Translate

nedjelja, 22. travnja 2012.

Come on let's twist again, like we did last summer!


Sviđa ti se???




              To ti je  Flormar  Magnetic Twist 02  koji košta 30 kn .






U paketu dolazi lak i magnet...






Osim ove boje postoji jos 7 twist lakova.


 MAGNETIC TWIST NAIL POLISHFlormar’s Magnetic Twist Nail Polish is a uniquely developed formula which contains actual, tiny, metallic pieces. When treated with magnets, the force of the magnets on the metallic pieces creates unique designs on the nails. When used without magnetic equipment, its metallic properties provide incredible depth of color and shine.









 Postupak je jednostavan, ali je malo duži nego obično lakiranje, lakira se svaki nokat i odmah se na njega stavlja magnet što je bliže moguće i tako se mirno drži 10 sekundi, nakon toga se pojavljuju crtice...i prebacujete se na novi nokat i tako 10 puta.. ili više ako imate više prstiju :P


Ovisno o tome koliko ste mirni i precizni ispasti će vam i crtice savršenije, znači ovo je savršen lak za kirurge:) Kao što vidite po slikama meni nisu sve crtice iste...to je zato jer sam se učila...i istraživala koje mi se više sviđaju...:)


 Problem nastaje ako imate velike plohe kao što je moj palac jer onda vam magnet koji je očito malen neće "povući" crte......


Trajao mi je svega 2 nategnuta dana  :(




Jel vam se sviđa ovakav način manikure ???

GIVEAWAY

Broj komentara: 6:

  1. predobro izgleda, i boja je wow :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je super! Baš sam razmišljala da i ja kupim ali nekako su mi "skupi" ti setovi, mislim radije si kupim više običnih lakova. Ali mislim da ću ipak pokleknuti i isprobati, najviše zato što ostavljaju odličan efekt na noktima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. masa ljudi me pitala tko mi je to radio.....tako da se isplatilo dati 30 kn...:)

      Izbriši
  3. super izgleda! samo neznam dal cu kupiti jer sam sama sebi obecala da necu kupovati lakove koji mi stoje dan dva na noktima :)
    Niki

    OdgovoriIzbriši