Translate

nedjelja, 17. lipnja 2012.

Schwarzkopf Perfect Mousse ili ti ga boja u pjeni :)

Prekjučer kupljena..... jer je 50 % snižena sa DM 150 bodova knjižicom (oko 25 kn), sinoć sam se bojala i odmah ravno u glavu --> nije mi dobra, ali to je boja bez amonijaka i to joj je dobra obrana!!!

Do sad sam probala boje u pjeni od L'oreala i Palette i ova mi je "najgora", ok da ja radim ludosti......pa iz crne idem u plavo(crni korijen ostatak kose već je plavi) ali to sam radila i sa prve dvije boje i one bolje prekrivaju te boja više liči na onu sa slike,ali one nisu bez amonijaka..... one više isušuju kosu.....e sad same važite bolje prekrivanje ili malo slabije prekrivanje ali manje oštećena kosa.
(Meni konkretno zbog mojih spaljenih pramenova tj.kose..... ovakve boje bez amonijaka,,,,,, dok mi se kosa ne oporavi ili ti ga dok je još malo ne podšišam i ne nahranim sa svim mogućim preparatima ........savršeno odgovara)


Zašto je ok koristiti boje u pjeni?

  • lako se nanose, 
  • nema frke oko toga da nećete sve sami prekriti,nema onog leopard efekta da budete na fleke
  • ako ste nespretni/nestručni/početnici ovo vam je definitivno lakši način bojanja, 
  • u odnosu na onu klasičnu boju u kremi dobije se više proizvoda,iako kada vidite tekućinu, a ne pjenu..... može vas uhvatiti panika da se nećete imati čime bojati...no pjene ima i ima i ima.....
-dodatne info filmice, slikice  na stranici http://www.perfectmousse.com.hr


Vaša iskustva sa ovom pjenom??? Iskustva sa drugim pjenama???



Broj komentara: 5:

  1. Bila bi super koja fotka kako je ispalo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam je stavila..... jer ne bi bila realna..... kako sam ja jos od prije isarana sa pramenovima dobio bi se krivi dojam.....iako sam sa cimericama razglabala da ili ne staviti sliku... na kraju je prevagnuo ne....:)

      Izbriši
    2. uglavnom, hvala za prijedlog...uskoro ce ici post di ce se vidjeti moja kosa...kako se oporavila nakon susreta sa nestrucnom frizerkom koja mi je kosu spalila prilikom stavljanja pramenova........

      Izbriši
  2. e točno to, kad otvoriš kutiju i vidiš kolko zapravo malo toga ima - panika! inače imam kosu preko pola leđa i kad sam ja to sve lijepo smućkala bilo me strah da ću ostati na pola ofarbana, al pjene je bilo i više nego dovoljno. koristila sam tamno smeđu nijansu 400 jer sam htjela vratit svoju prirodnu boju nakon onih bljakić (na suncu požutjelih) pramenova i mogu reći da sam uspjela (nakon par farbanja). istina da mi je kosa još uvijek malo svjetlija na onim mjestima di su bili pramenovi al ne smeta + izrast mi se uopće ne vidi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja imam do ramena i bilo mi je previše....tako da sam zbog toga jako zadovoljna...:)

      Izbriši