Translate

petak, 13. travnja 2012.

Profi šminka po smiješnoj cijeni

Ovaj post nije bio u planu za danas, znate mi blogeri moramo rasporediti postove da ih protegnemo na mjesec dana inače bi ja bankrotirala   da objavljujem svaki dan..........ali mislim da ne bi imalo smisla da objavim ovo za 2 tjedna kada možda više ni neće biti u prodaji ovi fantastični ruževi po fenomenalnoj cijeni od 16.38kn za profi make -up:)
......inače ruževi su bili 82 kn ali nisu se prodavali pa se prodavaonica u Robnoj Kući Ri u Rijeci odmah do Tele2 ili preko puta Limonia odlučila povući sve iz prodaje i posvetiti se samo Flormaru....tako da uđite u Flormar i tražite ove ruževe , nema teoretske da sam vas zeznula jer su super hidratantni i prekrasne su boje, ja sam vam na ovim slikama  pokazala 5 boja koje sam sebi kupila (neki su trajni ruževi kao crveni a ostali su normani hidratantni)...ali ima sigurno više od 30 nijansi kod njih u trgovini....imate i druge proizvode od  Cazcarra image group proizvoda....pa i kofere za šminku ako vas i to zanima....

Da ja sada tu više ne filozofiram idite kupite....i znajte da ti ruževi na njihovij internetskoj stranici koštaju 13 EURA.... 
CAZCARRA vam je profi šminka koja stiže iz Španjolske i očito kako je stigla tako se i vraća nažalost nazad u Španjolsku...:(














Za sve cure koje nisu iz Rijeke što kažete na jedan GIVEAWAY.... mogla bih kupiti 3 ruža i spremiti ih za sljedeće poklanjanje....koje boje bi rađe tamnije ili svjetlije?????




http://www.cazcarra.com/es/
http://cazcarralondon.com/

24 komentara:

  1. isto svjetlije! najbolji su mi ovdje 601 i 802 :)

    OdgovoriIzbriši
  2. svejedno.. :) možda svijetlije do neke lijepe nijanse crvene. :)
    veselim se giveaway-u :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj sad mi je tako žao što više nisam u Rijeci! :( Nisam trebala vidjeti ovaj post! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Možda neki mix svjetlijih i tamnijih :D
    Šteta što ne živim u Rijeci :(

    OdgovoriIzbriši
  5. sviđa mi se 504 i 710.baš su krasne boje :D

    OdgovoriIzbriši
  6. pošto nemam nikoga u Ri, giveaway mi zvuči kao odlična ideja! :) svjetliji su mi ljepši

    OdgovoriIzbriši
  7. 504 i 710 mi jako lijepo izgledaju. trebala bi napraviti dir do robne kuce :D

    Niki

    OdgovoriIzbriši
  8. svijetlije! :) odlićna cijena, stvarno se isplati!

    OdgovoriIzbriši
  9. povoljni svakako jesu, ali ne izgledaju mi baš previše profi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. sve boje mogu ići na puno tenova, tako da što god odabereš, dobro odabereš :D

    OdgovoriIzbriši
  11. ja bi tamnije, ali ovi mi se svi osim crvenog čine sedefasti? :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni nažalost sedefasti ne stoje, imam relativno tanke usne i blijeda sam, pa prvo ak su presvijetli izgledam ko Casper, a onda kad su i sedefasti je još gore =P

      Izbriši
    2. morat cu nesto iskombinirati da budemo svi zadovoljni:)

      Izbriši
  12. svijetle i crveni, super ti je blog.

    OdgovoriIzbriši