Translate

nedjelja, 8. travnja 2012.

Zaljepi se na mene-Juicy Tubes LANCOME

Znate koji je problem ovog sjajila???


Ljepljivo je i ima neodoljiv okus/ miris.....i sada je na vama da izaberete  ..... očito je da zbog toga što ga nakon godina i godina ljudi iz Lancome-a nisu povukli sa tržišta "pobijedila" ova druga skupina 






  • ima  gustu teksturu
  • postojano je 
  • daje usnama divan sjaj
  • ima dobar i okus i miris
  • veliki izbor nijansi
Moje usne izgledaju punije, baš sexy:)Mana:
  • cijena u RH, 180+ kn je puno više nego koliko košta van naših granica,pa ja svoje kupujem u avionima....
  • LjEPLJIVOST kada nekoga poljubite ovim sjajilom i taj netko će imati lijepe pune sexy usne kao i vi i to  satima:)
  • ako kupite ono sa šljokicama, velike su šanse da čete osjetiti šljokice

E sad ne znam gdje da stavim tu tubu u manu ili prednost, nekako mi je i mana i prednost, mana je zato jer mi je teško doziranje, a prednost jer se može neprimjetno nanjeti bilo gdje....


Uglavnoj ja obožavam ovo sjajilo i već sam na ne znam  kojoj tubi....

Nadam se da vam se sviđa moj odabir slika...jer ipak je ovo sjajilo baš kao lizaljka.....i da polizala sam je do kraja nakon 7 dana..:)

                                                          Inače Lancome mijenja često dizajn tubica....




VOLITE ILI NE PODNOSITE LJEPLJIVOST OVOG SJAJILA????


GIVEAWAY

Nema komentara:

Objavi komentar