Translate

subota, 14. travnja 2012.

Pantene Pro-V Normal to Thick Split End Serum i Pantene Color Brillance Serum

Neću reći sve ali većini cura koje poznajem kada spomenem Pantene  one krenu sa pričom da im je od njega nastala prhut.....ja od sada kada mi netko spomene Pantene krenem sa "spikom" o Pantene Pro-V Normal to Thick Split End Serum
Koristim ga oko mjesec dana i oduševljena sam....da skratimo :



  • lagan je 
  • praktično pakiranje (plastično, nema straha od razbijanja) i doziranje sa pumpicom 
  • veliko pakiranje od 75 ml
  • ugodan miris - voćno..svježe...prirodan...ma onaj tipični Pantene miris
  • ne masti jako kosu valjda zato što je serum a ne silikon
  • lijepo zagladi vrhove
  • i ubiti prednost bi bila da mana po meni nema ( možda je ipak mana ta da na pakiranju piše malo informacija o proizvodu i za nas ljude koji volimo čitati deklaracije sa proizvoda dok smo na wc-u kada slučajno zaboravimo mobitel ili novine to je ipak minus)
Proizvod Pantene serum za ispucane vrhove nanosi se najprije na vrhove  prstiju a zatim se nanosi na suhe vrhove.




E  sad ovaj drugi proizvod me nije oduševio kao plavi...crveni je dobio crveni karton:) Ma možda ipak za crveni treba kupiti cijelu liniju jer  boja mi se i sa njim i bez njega jednakom brzinom ispirala....a možda je i moja brzopletost kriva jer sam ja i jedan i drugi proizvod koristila u isto vrijeme, plavi na vrhove a crveni na cijelu kosu....a i možda je za sve krivi miris jer mi plavi miriše bolje od crvenog iako i crveni ima ugodan miris.....a možda možda možda.....ma možda sam ja našla sve što sam tražila u plavom pa mi  zato i Pantene Color Brillance Serum nije toliko  "po guštu".......inače crveni se osim na vrhove nanosi i na cijelu kosu pretpostavljam da osim što bi trebao čuvati boju daje boji i sjaj, ali nažalost kao što sam već rekla i za plavi nigdje ništa na proizvodu ne piše osim načina kako se nanosi....





Jeste probali ove nove stvari iz Pantena  ?






GIVEAWAY



Broj komentara: 8:

  1. Nisam još isprobala, ali mislim uzeti ovaj plavi. Znaš možda cijenu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam svoje kupila u Bipi za samo 27 kn jer su bili na promociji kao novi proizvodi tako da ne bih znala koja im je redovna cijena, sorry

      Izbriši
  2. Ja sam probala šampon za obojanu kosu i super mi je,miris mi se čini da je intenzivniji nego prije,duže se zadržava na kosi i kosa je sjajnija
    boja se baš onako istiće
    ma super je

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam neki dan gledala taj za vrhove u Bipi super da si napravila recenziju o njemu jer nisam bila sigurna da li masti, sada kada znam da je dobar kupujem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala, a mislim da ni necu :D

    Niki

    http://niki-veki.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Od Pantena sam dobila perut, ne ću više ništa njihovo nikada kupiti, smečeee

    OdgovoriIzbriši