Translate

utorak, 12. lipnja 2012.

Avon Cellu Defy




Nakon 1 tube i redovitog mazanja ujutro i navečer mogu vam reći,
krema sama nije dovoljna......
treba i vježbati.........pa bi se vjerojatno vidjeli učinci, ovako učinaka nema....znam sama sam si kriva.....pa tako....... ako ste i vi ljenoguzi krema nije za vas....za vas kao i za mene je čarobni štapić.....:)







Avon kaže"Revolucionarni kompleks karambole pojačava djelovanje enzima ključnog u staničnom sagorijevanju masnoća. Ujedno, sagorijevanje je zaslužno za razbijanje molekula masti - glavnog izvora celulita - u manje dijelove. Testiranja na modelima ekvivalentnima koži pokazala su da se time trostruko ubrzava prirodan stanični proces sagorijevanja masnoća, a Intenzivni anticelulitni tretman s karambolom zapravo predstavlja učinkovit lijek, djelotvoran čak i u slučaju tvrdokornog celulita.

Pa što čekate... proljeće je krenulo, treba se pripremiti :) "







 E sad svatko ima svoj način vježbanja....koji je vaš??  Volite li vježbati???

Broj komentara: 6:

  1. super mi je to kako si iskrena,samo tako šibaj

    OdgovoriIzbriši
  2. Puna sam celulita a ni malo volje za vjezbanjem i resavanja istoga.... Bas sam ljenguza!!! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma sad ce oni samo sto nisu izmisliti tableticu za nas ljenoguze i samo sto je popijemo sve ce nestati i kile i celulit...:)

      Izbriši
  3. hehe, ma nisi valjda povjerovala da bude radilo bez ikakve druge pomoći ;-D

    OdgovoriIzbriši
  4. ja ti se uvijek nadam...ja ti se jos nadam....ja vjerujem da ce kad tad izmisliti tableticu koja ce i vjezbati i utegnuti se i mrsaviti za mene....:)

    OdgovoriIzbriši