Translate

srijeda, 3. listopada 2012.

Decoupage folija na noktima


Moja cimerica opušta svoje živce radeći razne decoupage stvarčice.....decoupage vam je za one koji ne znaju "igranje salvetama" ali ubiti ima tu puno rada i truda.....no dobro...tako vam ja nju gledam i vidim jednu super stvar..... decoupage foliju .....i naravno odmah mi padne na pamet da ja to stavim na nokte....:)  

Cijena duo folije vam je oko 30 kn, može se kupiti u  hobby art trgovinama.....  ima ih u raznim bojama....a njena posebnost je ta što se sastoji od dva dijela....tj....da vam pojasnim kako to ide sa lakom za nokte...stavite lak ( ja sam odabrala ljubičasti)..... malo pričekate da se posuši ali stvarno malo, jer vam treba ljepljivi efekt laka..... te pritisnete lagano foliju i zatim  povučete....na noktima će vam ostati srebreni efekt.....a u rukama prozirni papir sa kojeg se skinula folija.... jako je slično kao da lijepite tetovaže za djecu :) I zatim sve to premažete prozirnim lakom .
Super stvar za zaigrane cure koje i nisu  ekstra spretne . ....... a žele posebnu  manikuru...:)
Jel vam se sviđa ovakav način manikure????Hoćete li isprobati ovu tehniku ili vam je draža klasična manikura?

Za više informacija o decoupage tehnici  pogledajte ovu stranicu.




4 komentara:

  1. ovo mi liči na transferne folije, radila sam s njima, samo one ne idu na lak... ali super je ova kombinacija ljučibaste i srebrne :D

    OdgovoriIzbriši
  2. meni se bas ne svidja, djeluje mi preneuredno

    OdgovoriIzbriši