Translate

srijeda, 4. travnja 2012.

Dašak Parisa-La Rose Bistro





Volite li fransucku kuhinju???


Jeste li romantični??


Imate oko za detalje??






....onda je ovaj post za vas....predstavljam vam jedno novo mjesto u gradu koje je mene onako na prvu "pozitivno ošamarilo" ambijentom a na drugu hranom....jer da mi Quiche nije dobar sve bi kako se kaže palo u vodu....a tu je i solidan jer sam jela i bolje Tarte tatin ....i tako sam ja na trenutak bila u Parizu...naravno uz čašu vina.....:)
.






Cijene su prihvatljive, možda bi bilo zgodnije da su stolovi veći i stolice malo udobnije, ali sve se to zanemari kad stigne fina papica na stol :)



Za sve informacije kako do njih pogledajte njihovu stranicu, a da se ne gubite tražeći ih to vam je bivši Subway.






Htjela sam vam sve poslikati, ali bilo mi je neugodno jer je atmosfera bila romantična,uz svijeće i parove tako da mi je bilo neugodno ih smetati a i sebi bi pokvarila romatiku..znam znam sebična sam, a drugi put kad sam bila na ručku zaboravila sam fotoaparat, tako tipično.:)




Uglavnom sreća moja/vaša da postoji internet pa sam tako "ukrala" slike sa njihove stranice...uživajte...koliko je lijepo toliko je i fino.... Bon appétit .....




Volite dobro jesti??

1 komentar: