Translate

četvrtak, 26. travnja 2012.

Malina-vanilija....


Ja ne znam kako je vama, ali ja kada pijem antibiotike bilo koje vrste  lice mi se lagano osuši i zato mi se ova maska Balea maska za intenzivnu njegu lica-malina i vanilija 2x8ml činila idealnom za popravak situacije u kojoj sam bila nakon antibiotijske kure od 7 dana :)

Naravno prvo sam pala na sliku na ambalaži a onda sam pročitala što piše "Maska s bademovim uljem,shea maslacem i pantenolom."


Primjena: ravnomjerno, u debelom sloju nanijeti na očišćeno  lice, izbjegavajući područje oko usta i očiju te ostaviti da djeluje oko 10-15 minuta.
Ostatak ukloniti papirnatom maramicom.Ne ispirati!


Mogu vam reći da je lice nakon 15 minuta vidljivo hidratizirano ...da se dosta maske i upilo...i....da sam ja nekako opuštena i žao mi je što se maska ne može jesti jer ima odličan miris:)

Jeste probali ovu masku za lice?? Osuši li se i vama lice/ koža kada pijete antibiotike??


GIVEAWAY


Broj komentara: 9:

  1. Antibiotici su najgora stvar ako želiš ozdraviti i ostati zdrava, kako uništavaju loše organizme, tako i one dobre, pa i tebe na kraju.. Priroda ima rješenje za sve, samo treba malo istraživati, ja imam par dobrih knjiga za lječenje i prevenciju bolesti... i jedna odlična stvar koju sam otkrila prije nekih godinu dana - Neem prah! :D Od kad ga pijem nisam bila bolesna, a inače samo svake zime po 5 puta umirem haha Ako želiš probati, može se kupiti u Medicu (Ciottina 30). Košta 35kn 100g, što ti traaaaje ako ga misliš samo pit (može se koristiti za svašta) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ljubitelj sam prirodnih stvari, ali pijem antibiotike zato jer imam problema sa umnjakom, ne mogu ga vaditi a upaljeno mi je meso oko njega i bla bla bla da sada tu ne pricam....a kako trenutno imam 15 savova u ustima moram to paziti antibioticima da ne dode do upale...:)
      uglavnom hvala za informaciju, mogla bih to istraziti....

      Izbriši
    2. ajoj :( sretno s time, nadam se da ce ti uskoro bit bolje :)

      Izbriši
  2. ja mám 4 :)
    I nominated you on VBA http://beautybysuzi.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Inace nemam problem sa antibioticima,ali sam probala ovu masku i mogu reci da nije losa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam mogla a da i ja ne isprobam jednu od tih maski :) Uzela sam onu s Aloe Verom za hidratizaciju i stvarno sam oduševljena! Nijedna krema ili maska dosad nisu učinile ovakvo čudo za moju isušenu kožu :D A hidratizirala sam i svog dečka i on je također oduševljen efektom! hahaha
    Zahvalna sam na ovom tvom postu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e uzela sam i ja sada jos i tu i jos koju....:) ambalaza me privlaci...a i cijena je ok :)
      hahhah za decka a stavim i ja svome :)

      Izbriši