvu nije to za vas...:)



Cijena je mislim odlična oko 19 kn za 500ml, ja sam kupila u Bipi na akciji 2 za 20 kn , tako da je to skroz isplatljivo:) Nije baš praktično za putovanja....ali tko se ima vremena tuširati na putovanjima...:P
Na njihovoj stranici možete naći sve informacije o svim proizvodima sa detaljnim opisima , koliko sam ja primijetila kod nas se može kupiti gel za tuširanje , mlijeko za tijelo i krema.... do sad sam  vidjela  naranču,kokos, kozje mlijeko i maslinu.....http://www.ziaja.co.uk/



Naranča:


-intenzivan miris naranče-butter kremasti gel koji ima jaku boju  ne pjeni se puno što meni prilikom tuširanja paše-sadrži: maslac naranče,cocoglukozid,d-pantenol ( naravno to sam sve prepisala, ali znamo da je to sve super da bi koža bila mekana i dobila onaj svilenkasti izgled te potrebnu vlažnost)





Maslina:


-blagi neutralni miris-Sadrži: maslinovo ulje, d-pantenok, delikatna galenska sredstva za čišćenje ( ovo zadnje ne znam ni ja što je)-"Savršeno izglađuje i omekšava kožu.Intenzivno vlaži i sprječava prekomjerno gubitak vode.PH uravnoteženi, ne ometa zaštitni sloj epidermis.Može se koristiti dobi od 3 i više godina."





Da zaključim u usporedbi sa sličnim proizvodom koji sam isto koristila Dove Visible care creme body wash kojim bi se stanje kože trebalo poboljšati u roku 7 dana, ovi Ziaja proizvodi  su mi se pokazali uspješniji i meni osobno se sviđa to što mi se ipak više pjene od Dove proizvoda, te naravno cijena jer ovdje za 20 kn dobijem 500ml a kod Dove-a 200ml za oko 16 kn.




Ziaja je Poljska marka, a proizvodi su dermatološki, alergijski i ph izbalansirani, te nisu testirani na životinjama.





Volite li više intenzivne ili blage mirise prilikom tuširanja??






GIVEAWAY

Broj komentara: 14:

  1. Obozavam ziajine proizvode! od gelova za tusiranje, do mlijeka za tijelo, kreme za ruke i kreme za lice. stvarno su mi super, a uopce nisu skupi. trenutno za tusiranje imam onaj tamno smedi :)

    Niki

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. taj nisam probala, za sada sam probala ova 2 i kozje mlijeko ali mi je bilo previse neutralno....sljedece sto zelim je kokos ...a onda mozda dode i taj koji koristis ti, kakav je, ima miris po cokoladi??

      Izbriši
    2. pise na njemu cocoa butter. jep, ima po cokoladi miris, ali nije prejak. onako, bas kako treba :D

      Izbriši
  2. Volim Ziaju, osobito kremu za ruke od kokosa! Prefino miriši!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja volim više-manje sve gelove za tuširanje, osim fa... više volim intenzivne mirise. ne znam jesi vidjela na zjajinoj stranici, da imaju body scrub. baš me zanima hoće to i kod nas biti. pakiran je u tamno smeđem pakiranju - možda će biti s cocoa butter? to bi stvarno bilo super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma sve sam proucila...i njihov web i face i kod nas puno toga faliii....:(:(:(
      a kvaliteta i cijena su savrseni...morat cu poslati sleper u poljsku..hahhah

      Izbriši
    2. funny bunny - ako imate neki upit slobodno nas pronađite na facebook stranici Clarus Acta d.o.o i postavite nam pitanje. Sa zadovoljstvom ćemo Vam odgovoriti

      Izbriši
  4. ja imam kokos i super mi je, svi ga doma volimo

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage djevojke..iznimno nam je drago čuti da Vam se sviđaju naši Ziaja proizvodi..i dalje ćemo se truditi raditi na raznim akcijama i tako Vas uveseljavati..više o nama potražitite na našoj Facebook stranici Clarus Acta d.o.o. i web stranici http://www.clarusacta.hr i saznajte sve o proizvodima i nadolazećim akcijama..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proizvodi su odlicni, dodam vas odmah na face tako da budem u toku sa novim stvarima..:)

      Izbriši
  6. ziaja se može kupiti i on-line, često su i neke akcije pa se isplati zaviriti tu i tamo! http://natura-kozmetika.i-mall.hr/

    OdgovoriIzbriši